[Foto] 2020 veulens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Re: [Foto] 2020 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 09:11

Gisteren was het dan eindelijk zover! De eerste keer onder de man! Wat deed hij het voorbeeldig. Heeeel flink!

Afbeelding

kimendana
Berichten: 160
Geregistreerd: 28-08-08
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 08:35

Blijf vooral allemaal foto's spammen, ik geniet van alle heerlijke 3-jarige knapperds..

Zo tof om te lezen hoe trots iedereen is op zijn/haar eigen puppy :D

Atchoum gaat nog steeds door het leven als wandelpaard. Ik wandel bijna elke avond met hem, naar het strand, door het dorp, door de polder. Gewoon lekker samen <3

Afbeelding

Afbeelding

kevinsky

Berichten: 1980
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Ergens in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 20:57

En toen was mijn piraten baby een Ster Ibob 80pnt merrie! *\o/*

Afbeelding
Afbeelding

Getty_Maan

Berichten: 2593
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 15:03

Gefeliciteerd met deze prestatie!!
Ze is een knappperd.

Wat zijn jou plannen verder met haar?

Hier afgelopen zomer helaas slecht nieuws gehad. Maan blijk als veulen een breuk te hebben gehad in haar kogel. Ik weet wat er gebeurd is, maar er is nooit een reden voor geweest dat ze een breuk zou hebben. Tot haar 3 jaar, nooit een pas kreupel geweest, nu afgelopen zomer wel nu ze wat aan het werk mocht.

Heb nieuwe plannen moeten maken en nu is ze drachtig voor 2024. Ook op rust gezet en haar toch nog op de keuring laten lopen, waar ze een nette 3e premie heeft gekregen (ongetraind dus).

Afbeelding

Hopelijk krijgt ze een gezond veulen en kan dat mijn sportpaard worden.
Verder is ze blij en tutten we wat af.

kevinsky

Berichten: 1980
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Ergens in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 16:14

Wat zonde Getty! Hopelijk mag ze volgend jaar een zelf een prachtig veulentje op de wereld zetten. :D

Philaina gaat eerst de sport in. Nouja met mij dus we zullen zien wat ik er zelf uit kan gaan rijden de komende jaren. :+ En verder is ze mijn verwende tut paardje _O-

Een stiekeme droom is toch wel het Sport predicaat erbij te kunnen verzamelen en misschien nog een keer aanbieden om te zien of ze alsnog keur (dus elite) kan gaan worden. Maar dat is nog wel een meer jaren plan en stiekem droom... hahahaha.

Getty_Maan

Berichten: 2593
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 13:45

Hoe gaat het met de 2020 veulens?

Hier bijzonder goed, Maan blijft zo goed lopen dat we nu toch bezig zijn met beleren. En ze blijft stabiel.

Zo kunnen we toch nog licht werk onder het zadel gaan oppakken en blijven het gewoon per keer bekijken.


Afbeelding

Afbeelding

Eind april verhuisd ze weer terug naar mijn vriendin om daar haar veulen te krijgen.

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Foto] 2020 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 13:53

Hier gaat het ook goed. Ze groeit nog steeds door. Wel voor gekozen om er nog niet op te gaan. Wel beleren, maar tot de stap er op. Langer wachten voelt beter, ze is er echt nog niet klaar voor. Fysiek niet en mentaal niet. We hebben nog wat tussenstappen te gaan :D

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: [Foto] 2020 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 17:02

@Getty_Maan, wat goed om te zien! Prachtig paard zeg!

Verstandig dan Daihyo, alleen maar heel goed om zo naar je paard te kijken!

Phinne gaat fantastisch! Er is echt totaal niks te merken van dat ze zo ontzettend ziek is geweest en dat ze minder longcapaciteit heeft dan een ander paard. We zijn haar rustig aan het inrijden en dat pakt ze heel erg goed op. We doen nog wel echt puppytraining hoor, kwartiertje per keer en heel lekker simpel rondsturen, maar ik vind het onwijs leuk! Omdat ze zo onwijs braaf is doe ik het inrijden helemaal zelf, heb ik nog niet eerder echt vanaf het eerste begin gedaan maar met dit fantastische paardje gaat het gewoon vanzelf!

Afbeelding

Afbeelding

Eerste bosritje is ook al een feit, veilig achter haar moeder aan!
Afbeelding