Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 78 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Foto] 2020 veulens

 
Profiel   

Dexter is op 7 mei 3 jaar geworden!
Ik ben zo gek met dat dier, het is een clown, onvoorstelbaar lief en beweegt ook nog eens leuk! Mag nooit meer weg :+:

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 15:34 



 
Profiel   

JJ4 schreef
Dexter is op 7 mei 3 jaar geworden!
Ik ben zo gek met dat dier, het is een clown, onvoorstelbaar lief en beweegt ook nog eens leuk! Mag nooit meer weg :+:

[ [url=m/XQA4bu.jpg]Afbeelding[/url] ]


En niet te vergeten, über knap!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 16:57 



 
Profiel   

kevinsky schreef
JJ4 schreef
Dexter is op 7 mei 3 jaar geworden!
Ik ben zo gek met dat dier, het is een clown, onvoorstelbaar lief en beweegt ook nog eens leuk! Mag nooit meer weg :+:

[ [url=m/XQA4bu.jpg]Afbeelding[/url] ]


En niet te vergeten, über knap!! <3

Aaaaaw lieff!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 17:50 



 
Profiel   

Graag gedaan JJ4 :D

Mijn baby heeft een griepje onder de leden. Zie hier haar sneue hanglipje :knuffel:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 21:07 



 
Profiel   

Ach goss, wat sneu! Wel weer aan het opknappen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 23:47 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met Dexter!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-23 18:36 



 
Profiel   

Ahh wat sneu kevinsky je ziet het wel in der ogen
Vandaag voor het eerst op phylano gezeten. Die is echt zadelmak geboren gelijk los in de bak een rondje kunnen draven ook!
[ img ]

Ik doe ook hooguit 2 keer in de week iets met hem verder mag hij nog lekker puppy wezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-23 22:56 



 
Profiel   

Wat een paard is dexter, knapperd!

Hoe gaat het nu met joun knapperd kevinsky? Prachtige merrie is het geworden.

Wat gaaf zeg charmfaith, hoe voelt dat nou om op je puppy te zitten? :D

Over een Maandje wordt Maan dan eindelijk 3 :D, ze is verhuisd naar een nieuwe stal waar we lekker aan het werk kunnen!

Maar we hebben geen haast, hoop dat er nog een paar centimeters bij mogen komen.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 11:52 



 
Profiel   

@CharmFaith, wauw wat moet dat een heerlijk gevoel geven. Het zal wel aan de jaargang liggen want ik zie allemaal '20 paarden voorbij komen! :Y)

@Getty_Maan, wat een mooi paard al, meer af dan die van mij, haha! Maar kan natuurlijk dat er nog een periode groei bij komt. :D

Ik zit echt op een roze -ehhh voskleurige wolk nu! Veel te overstimulated om het bedje in te gaan; we hebben namelijk ons eerste uitje op vreemd terrein gehad. Zooooo mega braaf, echt braafste puppy die ik me kan wensen! <3 _/-\o_ Trailer ging goed, vreemd terrein ging goed en de clinic zelf ging ook super. Had echt niet beter kunnen gaan, zo fijn voor mijn vertrouwen! :D

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Hier ga ik nog wel even van nagenieten! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 22:24 



 
Profiel   

Oh dat ziet er braaf uit, AlwaysH! Fijn!

Rosie is vandaag drie jaar geworden <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 13:25 



 
Profiel   

Ik was dit topic gewoon helemaal uit het oog verloren :oo

@Suzanne, gefeliciteerd met Rosie!

Wat ontzettend leuk om de verschillen te zien en hoe jullie het allemaal op je eigen manier en eigen tempo doen, wat zijn het toppers he die beesten van ons :D

Atchoum wordt ook al een hele vent, precies daarom moet ik juist zo uitkijken dat het allemaal niet te snel gaat. Ik heb toch het idee dat bij die zware rassen de rug er nog iets langer over doet en buiten dat is ie ook weer zo ontzettend overbouwd.

Dat is de reden dat ik heb besloten om hem eerst voor de kar te beleren dit jaar en pas vanaf volgend jaar onder het zadel verder te gaan.

Gelukkig ontzettend veel aan de hand geoefend dus alle tempo's zitten erop op stem, wel belangrijk voor de HO zeg maar haha := Ook kent hij het tuig al, lange lijnen en hebben we honderden kilometers gewandeld inmiddels, dus dat moet goed komen.

Het eerste weekend van juni gaat ie 6 weken logeren voor het beleren, nu al pijn in mijn buik dat ik hem niet elke dag kan zien..

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 20:21 



 
Profiel   

Wat een leuk topic!
Ik heb Xiomara 2 jaar geleden gekocht (toen ze bijna 1 was)
[ img ]

En nu is ze 3!
[ img ]

[ img ]

Ze is momenteel ineens enorm aan het groeien dus rustig aan op de grond voorlopig <3

Ik ben echt gek op haar! Ze is familie van mijn andere merrie (de moeder van Xio is een zus van Fee). Ze lijken totaal niet op elkaar, qua uiterlijk en qua karakter niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 21:28 



 
Profiel   

Wat een leuke berichten allemaal van de jonkies!! Mooi om te zien hoe iedereen het op zijn eigen manier doet en de paardjes rustig aan het werk gaan!

Parker doet het ook geweldig goed!! Zo’n heerlijk fijn paard en echt mijn grote vriend! Lekker grondwerken, schriktraining, spelen en af en toe even rijden. Hij vind het allemaal leuk en doet het fantastisch!
Hier een paar filmpjes van afgelopen maandag:









En ik heb Parker verwend met een nieuw hoofdstel <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-23 17:30 



 
Profiel   

Hij loopt al fijn zeg!

Hier nog niet onder het zadel. Wel bezig met grondwerk, longeren, enz. Alle voorbereidingen op. Maar ik wacht nog tot volgend jaar. Vroeg zat voor haar.
Ze is wel echt een paard aan het worden nu. Duurde even :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-23 20:35 



 
Profiel   

Wat leuk om al die jonkies onder het zadel te zien <3

Mijn jonkie inmiddels 2x 10 minuutjes opgezeten . We doen het lekker rustig aan maar ze vind het heel leuk en is super braaf. Zolang zij aangeeft dat ze het aankan gaan we steeds een stapje verder :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-23 12:44 



 
Profiel   

Mijn kleine baby <3 Ondertussen is ze niet meer klein. Maar ze blijft wel mijn baby hahaha.
Ze heeft haar eerste ritjes ohz ook al gemaakt. Rustig aan, niet te veel en met vakanties tussendoor. 8-)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-23 21:10 



 
Profiel   

DorienA schreef
Wat leuk om al die jonkies onder het zadel te zien <3

Mijn jonkie inmiddels 2x 10 minuutjes opgezeten . We doen het lekker rustig aan maar ze vind het heel leuk en is super braaf. Zolang zij aangeeft dat ze het aankan gaan we steeds een stapje verder :D

[ [url=m/MNq7kU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pgzYUt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kg2WRY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw lekker bezig zeg!!

Phillie ook natuurlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-23 09:06 



 
Profiel   

Wat gaan jullie allemaal goed zeg!! Echt onwijs leuk om te zien! Wat worden ze groot!

Ik heb nu twee keer op Phinne gezeten, de eerste keer op haar verjaardag op 16 juni, en een paar weken latern nog een keer, zo gaaf, en het gaat allemaal zo makkelijk, ze vindt het allemaal de normaalste zaak van de wereld. We doen echt enorm rustig aan, ze doet alles zo makkelijk dat je makkelijk te snel zou kunnen gaan. Ik stap er volgende week weer eens een keertje op denk ik.

Vorige week kwam Melissa Hoogendoorn langs om rijfoto's van onze andere twee paarden te maken, maar ze wilde ook graag wat portretfoto's van Phinne maken, daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen! Ze lijkt zo ineens een volwassen paard! <3

[ img ]

[ img ]

En even naast haar moeder, die ook nog op de portretfoto mocht, de gelijkenis is er wel haha!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-23 16:25 



 
Profiel   

Mijn puppy-pony is ook echt leuk vind ik zelf. Eind augustus gaat Noble weg om ingereden worden, dan even doorrijden en dan echt actief de verkoop in. Hij is veel te leuk om alleen als weidedecoratie te dienen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-23 09:35 



 
Profiel   

Mijn 3 jarige vandaag eens gemeten, ze is 1.72m prima maatje. Ga haar voorzichtig een beetje oppakken en ook wat oefenen met trailer laden en dan kan ze zadelmak gemaakt worden. Planning is daarna ibop of eptm en dan van het voorjaar dekken.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-23 12:49 



 
Profiel   

Wat gaan jullie allemaal goed!! *\o/*
Dexter doet eigenlijk nog niks, beetje longeren af en toe, maar dat mag geen naam hebben. Hij is nog zo puppy :=
Wel vind ik dat ie steeds meer paard wordt qua uiterlijk, krachtige benen, lekker los in zijn lijf en hij kan draaien op een dubbeltje. :D

Knapperd <3
[ img ]

Met onze nieuwe aanwinst Joep
[ img ]

Spelen met Etreros (PRE)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-23 23:13 



 
Profiel   

Mooie merrie fokfanaat! Chique type, mooie hals erop

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-23 07:51 



 
Profiel   

LaDonna75 schreef
Mijn puppy-pony is ook echt leuk vind ik zelf. Eind augustus gaat Noble weg om ingereden worden, dan even doorrijden en dan echt actief de verkoop in. Hij is veel te leuk om alleen als weidedecoratie te dienen.
[ [url=m/xEY2nO.png]Afbeelding[/url] ]


Leuk dier hoor. Hoe groot is de pony?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-23 07:52 



 
Profiel   

Babootje schreef
LaDonna75 schreef
Mijn puppy-pony is ook echt leuk vind ik zelf. Eind augustus gaat Noble weg om ingereden worden, dan even doorrijden en dan echt actief de verkoop in. Hij is veel te leuk om alleen als weidedecoratie te dienen.
[ [url=m/xEY2nO.png]Afbeelding[/url] ]


Leuk dier hoor. Hoe groot is de pony?

Ongeveer 1.33m.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-23 15:14 



 
Profiel   

Wauw wat gaan de paarden hard! Ze zijn allemaal al zooo mooi geworden!

De mijne is nu ook 3 jaar en 2 maanden en word morgen ruitermak gemaakt! Zadel kende hij al een halfjaar ongeveer. Hij is ook erg flink en doet braaf aan de longe en grondwerk.

Dit was vroeger :[ img ]


En nu is die zo :


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-23 18:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 78 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen