Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 64 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Foto] 2020 veulens

 
Profiel   

Wat groeien ze allemaal had he. Gister was ik ook weer even bij Nanne en hij gaat echt lekker. Ook wel eens fijn om dat te kunnen zeggen. :D

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Hoe doen jullie dat met castreren? Wil hem denk ik volgend jaar begin weide seizoen laten castreren maar kan hij daarna gewoon in de wei blijven of moet hij op stal? Vaak spoelen of juist niet? Hoor er verschillende verhalen over.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:15 



 
Profiel   

Hij ziet er goed uit!

Ik ben blij dat ik een merrie heb. Geen gedoe met castratie. Alleen maar met gegil en gemiep _O- :=
Van de week bedacht ze dat ze wel even de baas kon zijn over de 24-jarige haflingermerrie die in onze groep staat. Daar liep ze met oren in de nek en een paar gilletjes op af. Toen werd ze (gelukkig!) weer even op haar plek gezet. Dametje hoor :=
Naar mensen toe is ze overigens ontzettend lief en braaf, maar ik merk wel dat er iets in dat lijf aan de gang is qua hormonen. Ik hoop heel hard dat ze niet zo'n gil en pismerrie wordt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:18 



 
Profiel   

Haha ja, hormonen….. Hebben ze hier ook last van. Eerst kan je ze prima aaien en willen ze allemaal aandacht hebben maar op een gegeven moment beginnen ze opdringerig te worden. Hadden we gister ook, dan komen ze in je aura en komen de piemels tevoorschijn….dan is het wel tijd om de weide te verlaten. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:42 



 
Profiel   

ThornForest schreef
Haha ja, hormonen….. Hebben ze hier ook last van. Eerst kan je ze prima aaien en willen ze allemaal aandacht hebben maar op een gegeven moment beginnen ze opdringerig te worden. Hadden we gister ook, dan komen ze in je aura en komen de piemels tevoorschijn….dan is het wel tijd om de weide te verlaten. :o


_O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 18:20 



 
Profiel   

Oh wat goed dat het met Nanne zo fijn gaat! Het is ook wel echt een heerlijk koppie hoor!

Nou Daihyo, ik ben ook blij met al die merries, inderdaad geen gedoe met castraties! Phinne heeft nog niet zoveel met hormonen, ze is echt gewoon nog baby haha! Wel doet ze haar moeder in alles na, als die een van de mini's wegjaagt doet Phinne ook nog even een duit in het zakje. En als haar moeder heeft liggen rollen gaat ze daarna gelijk op dezelfde plek rollen, mafkees!

Ze is wel echt heel knap! En lief <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 22:05 



 
Profiel   

Wat een leuk topic. Mag ik me ook melden?
Ik heb in april van dit jaar een hengstveulen gekocht van juni 2020.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 13:16 



 
Profiel   

Ja hoor, gezellig. Heb je ook foto’s? En heb je hem bij huis staan of ergens anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 19:14 



 
Profiel   

Ik heb foto’s. Uiteraard :D

[ img ]
[ img ]

Hij staat in de opfok. Voor mij 200km rijden maar het is een super fijne opfok en de fokker had hier nog meerdere paarden staan en dan kon hij ook samen met zijn maatje naar daar vertrekken.
Ik ben zelf van België en hij staat in Nederland in de opfok.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 19:37 



 
Profiel   

Leuk weer al die foto's!

Hier de laatst tijd een beetje pech gehad. Eerst verstapt en daarna flink kreupel door een hoefzweer. Nu gelukkig weer helemaal ok. :)


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 23:13 



 
Profiel   

Wat een leukerd yontheke.
Loulou, wat vervelend! Gelukkig is ze nu weer helemaal oké. Glimworm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 07:31 



 
Profiel   

Wat ziet Nanne er goed uit, fijn zeg. Wil je niet liever wachten tot hij 3 is met castreren?

Ik heb er geen idee van, maar het lijkt mij dat ze dan net wat stoerder worden haha.

Ohoh daihyo, goed dat ze even op haar plek werd gezet. :')

Wat een leuke aftekening heeft ze op haar hoofdje Martine! :D

Welkom yonneke, knappe man heb je daar! Hij is even oud als mijn merrietje. Een goed opfok plekje, wil je wel voor rijden.

Wauw loulou, wat al een paard, balen van je pech. Hopelijk is dat nu voorbij.

Hier gaat alles z'n gangetje, niet veel bijzonders te melden.

Maan doet het goed en ze is altijd samen met haar twenter vriendin
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 08:28 



 
Profiel   

Mag ik mij ook melden hier :D Ik heb een hengstveulen van mei 2020. Gekocht toen hij een aantal weken oud was :+:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 16:35 



 
Profiel   

Welkom Steffi! Wat een knappert <3 kan je wat meer vertellen over je veulen en je plannen met hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 17:45 



 
Profiel   

Welkom Steffi.
Getty, in eerste instantie wilde ik hem ook pas ruinen als hij 3 was, inderdaad om de looks en hem eerst voor de hengstenkeuring te doen. Als ik hem volgend jaar al ruin kan hij ook al thuis staan wat ik ook wel heel graag wil, anders duurt het nog weer een jaar…dillema’s...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 20:26 



 
Profiel   

Tenzij je denkt dat hij echt kans maakt op de hengsten keuring, zou ik hem dan gewoon ruinen en lekker naar huis halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 20:34 



 
Profiel   

loulou wat een knappe bonte heb je. Toont zo op de foto best al groot of niet?

Getty_Maan leuke foto. Staan ze altijd met zijn tweetjes of staan er nog andere paarden bij?

Knapperd SteffiiY, wat voor afstamming zit er achter?

Die van mij blijft ook zo lang mogelijk hengst maar hij blijft ook minstens tot zijn 3 in de opfok. Gaat daar eerst volgende winter op 2,5 op de foto en dan zien we wel verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 09:21 



 
Profiel   

Welkom Steffi! Wat een leukerd! Wat voor 1 is het?

Verder zie ik allemaal leuke foto’s voorbij komen!
Door de groepsapp ben ik hier iets minder actief. Maar lees nog regelmatig mee ;)

Parker doet het ook super! Gisteren een keer knotjes in gedaan :P het staat hem wel knap vind ik <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:02 



 
Profiel   

Als ik dan zulke leuke tut foto's zie, dan vind ik het ergens wel jammer dat ik hem zo ver weg heb staan en er dus zelf nog helemaal niks mee kan doen buiten een paar keer per jaar naar gaan kijken en hopelijk eens over zijn hoofd aaien :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:31 



 
Profiel   

Yontheke schreef
Als ik dan zulke leuke tut foto's zie, dan vind ik het ergens wel jammer dat ik hem zo ver weg heb staan en er dus zelf nog helemaal niks mee kan doen buiten een paar keer per jaar naar gaan kijken en hopelijk eens over zijn hoofd aaien :+


Dat gevoel heb ik inderdaad ook, maar ik heb heel bewust voor een opfok gekozen dus nog even een jaartje wachten en dan kan ik ook met ze aan de slag (tutten en spelen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:03 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien dat ze bij iedereen zo groot worden. Ik ga deze maand weer kijken bij die van mij. Kan niet wachten om te zien hoeveel hij is gegroeid <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:18 



 
Profiel   

Thanks allemaal :D Hij is een Blue Hors Farrell x Apache. Mijn plan is om met hem de dressuur sport in te gaan maar voorlopig mag hij lekker baby zijn :+:

@Magootie: Wat een knap dier, helemaal mijn type :+: Ik was ook altijd zo verliefd op jouw vorige paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:38 



 
Profiel   

@Steffi: Dankje! :D Ik ben ook echt gek op hem! <3 en leuk om te horen dat je ook zo weg was van Cookie :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:55 



 
Profiel   

Mijn jaarlingen <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 16:28 



 
Profiel   

Maan staat samen met een twenter en een oude d-pony. Normaal gesproken staat de moeder van de twenter er ook bij (dat is de opvoedster), maar die staat voor de winter op een pensionstal.

Wauw wat is parker knap!! En wat een gaaf halster :D

Wat een lief stel mukiwa!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 17:59 



 
Profiel   

Mijne is trouwens een Arezzo VDL x Berlin x Zeus uit een elite moeder uit een ster preferente grootmoeder. En een lookalike van mijn overleden once in a lifetime paard dus die heeft behoorlijke schoenen te vullen zeg maar. Ik hoop echt zo dat hij gewoon al gezond 3 jaar mag worden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 20:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 64 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen