Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 172 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

Rêve haar demonenkind zijn eerste topic!

 
Profiel   

Arme Sam, maar volgens mij vindt Sam het wel ok.... die kleine gup.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:15 



 
Profiel   

Hahahaha lekker filmpje

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:14 



 
Profiel   

Hij vraagt helemaal geen aandacht hoor, welnee, hij dramt er gewoon om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:20 



 
Profiel   

ooh wat een ettertje }> }:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:24 



 
Profiel   

:+ dat hoofd van mams ook... ik negeer het... ik negeer het :P het houdt vanzelf een keer op

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:32 



 
Profiel   

Ja hij eist redelijk aandacht. _O- ‘maham ik ben jouw wereld!!!’ ‘Ja hoor kind...’
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:41 



 
Profiel   

Hij is er wel lekker gespierd van! Bodybuilder.
Ga je er nog een jong paard bijzetten / ga je hem uiteindelijk bij jonge paarden inscharen? Dan kan hij lekker spelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 21:00 



 
Profiel   

Dat is nog een moeilijk iets. :) als ik hem weg breng, wil ik hem in een kudde van gemengde leeftijden. Niet enkel leeftijdsgenoten. In België lijkt het ook minder vanzelfsprekend zo’n opfok. :+
Ik zie het nog gebeuren dat hier nog een paard bij gekocht wordt. _O-
We zijn daar nog volop over aan het denken wat we daarmee gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 21:29 



 
Profiel   

Zooooooo knap <3

Ayasha schreef
Mag ik jullie voorstellen aan Yoyeux Coeur Lestzous?

Hij is nog aan het beslissen of hij paard of hond gaat worden als hij later groot is. :j

:D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 21:33 



 
Profiel   

Daar krijg jij nog heel wat mee te stellen :D
Wat een ding :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 21:41 



 
Profiel   

Hij heeft gewoon een beetje issues met regen. _O- Dus hij is een beetje gefrustreerd nu het vandaag de hele dag geregend heeft. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 22:56 



 
Profiel   

Misschien een hele blonde vraag, hoe zie je dat het een palomino is (of wordt) en geen vos?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 09:23 



 
Profiel   

Omdat hij een vader heeft die Perlino is (dubbel crème) kan hij niet anders dan een enkele verdunning hebben. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 11:32 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Dat is nog een moeilijk iets. :) als ik hem weg breng, wil ik hem in een kudde van gemengde leeftijden. Niet enkel leeftijdsgenoten. In België lijkt het ook minder vanzelfsprekend zo’n opfok. :+
Ik zie het nog gebeuren dat hier nog een paard bij gekocht wordt. _O-
We zijn daar nog volop over aan het denken wat we daarmee gaan doen.


Ja lijkt mij ook lastig! Gelukkig heb je nog ff :)

Hilarisch dat hij zo anti-regen is! Ze kunnen schuilen toch? Maar dat doet hij zeker niet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 11:35 



 
Profiel   

inderdaad.. Een merrie was op elk gebied praktischer geweest. Dan kon ze naar vrienden in een gemengde kudde (met ook twee veulens). Maar als hengst is het wat moeilijker. Ik heb nog een adres in gedachten waar hij met 2 jaarlingen (beide nog hengst) zou staan en een ruin van Sam zijn leeftijd. Maar dat is niet echt dichtbij en ik wil hem eigenlijk ook niet twee jaar ergens "dumpen" waar we alleen naar hem gaan kijken. :o Ik weet dat dat de "normale gang van zaken" is. Maar dat voelt niet goed.
Ik zit dus nog veel met mezelf te discussiëren. _O-

Ze kunnen schuilen. :j Maar zijn moeder blijft bij Sam en Sam gaat niet schuilen (geen ide waarom niet. Sam is Sam, daar zit geen logica achter.) en hij blijft bij zijn moeder dus ja.... :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:23 



 
Profiel   

Kun je niet plek bieden aan een veulentje erbij en hem dan bij jullie thuis op laten groeien? Is toch veel leuker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 13:52 



 
Profiel   

Ik zie dat nog gebeuren eerlijk gezegd. :o Of dat we Rêve volgend jaar terug dekken ofzo. :=
Ik heb door ervaringen in het verleden echt heel veel weerstand om hem uit handen te geven. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 13:56 



 
Profiel   

Dat laatste zou ik ook niet graag doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 14:44 



 

Dat snap ik ook volkomen. En bovendien hebben jullie fijne plek bij huis. Dan zou ik ook eerder kijken nnaar een jaarling misschien erbij, of een twenter. Of idd Reve opnieuw dekken voor volgend jaar. (Maar misschien dan alsnog een jaarling erbij, al is het een shetje?) Zodat je een goeie opgroeigroep hebt :j Al dan niet als pensionpaardje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 14:52 



 
Profiel   

Ja, het is een moeilijke, net nog even met mijn man zitten praten. Die zei ook al "we gaan 'm ook niet te lang weg brengen he."
Maar ja, hij moet wél vriendjes hebben/sociale regels leren... Een shet komt er hier niet in trouwens. :+ Mijn ervaringen met Sh*tlaners houden in dat ik vrees dat we dan alle weides die we hebben volledig terug moeten omheinen omdat een Shet overal uit raakt tenzij je de gaten klein genoeg maakt dat hun dikke pens er niet door past. _O-
We hebben hier goed stroom op onze draad maar in mijn ervaring hebben Shetlanders een hele hoge tolerantie. >;) Ik hield zielsveel van Phara (de welsh a.) maar afspannen van weides is wel een heel stuk makkelijker en goedkoper sinds die kleine draak er niet meer is. :')

Terwijl ik pieker staan de drie ezels weer heerlijk te grazen. Of meer: twee ezels staan te grazen, eentje heeft zich languit in het gras neer geploft. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 15:40 



 

Ja dat is wel waar met shetjes inderdaad, die zetten hun dikke manenbos eronder en ze zijn weg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 15:50 



 
Profiel   

Ahhhh Kath... sh*tjes zijn tof hoor :P hahaha

maar mijn ervaring is dat ze niet echt als gezelschap en een grote kunnen dienen... (andere voer behoeften dus altijd geklooi met dat ze niet zo lang op de weide kunnen als de grote... en bij spelen vinden ze het vaak toch echt wel een groot gevaarte als ze bij een paard komen te staan, hier glipt het vrij snel ondee draadjes door naar veiligere oorden :P )
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 16:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 172 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen