Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 54 van de 88 [ 2182 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 88  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

2021 veulens foto en kletstopic

 
Profiel   

Arthur is thuis <3
Nu eventjes in quarantaine en straks met stiefpapa Fuzz de wei op.
[ img ]
[ img ]
Hij heeft de afgelopen weken een enorme groeispurt gehad en is mooi bijgetrokken. Nu thuis nog beter groeien en doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-22 11:06 



 
Profiel   

Wat heerlijk dat hij weer thuis is.

Hier is er 1 mega aan het puberen mijn handen vol aan soms.
Nog meer die dat herkennen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-22 16:10 



 
Profiel   

He wat balen rose sonny, groot gelijk dat je naar de kliniek gaat, beter even laten checken.

Fijn dat hij weer thuis is kittydylan

Owww jee dat is een hand vol dan tundra.
Ik herken t niet, solana is word alleen maar makkelijker, ze is zo nuchter en relaxed.
Maar t kan goed de stilte voor de storm zijn haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-22 19:26 



 
Profiel   

Haha ja ene dag doet ze alles heel braaf andere dag denkt ze geen zin in dus doe het ook echt niet. Moet haar hoeven behandelen ivm rotstraal. Ze heeft altijd netjes haar hoefjes gegeven nu begint ze echt moeilijk te doen op sommige dagen. Met alles zet ze haar gewicht in de strijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-22 21:37 



 
Profiel   

Bedankt iedereen voor de reacties! Fijn om te lezen dat het vaak wel goed gaat met/na de operatie.
Ik zie er wel een beetje tegenop dat hij boxrust moet erna, hij heeft nog nooit een hele dag op stal gestaan dus dat zal hij wel niet waarderen denk ik :=

Tundra, maar kan het niet zijn dat de rotstraal haar gewoon zeer doet, dat ze nu de voetjes niet wil geven?
Kan me voorstellen dat de behandeling waarbij je toch met een hoevenkrabber het vuil er een beetje uit moet schrapen onprettig is. Maar misschien ook het gewicht voor langere tijd op de andere voetjes. Rotstraal is echt niet fijn voor die beestjes..

Nu is die van mij wel echt hengst, heb ook door persoonlijke omstandigheden weinig met hem kunnen doen afgelopen zomer, maar hij wil bijvoorbeeld liever niet met zijn tere voetjes in de modder moeten, waarbij je momenteel niet heel veel keus hebt aangezien de eerste paar meter van de wei bij de ingang modderig is (hebben hij en zijn partner in crime overigens zelf geregeld). Maar ik moet hem dan echt zeggen dat hij niet bij mij op schoot kan en toch echt niet dwars door mij heen mag lopen :=

Volgend voorjaar gaat die van mij gecastreerd worden, hopelijk helpt hem dat iets met personal space issues.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 06:51 



 
Profiel   

Ik heb mijn vorige op tweejarige leeftijd laten opereren aan een navelbreuk en die moest toen ook echt weken box rust. Ik heb toen buiten een kleine paddock gehalveerd dus die was net zo groot als een box. Kon hij smorgens wel mee in het "ritueel" van het buiten zetten. Dat maakte het voor hem mentaal echt prima te doen.

Lilo doet het nog steeds waanzinnig. Ze groeit als kool en is zo makkelijk in de omgang. Nergens schrik van en gaat nu eens per week tien minuten op de aqua trainer om te wennen en wat stabiliteit op te bouwen. Dat vind ze echt zalig en dan zie je haar ontspannen en genieten. Verder nog om de week halter les en dat gaan we nu uitbreiden naar in hand trail. Ben benieuwd hoe dat zal gaan :P
Fotootje dat ze met de juf aan 't werk is <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 11:51 



 
Profiel   

Die van mij is echt heel stout op t moment. Wil alles in dr mond pakken. Vliegt mensen direct in de nek en steigert naar m’n vriend als hij dr geen aandacht geeft. Dus mevrouw heeft wat extra opvoeding gehad

En wordt soms ingezet als pakezel
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 15:41 



 
Profiel   

Wat leuk alle updates!

Lastig die ocd, hopelijk komt het allemaal goed. Weet nog niet of ik Raven dit komende jaar al op de foto ga zetten of pas later… ga wel binnenkort even DOC predikaat aanvragen, had ik ook nog niet gedaan. Hoop dat dat wel gewoon goed is, moeder is wel PROK

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 20:54 



 
Profiel   

Ik heb zelf geen paard, dus ook geen veulen! Maar wat een schatjes!! <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-22 08:38 



 
Profiel   

Zo grappig zie Amy ineens op de voorpagina :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 07:36 



 
Profiel   

Rose_Sonny schreef
Bedankt iedereen voor de reacties! Fijn om te lezen dat het vaak wel goed gaat met/na de operatie.
Ik zie er wel een beetje tegenop dat hij boxrust moet erna, hij heeft nog nooit een hele dag op stal gestaan dus dat zal hij wel niet waarderen denk ik :=

Tundra, maar kan het niet zijn dat de rotstraal haar gewoon zeer doet, dat ze nu de voetjes niet wil geven?
Kan me voorstellen dat de behandeling waarbij je toch met een hoevenkrabber het vuil er een beetje uit moet schrapen onprettig is. Maar misschien ook het gewicht voor langere tijd op de andere voetjes. Rotstraal is echt niet fijn voor die beestjes..

Nu is die van mij wel echt hengst, heb ook door persoonlijke omstandigheden weinig met hem kunnen doen afgelopen zomer, maar hij wil bijvoorbeeld liever niet met zijn tere voetjes in de modder moeten, waarbij je momenteel niet heel veel keus hebt aangezien de eerste paar meter van de wei bij de ingang modderig is (hebben hij en zijn partner in crime overigens zelf geregeld). Maar ik moet hem dan echt zeggen dat hij niet bij mij op schoot kan en toch echt niet dwars door mij heen mag lopen :=

Volgend voorjaar gaat die van mij gecastreerd worden, hopelijk helpt hem dat iets met personal space issues.


Zou best kunnen maar ze heeft met meer dingen dat ze een draakje is staleigenaar zei het ook al. Misschien omdat ze nu alleen overdag op het land staat ipv 24/7

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 07:50 



 
Profiel   

Deze man gaat vandaag naar de kliniek, ben er misselijk van zo spannend vind ik het :=

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 08:03 



 
Profiel   

Succes! Hoop dat t meevalt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 08:56 



 
Profiel   

Succes! Hopelijk valt het inderdaad allemaal mee. Snap dat 't spannend is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 09:04 



 
Profiel   

Succes vandaag Rose_Sonny

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 09:11 



 
Profiel   

Heel veel succes ga duimen voor jullie

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 10:10 



 
Profiel   

Succes!!
Duim mee dat t mee valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 11:50 



 
Profiel   

Rose_Sonny heel veel succes vandaag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 12:02 



 
Profiel   

Mag ik binnen vallen?
Eerst een vooral:
Succes Rose_sony!

Hier een 2021 veulen. Staat nu nog op weide bij iemand anders maar wij willen in 2023 een kleine eigen hengstenopfok starten. Dan komt hij dus weer volledig in mijn beheer.

Ik ga wat pagina’s terug lezen zodat ik een beetje weet wie wie is en wat waar speelt. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 12:07 



 
Profiel   

Heel veel succes vandaag Rose_Sonny!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 14:37 



 
Profiel   

Idd succes Rose_Sonny!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 14:39 



 
Profiel   

Succes Rose_Sonny, hopelijk valt het mee! Hij is ook al echt een heel paard zo!

Vrijdag komen mijn "kleintjes" weer lekker thuis. :):)
Zelf net een week verhuisd en vandaag even de weide waar de hengsten komen te staan opnieuw omheind. Leuk, grote weides, maar niet als je ze moet omheinen en nu zelfs nog maar een klein stukje wei afgezet (50x200m). _O-


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 14:53 



 
Profiel   

Quir heb jij aan doe rechterkant gerecycleerde palen? en zo ja, hoe bevalt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 14:55 



 
Profiel   

In zekere zin zijn ze gerecycled. :))
De ronde aan de rechter kant stonden er namelijk al haha.

Links voor nu even prikpaaltjes, want daar wordt de wei binnenkort nog een meter of 100 verlengd voor de winter. Verder staan er op de hoeken en bij de poort oude elektriciteit palen (die zijn 20cm dik, 3m lang en 1,3m de grond in), dus die zijn in principe gerecycled en de rest zijn achthoekige palen van Octowood. Zo ver ik weet zijn die niet gerecycled.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 15:15 



 
Profiel   

Wij zijn net terug van de kliniek, Replay heeft zich super gedragen en ieders hart gestolen daar <3

Tot zo ver het goede nieuws... Ik heb voor de zekerheid beide achterbenen op de foto laten zetten, ik was er toch en dan wilde ik het gewoon zeker weten.

Rechtsachter had hij een fragment, maar die is al los geschoten en verbrijzeld. Hij was wel jong voor dat het al zo ver was, maar daar was dus niet veel aan te doen. Dat been is nooit overdreven dik geweest en ik baal dat ik het gemist heb, maar goed... het enige wat ze daar kunnen doen is spoelen en dan hopen dat ze zo veel mogelijk fragmentjes mee spoelen, maar dat zit al in het gewrichtskapsel dus daar was niet echt meer iets te halen.

Linksachter heeft hij ook een fragment, deze is redelijk groot en zit nog wel op zijn plek. Omdat de bult soms dunner en soms dikker lijkt, duidt erop dat deze los zit.
De kans bestaat dat deze ook dus gaat 'wandelen' en versplinteren.
Deze kunnen ze nog wel goed opereren, dan heeft hij daar in principe geen extra risico's op.

Ik moet nu gaan nadenken wat ik wil, wel of niet opereren. Ik ga nog even goed de voor- en nadelen van zowel opereren als niets doen uitzoeken.
Als rechts niet al verbrijzeld was, had ik hem zeker laten opereren. Maar ik weet niet hoe veel meerwaarde het nu heeft..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-22 16:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 54 van de 88 [ 2182 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 88  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen