Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 88 [ 2182 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 88  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

2021 veulens foto en kletstopic

 
Profiel   

Fijn dat het beter gaat met Fellow!

Tundra, ja heel vervelend.. hij is er ook behoorlijk klaar mee dat ik zalf in zijn ogen moet doen, maar het lukt gelukkig nog iedere keer. Alleen de dierenarts had gezegd 4x per dag, maar ik ben blij als mij 3x lukt met al het werken etc wat ik ook nog moet doen. In de zorg, dus eigenlijk ben je nooit vrij. Zijn ogen lijken weer goed, maar ik ga nog wel even door met de zalf.

Ja Cynthia, ik vond het echt mega spannend. Vooral toen hij in de eerste 10 seconden al gelijk in de sloot ging (greppel van 20cm diep), aan de andere kant er weer strompelend uit kroop en 30 seconden later nog een keer half zijn nek breekt op de terugweg :'). Maar daarna ging het heel soepel gelukkig.

Wat mooi om Idris te zien opgroeien, op foto's, hij wordt echt mooi! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 08:56 



 
Profiel   

Wat leuk al die veulentjes allemaal weer te zien nu ze een stuk ouder zijn!
Stuk voor stuk knapperds <3

Mijn babypaard is ookal niet zo jong meer. Ze is nu bijna 6 maanden. Nog steeds super blij met haar! <3
(Milford vdl x Davino)

Van de week weer wat fototjes gemaakt *-:)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

En zo groot is ze al, gaat zo snel :j
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 12:19 



 
Profiel   

Tundra schreef
Rose_Sonny schreef
Hoe liep Fellow vandaag? Kon je er nog iets aan zien?

Replay heeft wat ontstoken oogjes, ik had zalf gekregen en 1 dag nadat het weg was, moest ik stoppen.
Dat had ik keurig gedaan, maar de ontstoken oogjes kwamen een paar dagen later toch gewoon weer terug... dus ik ben maar weer begonnen en ga nu wat langer door met smeren


Hier ook ontstoken ogen ene dag lijkt het beter dan de andere dag zalf krijgt ze al een week

Vliegenmasker misschien optie

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 06:55 



 
Profiel   

Die van mij heeft al maanden een vliegenmasker om en toch heeft ze het

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 07:15 



 
Profiel   

Deze knaap is al weer 3 maand vandaag, wat gaat de tijd snel!

Ik heb hem gemeten vandaag op ongeveer 1.22m. Zijn er meer mensen die hun veulens meten?


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 07:56 



 
Profiel   

Jeetje, veel last van kleine kreupelheden en andere ongemakken zeg. :(:)
Hopelijk knappen ze allemaal wat snel op. Mijn eerste gedachten was inderdaad ook een vliegenmasker, maar als ze het ondanks dat ook nog hebben dan lijkt me het zalfje ook de meest logische vervolgstap.

Fijn dat Idris het zo goed doet Cynthia! Waar gaat hij heen als hij er met 7 maanden af gaat, naar dezelfde stal als Fi of naar een opfok?

Poh Michelle, jij gaat al richting de 3 jaar joh. :')

Rose_Sonny, en is ook een topic waar veel bokkers actief hun veulens meten. Rival was de 25ste ook 3 maanden en was op dat moment 1.26

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 08:29 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn baby is inmiddels 4 maanden en is steeds meer het evenbeeld van moeders, alleen in een ander kleurtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 20:35 



 
Profiel   

Welk topic is dat dan Selente?
Ik zag in het DBT wel een aantal posts voorbij komen, maar volgens mij waren dat er niet heel veel..

Wat leuk zo die 2 emily <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 05:53 



 
Profiel   

Rose, dat snap ik ja _O- Idris heeft ook wel eens iets doms gedaan, dan zit je hart wel even in je keel.

Selente, Idris gaat met zijn twee Shetvriendjes die nu al bij hem op de wei staan, op een weiland een stukje verderop staan. Dit weiland heeft een schuilstal, de wei waar ze nu staan niet.

Rose, Selente bedoelt dit topic:
[KS] "Oei ik groei!" 2021 veulens

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 07:39 



 
Profiel   

Bijna 4 mnd oud nog 10 dagen

Ze is zo gaaf getekend met haar wildkleur
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 15:31 



 
Profiel   

Mag ik hier ook even heel trots onze Rosalie showen :):) [ img ]

Nog echt puppy want van 20 augustus

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 15:53 



 
Profiel   

Symke schreef
Mag ik hier ook even heel trots onze Rosalie showen :):) [ [url=m/tU3iwp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog echt puppy want van 20 augustus

Leuk die stippen kont

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 16:12 



 
Profiel   

Symke schreef
Mag ik hier ook even heel trots onze Rosalie showen :):) [ [url=m/tU3iwp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog echt puppy want van 20 augustus

Ik vind haar echt geweldig Symke, ze was het wachten dubbel en dwars waard volgens mij. :D

On top is inmiddels 3 maanden, afgelopen zaterdag mocht ze mee naar de Nationale veulenkeuring. :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 16:22 



 
Profiel   

Dankjewel Renske en wat is In Top geweldig, doet haar naam eer aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 16:28 



 
Profiel   

symke: wat een knapper!!

Renske: On top is echt knap!!!

Keona: wat een knap ding!! Echt geweldig!!!


Hier gaat de mijne zaterdag naar zijn nieuwe huisje. hij is nu 5 maand oud
Niet zijn beste foto :p Maar hebben vrijdag onze laatste schoot gehad. Die zal ik zeker nog delen met jullie :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 18:15 



 
Profiel   

AnsoDM, is ie altijd zo schoon of was dit nog van de shoot? Idd benieuwd naar die foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 20:24 



 
Profiel   

Waarschijnlijk komt onze gouden pony morgen of overmorgen naar huis !

Ons kleintje heeft het gered! Knappe Giel :D
[ img ]

Straks weer lekker thuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 21:09 



 
Profiel   

Symke schreef
AnsoDM, is ie altijd zo schoon of was dit nog van de shoot? Idd benieuwd naar die foto's!


Valt goed mee. Hebben hem amper moeten poetsen voor de shoot maar soms is hij ook wel enorm vuil. Mag niet klagen.


Janinevv:
Oo wat fijn!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 02:45 



 
Profiel   

Wow wat zien ze er allemaal goed uit! Meesten zitten echt op een geweldige leeftijd, worden al groot en breed <3
Deze prachtige foto ontvangen via iemand die ook een paard in de merriekudde heeft staan. :wow:
[ img ]

Symke geniet ervan.... Ze worden zo snel giga :D

Ik vind dit echt een geweldig topic! Zo leuk om al die knapperds te blijven volgen zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 12:47 



 
Profiel   

Wat fijn janine! Geniet van de kleine als hij weer thuis is!

Replay is vandaag voor de tweede keer bekapt. Waar hij de eerste keer super braaf was, was hij dat nu absoluut niet... hij heeft zichzelf, mij en de hoefsmid verwond. Steigeren, bokken, bokkend steigeren, wegrennen, dwars door ons heen, over de stalwand steigeren etc.

Pff ben denk ik wel 10 jaar ouder geworden in die anderhalf uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 17:15 



 
Profiel   

Rose_Sonny schreef
Wat fijn janine! Geniet van de kleine als hij weer thuis is!

Replay is vandaag voor de tweede keer bekapt. Waar hij de eerste keer super braaf was, was hij dat nu absoluut niet... hij heeft zichzelf, mij en de hoefsmid verwond. Steigeren, bokken, bokkend steigeren, wegrennen, dwars door ons heen, over de stalwand steigeren etc.

Pff ben denk ik wel 10 jaar ouder geworden in die anderhalf uur.

Als hij zo heftig is misschien beetje pasta geven voor dat er hele heftige ongelukken gebeuren. Wel vervelend zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 05:54 



 
Profiel   

Leuke foto flori! Ik ben zo benieuwd naar je veulentje van volgend jaar!

O Rose, dat is niet fijn :(
Ik zou dan weer niet voor pasta kiezen, maar heel goed met hem oefenen de komende tijd, zodat hij uiteindelijk de rest van zijn leven gewoon uit zichzelf relaxt kan zijn bij de smid :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 07:26 



 
Profiel   

Ja ik zou het het liefste zonder pasta doen, maar het vreemde is dat ik bijna iedere dag voetjes met hem oefen. Ook hoefjes uitkrabben etc. Dat doet hij heel erg goed.

Het was nu ook iedere keer als hij zijn voetje weer terug kreeg, ging hij weg sprinten. Geen idee wat het probleem was...

Ik ga de komende tijd blijven oefenen met de voetjes en ga nog 1x proberen zonder pasta. Als het volgende keer weer zo heftig is, dan moet ik toch iets...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 07:54 



 
Profiel   

Hoi hoi zal mijn kleine boef ook even voorstellen.
Naam: Surprise Sup voor intimi
Geb: 15-7-2021
Moeder: Perla (verdere afstamming onbekend)
Vader: Onbekend

Hij kwam als verrassing met moeders mee uit Spanje, vandaar de naam.
Groeit als kool en begint al een echte boef te worden. Hij leert super snel en is heel slim.
Verder is het vooral afwachten hoe hij gaat ontwikkelen omdat er dus verder niets bekend is.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 09:20 



 
Profiel   

Ooh wat een schatje! Leuke verrassing!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 09:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 88 [ 2182 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 88  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen