Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 88 [ 2181 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 88  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

2021 veulens foto en kletstopic

 
Profiel   

Ik probeer regelmatig wat te doen, borstel minstens eenmaal wat uitgebreider per week. Verder loopt ze op de paddock paradise en heeft dus continu vrije beweging.

Af en toe lopen we een rondje buiten of doe ik wat grondwerk.

Niet zo heel spannend dus. :+

[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-23 23:19 



 
Profiel   

Ik ga me hier afmelden. Mijn paard is bij het ophalen verongelukt en heeft haar kogel zodanig opengehaald dat de pees volledig door was, waardoor ik haar in heb moeten laten slapen….

Had speciaal trailer gehuurd met voorklep en deurtjes achter die dicht konden (nieuwe model Ifor Williams) zodat ze eventueel vrijwel los kon staan.

Eenmaal op de trailer raakte ze in paniek en is over de voor balk naar buiten gekomen waarbij ze de kunststof behuizing van de voorste lamp eraf getrapt heeft waar ze toen haar kogel heeft opengehaald. In eerste instantie dachten we dat het meeviel maar eenmaal thuis was het duidelijk dat het niet goed zat.

Uiteindelijk bleek dat de pees vrijwel volledig door was

Laatste foto’s van vlak voordat het gebeurde. Ben er echt zo ziek van. Dit paard was in zo veel opzichten echt mijn droom paard en had zo veel plannen en verwachtingen met haar.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 08:41 



 
Profiel   

Ohyee wat een naar ongeluk. Veel sterkte met het verlies van dit mooie dier. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 08:50 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Wat staat dat ineens een stuk netter.
Wat is die trouwens knap. Maar ik ben bevooroordeeld met 3 zwarte paarden :Y)

Baron had ik eens een vlecht in gedaan, maar die kwam los. Ik heb duidelijk geen ervaring met dikke manen :+
Al vond ik de vlecht best netjes.
[ [url=m/lWYGb2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier gaan ze 's avonds op stal en' s morgens dus naar buiten. Da's wel handig ivm het in de hand komen. En ook ivm de wolf vind ik dat veiliger. Wolven zitten namelijk in deze gemeente.

Wij zetten ze ook zelf buiten/binnen (wordt dus niet voor ons gedaan, tenzij in uitzonderlijke gevallen)
Ik probeer altijd minimaal 8u buiten aan te houden. Vandaag hebben ze van 10u tot 22u buiten gestaan.

Het bezig zijn met Baron is wel nodig eigenlijk. Die is als veulen op de wei geboren, moeder was een beschermende merrie die mensen liever niet in de buurt liet komen dus heeft hij als veulen heel weinig associatie gehad met mensen de eerste dagen.
Wat resulteerde in angstig zijn toen dierenarts kwam heeft hij zelfs zo wild gedaan dat de dierenarts een vinger gebroken heeft. (is mij verteld geweest).

Ik hoor vaak van mensen op stal dat die nu zo rustig is, en hoe groot die geworden is.
Je merkt wel goed dat hij weet wie altijd met hem bezig is. Als mijn ma hem binnen zet durft hij wel eens te trappelen of happen. Maar mijn ma weet dat ze dit mag afstraffen met een luide Née of een tik tegen de neus bij het happen.


Jaa ik ben ook echt helemaal gek van dr, knap ding <3. Met korte manen knappen ze inderdaad wel opeens helemaal op!
Fijn hoor om ze zo een beetje in de hand te hebben, dat lijkt me echt een groot voordeel voor straks.


manic schreef
Ik ga me hier afmelden. Mijn paard is bij het ophalen verongelukt en heeft haar kogel zodanig opengehaald dat de pees volledig door was, waardoor ik haar in heb moeten laten slapen….

Had speciaal trailer gehuurd met voorklep en deurtjes achter die dicht konden (nieuwe model Ifor Williams) zodat ze eventueel vrijwel los kon staan.

Eenmaal op de trailer raakte ze in paniek en is over de voor balk naar buiten gekomen waarbij ze de kunststof behuizing van de voorste lamp eraf getrapt heeft waar ze toen haar kogel heeft opengehaald. In eerste instantie dachten we dat het meeviel maar eenmaal thuis was het duidelijk dat het niet goed zat.

Uiteindelijk bleek dat de pees vrijwel volledig door was

Laatste foto’s van vlak voordat het gebeurde. Ben er echt zo ziek van. Dit paard was in zo veel opzichten echt mijn droom paard en had zo veel plannen en verwachtingen met haar.


[ [url=m/oqqyuH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AhEASy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jeetje Manic, wat een nachtmerrie... heel veel sterkte met dit verlies Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 09:00 



 
Profiel   

Jeetje wat heftig manic heel veel sterkte met dit grote verlies

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 09:07 



 
Profiel   

@manic Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte met dit verlies.

@Art_Ificious Wat een super gaaf dier zeg, hij zal zeker nog wel de lucht en de breedte in gaan hoor.

Mijn vlekje is gister ook de wei op gegaan en zal niet naar de keuring gaan. Hier in de randstad is het niet te doen om je hengst een paardwaardig leven te geven naar mijn idee dus hij mag lekker genieten tot de max. Als jaarling heeft hij per ongeluk al een keer gedekt dus hij weet wel hoe het moet. ;(

[ img ]

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 09:16 



 
Profiel   

Jeetje manic wat vreselijk! Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 09:30 



 
Profiel   

Veel sterkte Manic :’( Jeetje wat een verlies…

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 10:00 



 
Profiel   

Sterkte manic! Wat een naar ongeluk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 10:24 



 
Profiel   

Manic ik ben er stil van... Wat ontzettend naar voor jou/jullie... ik wens je heel veel sterkte en kracht bij de verwerking...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 11:22 



 
Profiel   

Wat een vreselijk naar ongeluk zeg :(
Heel erg veel sterkte met het verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 11:42 



 
Profiel   

Wat erg manic! Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 13:46 



 
Profiel   

Wat enorm verdrietig Manic. Sterkte met het verlies… Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 16:01 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Manic.
Een ongeluk zit soms in zo'n klein hoekje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 21:44 



 
Profiel   

Jeetje wat verschrikkelijk manic! Sterkte…

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 23:29 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk Manic, ontzettend heftig
Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 08:50 



 
Profiel   

Manic, wat een drama, wat balen, wat zonde. Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 14:15 



 
Profiel   

[ img ]

Hier staan ze sinds een paar dagen op het land mevrouw moet even de plek weten want ze is best opdringerig dus al een paar beurse plekken door een trap van een ander.ze is ook de jongste in de kudde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 20:02 



 
Profiel   

Vandaag is Baron 2 jaar geworden.

Dit was hij als klein veulen
[ img ]

En nu een stoere 2 jarige..

[ img ]

Die niet snel onder de indruk is van iets.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-23 12:31 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-23 20:33 



 
Profiel   

Vandaag OC(D) screening. Helemaal schoon dus ik vier feest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 11:21 



 
Profiel   

Balou_k schreef
Vandaag OC(D) screening. Helemaal schoon dus ik vier feest.


Goed om te horen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 13:16 



 
Profiel   

Super
Gewoon door je dierenarts of op de kliniek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 13:28 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Super
Gewoon door je dierenarts of op de kliniek?


Is dat relevant? Haha. Dierenarts met kliniek, werkt o.a. samen met Equisound, maar op ambulante locatie. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 14:24 



 
Profiel   

Balou_k schreef
Vandaag OC(D) screening. Helemaal schoon dus ik vier feest.


Dat is fijn! Gefeliciteerd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 12:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 88 [ 2181 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 88  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen