Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 68 van de 88 [ 2181 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 88  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

2021 veulens foto en kletstopic

 
Profiel   

Milo is vandaag 2 jaar. :):)

Dacht vanochtend eens te kijken of ik beide mannen aan het lopen kreeg, dus stuk plastic aan de zweep geknoopt en dit was het resultaat:


[ img ]

[ img ]

Gefaald. :+

Dus hoe krijg ze je dan aan het lopen...
In plaats van dat ze gaan lopen VOOR het plastic, ging milo ACHTER het plastic aan. _/-\o_


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 11:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!! Haha geweldig niet onder de indruk.
die van mij is ook vandaag jarig ook 2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 12:12 



 
Profiel   

Mijn 2 jarige hals over kop weg gehaald waar hij stond.

Ik weigerde mijn laatste maand te betalen nadat ik hem zo aantrof, dus er zat een slot om mijn stal. Wat mensen wel niet in hun hoofd halen.. :n
[ img ]


Gelukkig is hij nu bij aan het trekken…
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 12:13 



 
Profiel   

Jezus! Dit is echt heel sneu, ik heb ze ook wel eens schraler staan bij een groeispurt en dan voer je wat meer. Maar dit is niet meer schraal te noemen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 12:22 



 
Profiel   

Jeetje die is wel dun. Stond hij in een opfok?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 13:42 



 
Profiel   

Och jeetje. Hij ziet er nu een stuk beter uit al. Hoe lang zit daar tussen?

@Quir, die van mij gaat ook jagend achter dingetjes aan, plastic, touw, alles wat klein en over de grond gaat :Y) (de hond en katten zijn ook niet veilig)

Bij Arthur hoef ik maar uit te ademen (hoeh, hoeh) en hij gaat AAN :D
[ img ]
[ img ]

Gaat ook heel makkelijk weer "uit" dan

Hij mag nu iedere dag paar uurtjes op het gras tot hij er volledig op mag. Helemaal alleen, want zijn weidemaatje ontploft al als hij naar het gras kijkt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 14:10 



 
Profiel   

Hij stond bij een particulier.. overdag op de paddock en snachts op stal met onbeperkt ruwvoer. Dat is wat was beloofd. Hij kreeg 2 plakjes hooi per dag, paar uurtjes buiten & in een stal van 3x3 met zn 2en..

Tussen de foto’s zit 4 dagen… In eerste instantie denk je joh kan komen door groeien inderdaad.. Maar dit is niet van groeien :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 15:42 



 
Profiel   

Oh...nou zeg dat, er werd dus niet gegeven wat er beloofd was, jeetje wat is ie dun.
Groot gelijk dat je hem opgehaald hebt, dit lijkt me ook zeker niet van Jet groeien.

Hij mag wel een beetje van solana hebben, die is stiekem te dik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 20:41 



 
Profiel   

Oh jeetje 2 plakjes hooi per dag is ook gewoon erg weinig en verre van onbeperkt.

Groot gelijk dat je hem weggehaald hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 21:50 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Gister was Lotus 2 jaar geworden en dat moest natuurlijk gevierd worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-23 15:17 



 
Profiel   

Al heel lang geleden gepost, even de laatste pagina bijlezen. Wat groeien ze allemaal hard!

Wat is Milo cool zeg, mijn merrie gaat dood van plastic (vrij letterlijk, het enige waar ze tot nu toe van schrikt. Dus daar wordt aan gewerkt) hij gaat wel lekker sjouwen achter het plastic aan.

Wat sneu om hem in die staat op te halen xsensibel. Hopelijk knapt hij snel weer op.

Ik ben fan van Arthur, wat veel paard persoonlijkheid in een klein jasje :D

Nog gefeliciteerd Tundra!

Luna is in maart twee geworden. Ze is echt geweldig lief en relaxed en het hele gezin is gek met haar. Ze heeft een spurt de hoogte in gekregen en hopelijk groeit ze op het land ook nog de breedte in.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-23 19:24 



 
Profiel   

Zo leuk om te zien dat ze allemaal zo veranderen haha. De 1 nog heel puppy en de ander is echt al een pony/paard. Die van ons wordt 24 juni 2 jaar maar ziet er echt nog als een puppy uit, overbouwd en smal. Ik denk dat hij echt een laatbloeier gaat zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-23 21:51 



 
Profiel   

Hier bij Baron het hoofdstel eens in gedaan. Het bit is wel wat te groot nog :')

Oogt al een stuk minder puppy.
Ik kies bewust om sperriem weg te laten. Ook bij mijn draver rij ik zonder sperriem.
[ img ]

Ook een start gemaakt met sturen aanleren. Ik wil in de zomer met hem het bos in gaan en dan ook in men positie kunnen wandelen om spelenderwijs voor te bereiden op het rijden.

Koele kikker vond het touw achter z'n benen niet eens spannend. :+
Hij is wel her 3e paard wat ik heb, dat rechtsom niet wil of niet graag doet dus hou ik het ook kort op rechtsom. Goed = goed dus dan stoppen we.

Ik vind dit persoonlijk fijner dan longeren, op deze manier kan je ook lekker rechtuit stappen/draven ipv enkel op een cirkel te laten lopen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-23 23:53 



 
Profiel   

Ik doe vooral basis dingetjes met mijn 2-jarige (maart). Is net een klein maandje uit de opfok, dus in de dagelijkse bezigheden en routines op stal kom ik nog veel ‘1e keren’ voor hem tegen. De komende periode nemen we lekker de tijd om elkaar te leren kennen en de allereerste basis te bevestigen. Vanuit dat vertrouwen gaan we deze zomer vast nog wat meer ondernemen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 12:44 



 
Profiel   

Hoe lang duurde het bij jullie ruintjes voor alles van ‘wondjes’ dicht was?

Bij mij zijn er een bende k*tkinderen in de wei geweest, paarden opgejaagd en mijn jongste over de draad en blijven haken…

Dit is 2 weken later -_-
Uiteraard was de wond van de castratie ook een stukje opengescheurd…

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 12:52 



 
Profiel   

3heathcliff5: met Baron is van veulen tot januari dit jaar niets gedaan geweest. Wel kwam hij in de winter op stal snachts en met slecht weer bleef hij ook binnen. Maar echt ermee bezig waren ze niet. (is op stal gefokt geweest en zou deze lente de verkoop in gaan als ik hem niet gekocht had).
Sinds ik ermee bezig ben ziet iedereen die hem kent verandering. En hij is ook heel erg aan mij gehecht nu. Maar vanaf het moment ik hem zag had ik al een gevoel dat dit mijn paard moest zijn. :+

Mi_Amore,
Ik zweer bij honingzalf.
Geen tweejarige maar wel een mooi verloop van een wond bij een vorig paard van me. Deze wond was ook veel dieper.
[MD] [VOLG] behandeling oedeemwond op bovenbeen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 15:01 



 
Profiel   

Ik smeer 2x daags een dikke kwak honingzalf van Vitalstyle :D

Dit was dag 2, ‘t was echt aardig diep…

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 15:09 



 
Profiel   

Nu het over wonden gaat is het wel een mooi moment om me te melden.

Ik ben dus Thirza en sinds februari is de door mijn zus gefokte bijna 2 jarige van mij. Hij heet Joop en is van 14-6-21 het is een Caesar ter linden x rubinson x balzflug

Ik heb ook nog een 18 jarige papierloze schimmel, die is nu 17 jaar van mij.

Het lijkt me leuk om mee te kunnen lezen met jullie verhalen van de leeftijdsgenoten van Joop.

Joop staat in een Loopstal met mijn schimmel, overdag staat Joop in een andere kudde dan m’n schimmeltje, vind dat wel fijn dat ze ook lekker zonder elkaar kunnen.

Dit is Joop


[ img ]

[ img ]

Met m’n schimpie
[ img ]

En er moet er altijd 1 zijn die de aandacht trekt
[ img ]


En hij is zo makkelijk
[ img ]


Hij is ook al bijna ingereden
[ img ]



Hij heeft dus ook n flinke wond opgelopen op 1 april, zal de foto in een spoiler zetten
Spoiler:
[ img ]


We waren erbij dus de DA was er snel bij er zijn meer dan 30 hechtingen in gegaan, deze zijn na 1,5 week toch open gegaan helaas.

Maar na veel ingepakt te staan, ziet het er nu zo uit
[ img ]


Er is gelukkig niks geraakt verder en loopt hij helemaal rad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 17:42 



 
Profiel   

Onee ook al in de lappen Mand hier is het zo'n ,6 a 7 weken geleden dat de een diepe wond kreeg door een trap het is redelijk aan het genezen zit nu een korst op alleen blijft er een flinke bult op haar been zitten ben bang dat niet weg gaat. Bij haar waren na 4 dagen de hechtingen er al uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 17:48 



 
Profiel   

Thirza schreef
Nu het over wonden gaat is het wel een mooi moment om me te melden.

Ik ben dus Thirza en sinds februari is de door mijn zus gefokte bijna 2 jarige van mij. Hij heet Joop en is van 14-6-21 het is een Caesar ter linden x rubinson x balzflug

Ik heb ook nog een 18 jarige papierloze schimmel, die is nu 17 jaar van mij.

Het lijkt me leuk om mee te kunnen lezen met jullie verhalen van de leeftijdsgenoten van Joop.

Joop staat in een Loopstal met mijn schimmel, overdag staat Joop in een andere kudde dan m’n schimmeltje, vind dat wel fijn dat ze ook lekker zonder elkaar kunnen.

Dit is Joop


[ [url=m/09Lk3T.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4A47jm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met m’n schimpie
[ [url=m/7FtxoT.jpg]Afbeelding[/url] ]

En er moet er altijd 1 zijn die de aandacht trekt
[ [url=m/hCdvZI.jpg]Afbeelding[/url] ]


En hij is zo makkelijk
[ [url=m/vVmeUc.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hij is ook al bijna ingereden
[ [url=m/6itl1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hij heeft dus ook n flinke wond opgelopen op 1 april, zal de foto in een spoiler zetten
Spoiler:
[ [url=m/n79eiO.jpg]Afbeelding[/url] ]


We waren erbij dus de DA was er snel bij er zijn meer dan 30 hechtingen in gegaan, deze zijn na 1,5 week toch open gegaan helaas.

Maar na veel ingepakt te staan, ziet het er nu zo uit
[ [url=m/oDKwqB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Er is gelukkig niks geraakt verder en loopt hij helemaal rad.


Dat ziet er netjes uit de mijne heeft het precies op dezelfde plek alleen buitenkant been. Maar dat is veel wijder gaan staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 17:50 



 
Profiel   

Thirza schreef
Ik ben dus Thirza en sinds februari is de door mijn zus gefokte bijna 2 jarige van mij. Hij heet Joop en is van 14-6-21



Leuk dat hij nu bij jou is, denk ik ken hem ergens van, maar toen was het nog geen Joop. :D Wel zuur dat die door het hek werd gejaagd, maar daar doe je op zo'n moment ook niks meer aan.

Wond ziet er erg goed uit verder, hopelijk houdt hij er niets meer als een schoonheidsfoutje aan over.
Been wonden doen er lang over om te genezen vaak ben je zo een half jaar verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 18:11 



 
Profiel   

Oh jeetje wat een wond. Maar wat een knap paard. Zie graag dat soort bonte. Niet teveel wit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 18:39 



 
Profiel   

Wat een heftige wond Thirza! Maar wat ziet het er al weer goed uit. Bijzonder hoe ze kunnen genezen dan!

Wilde mijn 2 jarige hengst hier ook even delen. <3
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 20:14 



 
Profiel   

Ik vind hem zo prachtig echt een dier met uitstraling

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:05 



 
Profiel   

Fijn als wonden genezen! Castratiewond van de mijne (toen hij 9,5mnd was, liggend op de wei gedaan), was na een week wel goed aan het bijtrekken. Eerste 5 dagen was het vooral heel erg dik van vocht.

En ook fijn als de 'kleintjes' genoeg te eten krijgen, hoe gaat het nu met die van jou Rianne?

Vooral ook heel leuk om te zien hoe de veulens van 2021 het doen.

Mijn ventje is zaterdag 2 jaar geworden. Hij gaat al over de 1.60m heen, dus hoger dan zijn moeder.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 22:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 68 van de 88 [ 2181 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 88  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen