Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 17 [ 425 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

 
Profiel   

Ayasha schreef
Ik verwacht dat hij minstens 1.50 zal worden en mogelijk iets groter. Maar hij zal Max een klein paard worden. (België doet niet aan E pony’s) Tenzij hij hoogte van zijn voorouders gaat lenen. :=
Heb geen ide hoeveel generaties ze dat kunnen.


*rijdt richting het zuiden.




:+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 18:28 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Ayasha schreef
Ik verwacht dat hij minstens 1.50 zal worden en mogelijk iets groter. Maar hij zal Max een klein paard worden. (België doet niet aan E pony’s) Tenzij hij hoogte van zijn voorouders gaat lenen. :=
Heb geen ide hoeveel generaties ze dat kunnen.


*rijdt richting het zuiden.




:+


Blijf je even gauw uit de buurt? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 18:54 



 
Profiel   

_O- ondanks dat een merrie mijn voorkeur had gaat deze draak nergens meer heen hoor dames. :D
[ img ]
Ja hij was aan haar oor aan het trekken... Ja hij heeft tanden... En ja ondanks die feiten gaf Rêve geen kick. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 20:28 



 
Profiel   

_O- _O- _O-
Als Sam ooit wilt komen logeren om rust te krijgen van de kleine draak is ie welkom hoor. Hier geen rondvliegende zweepjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 20:38 



 
Profiel   

Sodeju wat een knap ding is dat!
Ik snap heel goed dat die nergens meer heengaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 20:44 



 
Profiel   

Ayasha schreef
_O- ondanks dat een merrie mijn voorkeur had gaat deze draak nergens meer heen hoor dames. :D
[ [url=m/eC6NZ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja hij was aan haar oor aan het trekken... Ja hij heeft tanden... En ja ondanks die feiten gaf Rêve geen kick. _O-



Heel flauw :P

Dat oortrekken ~~}> wat een verrekkeling :D Rêve heeft gewoon karma :P die was ook een draak :P en dan krijg je uiteraard drakenkinderen :D mother of dragons :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 20:46 



 
Profiel   

Denk dat Rêve haar geheugen overuren aan het maken is om boven water te halen wat zij allemaal heeft uitgevreten. Dan zichzelf om haar oren slaat vanwege het feit dat zoonlief haar een flink stukje van haar eigen deeg geeft. }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 20:52 



 
Profiel   

mala26 schreef
_O- _O- _O-
Als Sam ooit wilt komen logeren om rust te krijgen van de kleine draak is ie welkom hoor. Hier geen rondvliegende zweepjes

Ook geen rondvliegende ballen?
Net heeft hij zich uit geleefd met de bal tot Sam zijn spijt. _O- Sam is bang voor die bal en die kleine voetbalt er mee door de paddock. Arme Sam durft niet eten want hij wil op tijd kunnen rennen voor die bal. _O-

Neon en Morganlefay: _O- Ik heb echt een hernieuwd respect voor die merrie. Ze blijft hem lief vinden en kroelen en beschermen. Terwijl ie inmiddels óók door heeft hoe hij op haar kan gaan hangen. Hij springt langs opzij op haar en legt zijn hoofd op haar rug (want hij geraakt er nog niet met zijn benen.) maar dan duwt hij dus wel met zijn knieën in haar flank... _O-
En Rêve wandelt gewoon door alsof hij er niet is. (En dan moet ie effe schakelen want er af is ook nog niet vanzelfsprekend dus dan moet ie een paar pasjes meehupsen..)

Echt... die drie zijn beter dan TV. _O-

Zou Rêve nu straks ook liever voor mij zijn nu ze zelf ervaart wat zij me aan gedaan heeft? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:42 



 

Arme Sam _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 10:28 



 
Profiel   

Wat een prachtige veulen zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 11:43 



 
Profiel   

Willen jullie nog pukkie? O:)

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Ja ik ben elke dag mijn tuinslang terug in de bakken aan het leggen of mijn zweep uit de bak aan het halen. :')
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 19:08 



 
Profiel   

Oei, wat een mooooitje! Die wimpers op foto 1 hierboven :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 19:23 



 
Profiel   

<3
Knappe man <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 19:34 



 

Hij zit lekker in zijn vel, zo te zien! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 19:43 



 
Profiel   

Haha je ziet Terror denken :roll:

Hij wordt al lekker stevig, ziet er goed uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 20:25 



 

Mooie mooie Joy :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 22:09 



 
Profiel   

<3 mooie man maar ik geniet ook van jou, he geniet zo duidelijk van hem. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 22:57 



 
Profiel   

Wat zou ik graag een blik in de toekomst willen werpen om te zien hoe hij uitgroeit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 23:20 



 
Profiel   

*\o/* <3 daar is ie weer :D hij wordt steeds mooier...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 23:38 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
<3 mooie man maar ik geniet ook van jou, he geniet zo duidelijk van hem. <3

Ik verwen hem echt te veel. _O- niet in de zin dat hij niet moet luisteren want hij wordt gewoon mee genomen in de routine. Hij heeft nu al dezelfde regels als de volwassen exemplaren. Maar dit soort sh*t:

[ img ]
Totaal onnodig maar het is zo leuk. _O- en zoals te zien is wordt ie gebruikt. :))

Hij eet echt behoorlijk mee met Rêve haar brokken en slobber dus hij heeft veulenbrokjes. Die krijgt hij ‘s avonds (20 gr. _O-) samen met een beetje slobber wat ik uit Rêve haar bak haal want als ma ma slobber heeft is haar voer aantrekkelijker dan het zijne als er geen slobber bij zit. :o hij eet toch mee, dan kan er net zo goed een portie bij zitten die op zijn noden af gestemd is. En zolang hij bij mij in het bakje eet (blijf er bij want Rêve vindt zijn brokjes ook lekker :+) laat hij Rêve rustig eten. :+

Wel kunnen we echt alles met hem. Hij is nergens van onder de indruk, geeft zijn vier voetjes mooi zonder gedoe.. Dat is dus het voordeel van veel met ze bezig zijn. :D
Alleen meelopen vindt ie nog steeds paard-onterend. _O- hij doet het. Maar zijn hoofd spreekt boekdelen! _O-


Veldbloem schreef
Oei, wat een mooooitje! Die wimpers op foto 1 hierboven :*

:+: lief hè!


culaccino schreef
Hij zit lekker in zijn vel, zo te zien! <3

Beetje veulenspek. _O-


Rocamor schreef
Haha je ziet Terror denken :roll:

Hij wordt al lekker stevig, ziet er goed uit

Ze is zo geduldig met hem. En nog steeds zo lief met ‘m. Minder helicopter moeder maar ze staat veel met hem te kroelen. :+:


Negerzoen schreef
Wat zou ik graag een blik in de toekomst willen werpen om te zien hoe hij uitgroeit :D

Ben ook erg benieuwd naar hoe hij uit gaat groeien... Maar ik weet ook dat het echt voorbij vliegt dus ik geniet van zijn veulentijd. :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 00:39 



 
Profiel   

Zo, een paar foto's en wat filmpjes. Het weer is goed bezig met België onder water te zetten dus goede foto's maken is even geen optie.
Hij is in de terroristen fase. Alles wordt getest en/of afgebroken als het niet te zwaar of te heet is.
[ img ]
Mooi tussen in hooi vreten
[ img ]
Netje slobber eten is nog een uitdaging..
[ img ]

Verder heb ik van uit het huis regelmatig dit tafereel;



Moeder pesten:




Ik vind dat die merrie een standbeeld verdient...

en hij houdt zichzelf ook wel bezig:

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 14:33 



 
Profiel   

Yoy is vooral een heel leuk levendig speels hengstje en daar heeft hij ook de leeftijd voor. Ik hou van hem en vindt hem enig. Sam vindt het ook wel best, dat is duidelijk te zien. Mams wordt er af en toe moe van, tja daar ben je moeder voor en negeert het wijselijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 14:39 



 
Profiel   

Sam geeft hem hele duidelijke regels. :j Ik kan Sam bv met een gerust hart zijn dekens op leggen want hij mag gewoon niet aan die dekens komen van Sam. :') Als ik Rêve nu een deken op leg wordt het gesloopt vrees ik. := Maar als hij aan Sam zijn deken komt dan kijkt Sam eerst waarschuwend om en 99% van de tijd gaat ie dan verder naar Rêve. De andere procent heft Sam waarschuwend zijn achterbeen even op en dat is tot op heden altijd voldoende. Hij heeft één keer een tik gekregen van Sam toen ie heel erg brutaal tegen hem op sprong nadat Sam al gewaarschuwd had en dat heeft ie goed onthouden. :j

Maar Sam speelt inderdaad ook vaak genoeg met hem. :j Hij staat ook heel vaak bij Sam en legt zich ook vrijwel altijd bij Sam te slapen. :+: En Sam doet dan wat nonkels doen en blijft trouw bij hem waken. :+: Rêve wil inmiddels nog wel eens gewoon naar de hooizak lopen als hij zich te ver van het hooi legt maar Sam niet... Die blijft bij hem staan.

Zijn manen beginnen al een wit randje te krijgen aan de manenkam maar rond zijn ogen is hij haast blauwig zwart. := Zijn oorpuntjes zijn gewoon zwart. :=


Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-07-21 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 14:45 



 
Profiel   

Sam is de papa en dat doet hij goed. Mama's zijn nu eenmaal wat softer. Ik vind zijn mams ook geweldig met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 14:47 



 
Profiel   

Uitzonderlijk goede moeder. :j Nog steeds. Denk ook niet dat dit haar laatste veulen zal zijn. :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 14:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 17 [ 425 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen