Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Arijana's Junie Aylin <3

 
Profiel   

Aylin is alweer 3 weken oud. Wat vliegt de tijd en wat groeit ze hard. Ze wordt met de dag mooier en liever.

Ze heeft ontdekt wat wij mensen heel goed kunnen kriebelen en dat dit wel echt heel erg lekker is.

Ze is ook super dapper. Nergens van onder de indruk. De omheining moet stroom hebben en als het er even niet op staat, dan is Aylin in het weiland ernaast. Gewoon tegen de draden hangen en doorduwen. Geen seconde paniek ( alleen bij mij ). Haar moeder is makkelijk en zolang ze in het zicht blijft, mag het verwende nest alles.

Ze staat met haar voorbenen in de waterton, klimt in het ligbad met hooi, rolt in plassen water. Het is een dame met een heel eigenwijs karakter en een grote trukendoos. Elke keer ben ik verrast door haar toevoegingen hieraan.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Op een hele warme dag kwam Pimaude langs om foto's te maken.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Bedankt voor het kijken naar mijn kleine wonder. Ik ben ongelooflijk trots op mijn meiden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 13:24 



 
Profiel   

Wat een leukerd. <3

Zo te zien was het foto’s maken van afstand een uitdaging. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 15:59 



 
Profiel   

Dankjewel! Ik ben ook zo ongelooflijk blij met haar.

Ze is gefokt voor mijzelf,ze gaat niet weg, maar zou ik haar willen verkopen heb ik al meerdere geïnteresseerden. Heb de vraag al een paar keer gehad.

Had ook nooit durven dromen dat ze zo gaaf zou worden. Gezien het niet de meest voorkomende kruising is :p maar ik heb geen greintje spijt.

Foto's maken is een opgave:p ze wil sinds een paar dagen alleen maar meelopen en zich opdringen voor kriebels.

Ze vond ons de eerste dagen wel spannend, maar dat is helemaal over. Ze vind ons nu heel leuk en vooral handig voor billen Krabben. Ze loopt achteruit met haar billen naar mij toe omdat ik haar moet blijven kriebelen. Haar moeder doet precies hetzelfde.

Pebbles heeft haar kleine Mini-me. Ze lijken in alles op elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 06:55 



 
Profiel   

Wat een knap kind, mamma is ook prachtig! Moest wel erg lachen om dat bekkie, je ziet eraan dat ze gekke dingetjes aan het uitbroeden is, heerlijk snuitje <3 dus heeeel veel gefeliciteerd, wat een cadeautje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 07:18 



 
Profiel   

Dankjewel ze is echt een cadeautje! Mooiste cadeautje ooit.

Ze kijkt idd zo boevig uit haar ogen. De dingen die zij allemaal verzint

Heb altijd hengstveulens gehad, Aylin is het eerste merrietje. Mensen om me heen zeiden dat merrietjes zoveel rustiger zijn. Aylin valt daar niet onder haha. De hengstjes die wij hadden waren lief en braaf en haalde nog niet de helft van de fratsen uit die Aylin doet.

Ze is zo onwijs grappig. Altijd doet ze wel iets wat je aan het lachen maakt ( soms geeft ze ook doodsangst :p )

Ik heb al al wel duizend keer gezegt :p maar mams, Pebbles is echt mijn ware droompaard. Ze is al bijna 11 jaar bij mij en nu de kleine Aylin, die net haar moeder is. Ik ben Zo ongelooflijk trots en gelukkig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 10:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen