Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zoete unicorn baby Aylin

 
Profiel   

Mijn kleine beeldschone Aylin verdiend nog een topic met haar mooie foto's.

Op de regionale keuring werd Aylin beloond met een eerste premie. Ze werd hierdoor ook meteen uitgenodigd voor de centrale merriekeuring.

Super leuk natuurlijk en vorige week was de grote dag. Na heel lang wassen ( veel wit hè, dus lang wassen en veel shampoo ) lekker op stal voor de nacht. Volgende ochtend natuurlijk aan 1 kant van kop tot kont onder de mest vlekken.
Dus mevrouw kon weer gewassen worden. Daarna vlechtjes erin en op naar de keuring. Ze was weer zo geweldig braaf en lief. Als je haar benen wilt wassen tilt ze haar voet op, want voetjes geven kan ze al heel goed. Dat maakt het wel makkelijker.

Natuurlijk waren zowel mams als Aylin weer vies. Dus de camping douche was een goede hulp op de keuring en ze kon schoon de ring in.

Aylin vond het leuk. Zo leuk dat ze vooral speelde. Lekker rennen, gekke sprongen en zo min mogelijk mooi draven. Gelukkig liet ze tussendoor wel wat goede stukken zien.

Ze mocht iets meer dragen in draf. Verder zulke lovende woorden. Mooi type, goed fundament, sterk en royaal gebouwd, beweegt goed door het lijf met veel ruimte en lossigheid.

Wat was en ben ik trots op mijn mooie en vooral heel erg lieve veulen. Ik heb al heel geïnteresseerde mensen moeten teleurstellen, maar dit mooie dametje blijft mooi bij mij.

Thuis heeft ze een knalroze unicorn vliegendekentje gekregen en dat vind ze zo fijn. Het barst van de vliegen en Aylin kiest er dan voor in de schuilstal te blijven terwijl mama Pebbles en tante Julie helemaal naar achteren gaan om te grazen ( zij staan met dekens en maskers ). Nu heeft ze haar eigen zoete dekentje en staat ze weer bij de anderen. We zoeken nog even door voor een masker of frontriempje.

Bedankt voor het bezoeken van Aylin haar topic *\o/*

Tante Julie, Aylin en mama Pebbles
[ img ]

[ img ]

De grote dag

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Aylin werd moe en had geen zin meer.
[ img ]

Weer lekker de wei op.
[ img ]

[ img ]

Aylin haar kastje mogen aanvullen <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 11:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wat een mooi commentaar. En wat is ze schattig met haar dekentje. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 17:39 



 
Profiel   

Omg dat dekentje <3! Gefeliciteerd met het mooie resultaat ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 17:59 



 
Profiel   

Mooi veulen, mams mag er ook zijn. wat is de afstamming van t veulen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 06:13 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal.

Haar dekentje weet ze al heel vakkundig af te doen. :? Hoe? Geen idee, maar hij lag mooi in het zand.

Aylin haar vader is de Newforest hengst " Woodrow Carisbrooke ". Moeder is een KWPN x KWPN/fries. Helaas niets in het paspoort bekend. Haar fokker heb ik wel gesproken.

De merrie is gister drachtig gescand *\o/*
De hengst deze keer is Asterhof's Magic Gold. Een jonge hengst die dit jaar is goedgekeurd met geweldige punten.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 09:30 



 
Profiel   

Gefeliciteerd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 12:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen