Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn kleine gouden boef Milo wordt groot!

 
Profiel   

Libenti's Milagro
Strandgaards Mangold (FS Mr. Right x FS Champion de Luxe)
x
Odette van de Beekerheide (Orchid's Floris x Conrad SR)



[ img ]


Komende week is mijn kleine gouden boef Milo alweer 3 maanden en wat wordt hij al groot! Maar ook ongelooflijk lief, stoer, dapper en heel braaf. Echt elke dag weer genieten met en van hem. <3


Afgelopen week ben ik bij de paarden in de wei gaan liggen om wat foto's van mijn Milootje te maken. Ze staan 24/7 buiten in een hele grote wei, dus wat actie voor de lens zat er deze keer helaas niet echt in. Hij komt ook veel liever bij je liggen slapen, knuffelen en kriebelen of spelen met van alles en nog wat.

Maar toch best blij met de foto's die er uit gekomen zijn, ondanks dat ik alleen maar voor de hobby foto's maak van mijn eigen paarden en hij het liefst letterlijk in de lens duikt (dus sommige foto's zijn ook van wat te dichtbij genomen).
:):)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En nog een foto van toen hij een paar weken oud was
[ img ]

En pas 1 dag oud en voor de eerste keer buiten. <3
[ img ]


Spoiler:
En ook al is hij nog geen 3 maanden oud, heeft hij toch al hele mooie resultaten behaald!

Zo werd hij
Nederlands reserve kampioen Welsh pony van het jaar 2021
&
Zweeds kampioen dressuur veulens met 95 punten!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 17:52 



 
Profiel   

Wat een knappie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 18:14 



 
Profiel   

O gut wat een koppie zit daar op zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 18:18 



 
Profiel   

Nou dat is me toch een knap veulentje! En mams <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 19:16 



 
Profiel   

Dankjewel Amber3, Mala26 en emilyslaluna! <3

Elke dag weer een feest om dat bekkie (en mams natuurlijk ook) te zien 's ochtends. :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 20:42 



 
Profiel   

Die foto van een paar weken oud is echt te gek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 08:20 



 
Profiel   

Ja die is leuk hè Cherdenise! Hij was echt helemaal trots op zijn zelf geplukte sprietje gras met de halve wei eraan. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 10:55 



 
Profiel   

Ooooooh daar is mijn knappe vriend weer!
Wat een ding heb je ook gefokt he Quir... Als Odie dit er altijd van bakt, dan reserveer ik de volgende alvast! <3

95 punten, tja.... Ik had eigenlijk niet anders van hem verwacht. Wat een gangenwerk zit erop he! Maar als hij stil staat, staat hij er ook zeer goed op hoor. <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 10:59 



 
Profiel   

Wat een plaatje! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 12:18 



 
Profiel   

Wat is hij toch geweldig mooi!
Echt een plaatje om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 13:19 



 
Profiel   

Selente, als Odie er elke keer zo'n baksel van bakt, ben ik bang dat ik straks heel veel meer stallen nodig heb thuis...
Je mag over een paar jaar wel met meneertje Milo gaan springen en mee klaar maken voor de hengsten keuring! :):)

Het is ook altijd maar even afwachten wat ze er van vinden, maar ben echt heel erg blij met hem en geloof ook in hem en het is dan ook echt super tof als andere dat dan ook zien en vinden!

Dankjewel Maaike_Indy!

Kyrkelover, dankjewel! Ben ook echt heel blij met hem. Ook zo benieuwd hoe hij zich gaan ontwikkelen de komende jaren.
Hou jij jouw hengstje trouwens aan? Of wordt hij verkocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 15:41 



 
Profiel   

Ooooooooh ja, dat aanbod laat ik me niet voorbij gaan! Nu al zin in. Rival is toch maar een hele kleine kans dat hij daarvoor goed genoeg is. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 20:09 



 
Profiel   

Wat een leukerd is het toch.
En prachtig, gouden licht op de foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 20:18 



 
Profiel   

Voor nu houd ik hem aan. Moet wel nog even bedenken hoe ik dat precies ga doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 20:21 



 
Profiel   

Knap kereltje <3 Hij heeft echt een leuk koppie en idd mooi gespierd al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 21:27 



 
Profiel   

Knappe, knappe Milo! <3
Je kan al goed zijn volwassen kant zien, terwijl hij ook echt nog een baby-uitstraling kan hebben, heerlijk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 06:59 



 
Profiel   

Jawel Selente, Rival gaat ook. *\o/*
Maar de kans dat ik ooit nog hoger spring dan 10cm, is heel klein. Hahaha.

Dankjewel Senna21! Licht was inderdaad erg mooi en de donkere bosrand maakt de achtergrond die dan bijna zwart wordt ook wel bijzonder. :D

Kyrkelover, wel leuk dat je hem aanhoudt! Heb je ze thuis staan?

Prima2Donna, dankjewel!
Knap en vooral ook eigenwijs koppie. <3

Dankjewel Cynthia! Ja leuk hè. <3
In gedrag merk je dat ook zo goed, soms heel verstandig en volwassen en dan paar minuten later gewoon weer een baby haha.

Hij speelt ook met echt alles
Emmertjes
[ img ]

Ballen
[ img ]

Pionnen
[ img ]

Katten...
[ img ]

[ img ]

Ik had zijn pion hoog vast :+
[ img ]

Selfies
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 13:13 



 
Profiel   

Quir ik zie je topic nu pas. Wat een kei gaaf veulen. Proficiat met het resultaat en leuk dat hij nu al prijzen heeft gewonnen. Ik snap dat je hier heel erg gek op bent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 15:24 



 
Profiel   

Prachtig veulen! En wat een mooie foto's, maak je die zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 15:44 



 
Profiel   

Dankjewel Pien! <3
Inderdaad heel erg gek op hem!

Miereneter, dankjewel! Ik maak de foto's inderdaad zelf. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 16:34 



 
Profiel   

Ik vind het zo geweldig om te zien hoe mams erbij staat := , die heeft geen zin in alle onzin van haar baby :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 06:23 



 
Profiel   

Haha ja Emilyslaluna, dat klopt helemaal. _O-

Als hij ook weer met iets aan komt lopen zetten, zie je haar gewoon zuchten, ook al wil ie eigenlijk alleen maar heel trots laten zien wat ie nu weer heeft gevonden. Hij probeert ook altijd haar vliegen muts af te pakken en ook de zebra deken van mijn andere merrie. :+

Gisteren een video gekregen van het andere hengstje dat we gekocht hebben in Nederland, die is ook echt zo leuk! *\o/*
Nog even en dan is hij hier bij mij in Zweden, dan krijgt hij ook snel zijn eigen voorstel topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 06:47 



 
Profiel   

_O- _O- _O-

Ik ga echt stuk om die kop van Milo. Hoe trots hij is met z'n vangsten. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 18:52 



 
Profiel   

Hij is prachtig, ondanks dat het zo’n jonkie is snap ik zijn punten zeker. Hij heeft al echt een hengsten uitstraling en niet zo weinig ook. Dat word gewoon een goedgekeurde hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 21:31 



 
Profiel   

Mooi hè Selente. <3
Hij komt het ook altijd trots even laten zien! Haha. Maar Rival kan er ook wat van met zijn zelf gestolen touw. <<)

Dankjewel Bigone! En als dat lukt, ben ik een heel gelukkig mens! Zeker aangezien dit mijn eerste eigen gefokte pony veulen is. :):)

Op papier is hij in ieder geval zeker "hengsten materiaal" (eigenlijk alles uit deze merrie wel met haar moederlijn :D aan mij alleen de taak om de juiste hengst voor haar er bij te kiezen), maar nu nog zien hoe hij zich verder gaat ontwikkelen (vooral ook even spannend of hij niet de D maat uit gaat groeien, hij is met 2,5 maand al 1,22m en dat is best wel groot voor een D pony veulen).

Maar goed tot nu toe ben ik in ieder geval heel erg blij met hem! Al zal ik vast ook niet al te objectief zijn uiteraard. _O-

Hij heeft inderdaad veel hengsten uitdrukking, maar is ook wel echt veel hengst. Gelukkig niet op een vervelende manier en ook absoluut geen terror hengst, maar hengst is hij zeker. We hoeven ook echt niet bang te zijn dat het een klop hengst is. :=

Maar ik ben heel erg benieuwd de komende jaren! Zijn nieuwe maatje is op papier ook interessant voor de hengsten keuring en lijkt ook heel goed, hij heeft ook al 2 goedgekeurde broers in Nederland. Dus helemaal tof als ze straks allebei mee zouden kunnen!

Maar eerst moeten ze allebei gezond volwassen worden. <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 07:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen