Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

My Lord Spotlight MK, perfectie heeft de tijd gehad

 
Profiel   

He Kim, wat gaaf dat je uitgelicht bent :D kijk soms hierop en zag je mooie spikkeldier voorbij komen. Prachtig <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 08:47 



 
Profiel   

Wat een bijzonder veulen. Super leuk!

Over het intekenen: alleen de normale hoofd en been aftekeningen. Geen stippen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 09:09 



 
Profiel   

Saaams schreef
Waar kan ik solliciteren voor de functie van nieuw personeel?

Wat een enorm prachtig en chique veulen!


Je mag je sollicitatie incl CV via PB naar mij toe sturen, dan kan ik met de selectiecommissie bestaande uit mijzelf, spotty en shoeby, gaan selecteren wie er allemaal in aanmerking komen om op gesprek te komen.

Voor de rest:
Super leuke reacties en bedankt allemaal! Ik ben echt onwijs trots op dit knappe en lieve ventje en vind het stiekem echt belachelijk moeilijk om mensen te woord te staan die geinteresseerd zijn.
Ik ben zelf zo enthousiast over hem dat ik mijn enthousiasme wel over breng op de "kopende" partij maar in mijn achterhoofd weet ik dat ik niet enthousiast over hem ben voor de verkoop, maar gewoon enthousiast omdat hij zo perfect is voor mij...als hij weg gaat, denk ik serieus dat ik echt heel hard ga janken...
Er is in ieder geval tot nu toe redelijk veel interesse in hem, zowek binnen als buitenland...hoewel het buitenland echt super tof klinkt, heb ik wel de voorkeur voor binnenland :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 10:01 



 
Profiel   

kim_1990 schreef
welmoed__ schreef
Knappe Spotty! Het was een genot om hem voor de lens te hebben. <3


En dat is terug te zien in de foto's _/-\o_ voor mij elke dag een genot om naast spotty in real life te zien, ieder moment te kunnen genieten van de prachtige foto's die je gemaakt hebt van hem <3


Zo lief, dank je wel!! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 10:12 



 
Profiel   

Misschien dan toch gewoon houden? Zo'n gaaf veulen daar kijk je dan toch zelf gewoon lekker elke dag naar? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 10:17 



 
Profiel   

Apple schreef
Misschien dan toch gewoon houden? Zo'n gaaf veulen daar kijk je dan toch zelf gewoon lekker elke dag naar? :D


Deze gedachtegang speelt echt ieder uur door mijn hoofd, maar ik weet dat Spotty meer potentie bezit dan ik hem kan bieden...hij is echt heel leergierig, wil het heel graag goed doen voor zijn mens en ik weet zeker dat Spotty de potentie heeft om het in de sport retegoed te gaan doen evenals in de fokkerij...die kansen wil ik hem bieden maar met 6 eigen merries is het niet echt houdbaar en eerlijk om hem als enige hengst hier te laten. Vandaar dat wij hopen dat er een echte liefhebber komt van de appaloosa, sport en fokkerij die hem deze kansen wel zou kunnen bieden.

Ik zie het al helemaal voor me, een veulentje in de toekomst van mijn eigen gefokte goedgekeurde dekhengst ...ik zou het niet erg vinden om in de toekomst (met een jaar of 4) een veulen te hebben met als afstamming: My Lord Spotlight MK x Royal Highness KB (v: lord diamond x solitair x lysander)

Ja ja, sorry, ik denk al erg ver in de toekomst :') maar dit zou een ultieme droom zijn, mits spotty dus de kansen krijgt om als ggk dekhengst verder te kunnen...
Deze kansen denk ik niet dat ik hem dat kan bieden ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 10:39 



 
Profiel   

Ooooooooooooh die is gaaf! <3
Echt, wat een toppertje, mooie kleur en stoere uitstraling! (en mamma mag er ook wezen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 11:50 



 
Profiel   

Heel eerlijk, ik vind het niet zo mooi....en advertenties plaats je toch op de bokt markt!.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 11:53 



 
Profiel   

kwita schreef
Heel eerlijk, ik vind het niet zo mooi....en advertenties plaats je toch op de bokt markt!.


Hij staat ook gewoon op de bokt markt hoor. Daarom mag ik best aangeven dat hij beschikbaar is voor een ander huisje...dat is niet per definitie een advertentie dan.
En het is je goed recht om hem niet mooi te vinden, ieder zijn eigen smaak van mooi vinden +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 12:02 



 
Profiel   

Oh als ik het geld gehad zou hebben <3. Wat een ontzettend aansprekend veulen heb je daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 12:45 



 
Profiel   

O wauw dit vind ik echt een droompaard. Prachtig die vos stippen en enorm leuke combi ook met jouw rode haar! Weet je zeker dat hij moet verhuizen? De moeder is ook enorm mooi <3 Ik denk altijd bij de Portugese/Spaanse rassen te blijven maar bij het zien van deze is dat toch echt een twijfel :o .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 15:01 



 
Profiel   

Ik heb hem al op verschillende plekken voorbij zien komen en kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten. Wat een waanzinnig knap veulen en wat een toekomst staat hem te wachten <3 Veel plezier de komende maanden en alvast sterkte met het naderende afscheid. Ik denk dat je het allerbeste plekje voor hem gaat vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 19:25 



 
Profiel   

Super bedankt voor de leuke reacties allemaal!
Ik ben ook echt ronduit verliefd op spotty en hoop echt dat we een mooi passend huisje gaan vinden. Zo niet, dan blijft hij alsnog bij ons en dan vinden we vast wel een oplossing :)) :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 08:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen