Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tijd om verder te gaan, Silvester uitgevlogen!

 
Profiel   

Afgelopen weekend hebben mijn vriend en ik Silvester naar zijn nieuwe thuis gebracht. Ik heb hem niet eens officieel te koop gehad, er was veel interesse voor hem. Heb hem verkocht naar Duitsland. Vlakbij de Franse en Zwitserse grens. De man die hem heeft gekocht wil heel graag met hem naar de Duitse kfps keuring en de warlander keuring en hoopt hem goedgekeurd te krijgen. Ben erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken! :D

Deze knappe man is op 21 maart geboren. Netjes op 320 dagen dracht geboren om half 12 in de avond. Hij is een Omer 493 x Pier 448. Zijn volledige naam is Silvester Thys E. Zilver & Silvester vond ik heel leuk klinken :P Thys is de naam van mijn opa en de tweede naam van mijn broer. Dat vond ik erg mooi :)) Op de keuring heeft hij een mooie 1e premie behaald en mocht mee lopen in de kampioenskeuring! Echt zo trots! :D

We hebben hele mooie dingen meegemaakt en wat fotoshoots! Ik ga hem zeker missen, maar hij heeft echt een goed plekje gekregen. Net als zus Laventhe!
enjoy86 @ [ITP] Dag Laventhe. Tijd om uit te vliegen
Hier een paar mooie momentjes op een rij:

Rond half 12 is Zilver bevallen. Een hele snelle bevalling. Ik zou de camera pakken die naast de stal klaar lag. Maar voordat ik mij kon omdraaien was hij er al :D ik heb het vlies van zijn neusje gehaald en zag zijn eerste ademhaling <3 Alles ging erg goed dus we hebben hem de volgende morgen een halfuurtje buiten gehad!
1.
[ img ]
2. Ook heel wat fotoshoots gedaan!
[ img ]
3. Gek op deze knapperds <3
[ img ]
Hij was zeker anders dan Laventhe. Laventhe vond niks erg. Hij was dan wel wat riller. Maar zeker geen gemenerik
4.
[ img ]
Toen hij 4 weken oud was zijn we na een oproep van Amanda Melchior op Facebook naar de spartelvijver gegaan in Appelscha. Dit was genieten!
5.
[ img ]
6.
[ img ]
Hij was duidelijk geen waterrat :+
7. Zucht wat een binkie <3
[ img ]
Ook Ingrid Truijens had een foto avond in Callantsoog georganiseerd. Wat een heerlijkheid om zo te genieten. Silvester vond het erg leuk! Maar nogsteeds geen fan van water :')
8.
[ img ]
9.
[ img ]
Ik had hem geschoren vanwege de warmte. Hier was hij erg blij mee. Weer lekker racen
10.
[ img ]
Samen met mama in de bak :)
11.
[ img ]
Toen was het zo ver! De spannende keuring!! Wat was ik zenuwachtig := Wel gehoopt maar nooit gedacht! 1ste premie met prachtige cijfers en ook nog middags naar de kampioenskeuring!
12.
[ img ]
De laatste fotoshoot samen met mama alweer
13.
[ img ]
Hierna is hij afgespeend wat super ging. Geen stress, ze vonden het beide wel prima :j . We hebben hem afgelopen weekend weggebracht wat echt super ging. Echt een hele lange rit en zo braaf blijven. Wat een fijn veulen!
14. Uitladen! Samen met zijn nieuwe eigenaar!
[ img ]
15. Doeg jongen , het ga je goed in Duitsland!
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 16:09 



 
Profiel   

Hij doet het overigens erg goed!
[ img ]
[ img ]
Een reactie is natuurlijk altijd leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 05:51 



 
Profiel   

Wat een knapperd zeg! En toch gefeliciteerd met de verkoop, ook al is het altijd bitterzoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 10:04 



 
Profiel   

Wat een mooie! Ik kan inderdaad begrijpen dat het even pijn doet om daar afscheid van te nemen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 10:28 



 
Profiel   

Pantykous schreef
Wat een knapperd zeg! En toch gefeliciteerd met de verkoop, ook al is het altijd bitterzoet.

Dankjewel! Ja het is altijd lastig. Maar gelukkig heeft ie een geweldig thuis gekregen :D

The_Cat schreef
Wat een mooie! Ik kan inderdaad begrijpen dat het even pijn doet om daar afscheid van te nemen!

Dankje!! Het is inderdaad een plaatje <3 Erg benieuwd hoe hij gaat uitgroeien :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 18:20 



 
Profiel   

Gave foto's van die veulen tijd zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 07:38 



 
Profiel   

Fijn dat de reis zo goed is gegaan, en wat een knappe veulens maakt Zilver toch steeds! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 11:26 



 
Profiel   

Wat een mooie merrie en ook een prachtig veulen. Fijn dat je het zo kunt afronden en dat het goed met de kleine man gaat. Willen ze met hem gaan fokken denk je? Hij is er mooi genoeg voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 16:39 



 
Profiel   

_l_amanda_l_ schreef
Fijn dat de reis zo goed is gegaan, en wat een knappe veulens maakt Zilver toch steeds! ;)

Jaa een hele opluchting dat deze rit achter de rug is en hij daar happy staat.
Ah lief compliment <3 Zilver bakt ze snel, maar wel goed :D Benieuwd naar die van volgend jaar :j

Nickeltje schreef
Gave foto's van die veulen tijd zeg!!

Dankjewel!! Hij is trouwens nogsteeds een veulen haha :P Maar heel blij met de shoots :)

pien_2010 schreef
Wat een mooie merrie en ook een prachtig veulen. Fijn dat je het zo kunt afronden en dat het goed met de kleine man gaat. Willen ze met hem gaan fokken denk je? Hij is er mooi genoeg voor.

Bedankt! Ben heel blij met mijn meisje, ze gaat nooit weg :) Silvester is goed gelukt, vind hem zelf ook erg leuk.
Ja ze willen met hem fokken. Hij heeft 3 merries staan. Maar ze willen er ook mee naar de keuring. Heel erg leuk
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 18:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen