Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welkom in Zweden kleine man <3

 
Profiel   

17 mei 2021 is mijn merrie bevallen van een prachtig palomino hengstje die de naam Libenti's Milagro heeft gekregen (of voor vrienden Milo). Vanaf dat moment is eigenlijk ook meteen de zoektocht begonnen naar een vriendje voor hem om samen op te groeien, want één ding stond vast: hij blijft!

Milo is een D pony, dus wilde ik er ook graag een D pony veulen bij. Een veulen met kwaliteit, interessant gefokt (en liefst niet verwant aan mijn merries) en mooi om te zien met goede bewegingen, oh en uiteraard een hengstje. Helaas was elke keer als ik een veulen gevonden had dat aan mijn "eisen" voldeed, deze of heel erg snel verkocht of erg duur (nu vind ik echt wel dat je voor kwaliteit betaald en ik weet ook hoeveel het kost om een veulen te fokken, maar prijzen van 15.000 euro voor een D pony veulen werd toch wel iets te veel van het goede := ).

Maar na tientallen veulens gezien te hebben kwam ik dit knappe veulentje tegen en vrijwel direct hebben we besloten om hem te kopen, vanaf video dus, want hij stond in Nederland en wij wonen in Zweden. :))

Maandag is hij aan de lange reis naar Zweden begonnen, maandag opgehaald en heeft hij overnacht bij de transporteur, op dinsdag zijn ze richting Zweden vertrokken waar ze in het zuiden in Zweden overnacht hebben en op woensdag eind van de middag kwam hij bij ons thuis aan. En hij heeft de reis zo ontzettend goed gedaan! Kwam rustig en fit van de vrachtwagen af. <3

Nog even in het kleine weitje gezet waar hij lekker zijn beentjes kon strekken en meteen wat foto's gemaakt! Helaas was het wel al best donker.

Ontmoet ons nieuwe vriendje:
Vlagberg's Fore

Een NWR (Welsh) hengstje van de verrichtingskampioen Westerhuis Mercury, moeder is Eindershof Carmen van de hengst Aester El Nino en ze heeft al vele goede nakomelingen gegeven waaronder de goedgekeurde en kampioens hengst Vlagberg's Carway en Vlagberg's Bowden.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Gisteren hebben de twee hengstjes samen in de wei gestaan en ze zijn al meteen dikke maatjes, na 10 minuten stonden ze samen te kroelen en ze zijn geen seconde meer van elkaars zijde geweken! Helaas telefoon foto's, maar maakt de foto's niet minder leuk. <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En mijn uitslover Milo. :+
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Heel benieuwd wat de toekomst gaat brengen met deze twee geweldige hengstjes! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 09:30 



 
Profiel   

Dat is echt een leuke match! Wat een gave veulens zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 09:35 



 
Profiel   

Heeeel mooi koppel zo. En wat een sprookjesachtige foto's :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 09:37 



 
Profiel   

Ze passen inderdaad wel goed bij elkaar ... die hoofdjes lijken wel op elkaar, ... zeker dat het geen familie is? ;) Twee neefjes ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 09:50 



 
Profiel   

lies_sparkle schreef
Dat is echt een leuke match! Wat een gave veulens zeg!


Jaa ze zijn echt heel leuk samen!
Dankjewel! <3


Doubtless schreef
Heeeel mooi koppel zo. En wat een sprookjesachtige foto's :D


Dankjewel! <3
Zijn ook baby's uit een sprookje. :))


DYM schreef
Ze passen inderdaad wel goed bij elkaar ... die hoofdjes lijken wel op elkaar, ... zeker dat het geen familie is? ;) Twee neefjes ofzo?


Zou bijna kunnen ja haha. :D
Ze hebben allebei ook dezelfde brede bles. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 13:13 



 
Profiel   

Wat een gaaf hengstje! Mooie afstamming ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 18:15 



 
Profiel   

Jaaaaa Finn z'n eigen topic! Heerlijk dat Milo nu lekker kan ravotten, en al helemaal mooi dat het zo fantastisch klikt.

Zo benieuwd hoe ze op gaan groeien! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 21:56 



 
Profiel   

Aaahhhhhh kijk ze nou samen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 23:01 



 
Profiel   

Prachtige veulens heb je daar! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 10:19 



 
Profiel   

wauw wat een prachtige veulens! daar ga je veeeel plezier mee hebben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 12:42 



 
Profiel   

LaDonna75 schreef
Wat een gaaf hengstje! Mooie afstamming ook.


Ja vind ik ook, heel blij met hem! Ook echt een leuk karakter, heel rustig en lief maar ook ondeugend en speels.

Heel benieuwd wat de toekomst gaat brengen met beide mannen!


Selente schreef
Jaaaaa Finn z'n eigen topic! Heerlijk dat Milo nu lekker kan ravotten, en al helemaal mooi dat het zo fantastisch klikt.

Zo benieuwd hoe ze op gaan groeien! <3


Finnyyy! <3
Hopelijk snel beter weer voor nog meer foto's! *\o/*

Ben ook echt heel blij met hoe leuk ze het samen doen! Wij kiezen ze dan wel uit, dat betekend niet dat zij elkaar ook leuk vinden. :=
Gelukkig is het met hengstjes vaak wel makkelijk, maar dat ze direct zo goed samen kunnen had ik ook niet verwacht!

Hopelijk over 3 jaar allebei prachtige hengsten. :D


Cynthia82 schreef
Aaahhhhhh kijk ze nou samen <3


Leuk hè?! <3

[ img ]

Lekker hengsten spel al haha.


_Tarzan schreef
Prachtige veulens heb je daar! <3


Dankjewel! <3

NadineBlabla schreef
wauw wat een prachtige veulens! daar ga je veeeel plezier mee hebben :D


Dankjewel! En dat denk ik ook! Nu al heel veel plezier met ze, allebei zo'n lieve baby's en mens gerichte knuffels. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 22:16 



 
Profiel   

Oooohw ook deze heb ik gemist! Zo fijn dat knappe Finn er eindelijk is!! Geweldig om te zien hoe ze klikken <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen