Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Idris, mijn lieve, knappe knuffel

 
Profiel   

Afgelopen zaterdag heeft NorwayFjord de knappe vent weer op de foto gezet. Idris is inmiddels 6,5 maand oud en wordt echt al een hele vent. Over 3 weken gaat Fiore naar stal en wordt Idris dus afgespeend en dan zien ze elkaar volgend voorjaar weer. Dus NorwayFjord heeft ook nog een foto van het knappe stel samen gemaakt.

Kijk en geniet <3

Dit is precies zoals hij is. Zo veel liefde <3

[ img ]
Voor degenen die denken; wat komt deze foto me bekend voor! Dat kan kloppen, dat zien jullie verderop in dit topic :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

:')
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:00 



 
Profiel   

Zooo lief, knap en geweldig, zo krijg je ze maar zelden... Of in jouw geval, gewoon 2x <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:04 



 
Profiel   

Ik smelt...! Die kus foto's zijn geweldig en hij wordt nog steeds alleen maar knapper! Zo'n fijne zachte uitstraling heeft hij. Hele mooie serie ook weer van NWF. Was wel weer toe aan een portie Idris <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:09 



 
Profiel   

Prachtige foto’s! Je gaat het nog moeilijk krijgen als je straks een merrieveulen krijgt :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:20 



 
Profiel   

Wauw, wauw, wauw! Wat een knappe bink! <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:24 



 
Profiel   

Knapperd <3 !

Hoe ga je dat precies met spenen doen? Gaat hij naar een opfok?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 14:19 



 
Profiel   

Hij is schitterend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 14:31 



 
Profiel   

Hij blijft geweldig, wat een pareltje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 14:33 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's van je knappe Idris <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 05:05 



 
Profiel   

Wat een mooie fotos! En wat is hij al groot zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 06:08 



 
Profiel   

Wat is die inderdaad gegroeid! Knapperd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 06:37 



 
Profiel   

Ooh die 1e foto... ti! <3 <3 <3

Wat wordt hij gaaf! Ik dacht dat hij wat smaller zou blijven, maar begint nu toch ook een bredere kop te krijgen! <3

Hele mooie fotos

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 08:38 



 
Profiel   

Begint een flinke bok te worden kwa breedte :D het is wel een bleeke Ti variant zo... jeetje wat een gelijkenis

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 08:57 



 
Profiel   

Hij is prachtig geworden Cynthia. Breed inderdaad. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 10:17 



 
Profiel   

Prachtige foto's weer cynthia <3 kan niet wachten om te zien hoe alle 2021 veulens uit gaan groeien. Nieuwe generatie toppers. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 10:50 



 
Profiel   

Wat een schatje is het ook <3 <3 Hij ziet er echt zoooo knuffelbaar uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 10:50 



 
Profiel   

Echt wat is hij geweldig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 11:38 



 
Profiel   

ik smelt, wat een mooi dier is het zeg! ik ben benieuwd hoe hij verder uitgroeit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 12:05 



 
Profiel   

Prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 12:14 



 
Profiel   

Wat een leuke reacties allemaal! En Uitgelicht! *\o/*

En ja NWF, ik heb deze gewoon een tweede keer gekregen nadat de eerste me veel te snel verliet <3 Waar ik dat aan te danken heb...

Luxx, ik ben bang dat ik slecht nieuws voor je heb: Ik weet namelijk niet hoe vaak hij nog op de foto gezet wordt tussen nu en zijn nieuwe zomerjas :+ Hij gaat er voorlopig niet knapper op worden denk ik :')

Autumnn, hou op! O:)

LDRD schreef
Knapperd <3 !

Hoe ga je dat precies met spenen doen? Gaat hij naar een opfok?

Leuk dat je het vraagt :)
Fiore gaat in het laatste weekend van oktober naar stal. Idris blijft dan nog een week/twee weken met zijn twee ruinenvriendjes die nu ook op de zomerwei staan, op deze wei. Daarna gaan ze met z'n drietjes naar een ander weiland in de buurt (met schuilstal en grote schuur waar we hooi kunnen opslaan). Zo kan hij eerst wennen aan het zonder zijn moeder zijn en daarna met steun van zijn vriendjes naar een nieuw plekje.
Ik neem Fiore nu al een maand of twee geregeld mee voor een wandeling of ritje zonder Idris en Idris gaat ook mee zonder Fi. Dat vinden ze allebei helemaal prima. Als we dan weer in de buurt van de wei komen, hinniken ze wat en eenmaal weer bij elkaar op de wei, drinkt Idris even, maar er heerst complete rust, dus ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen straks :)

Grappig dat jullie hem breed vinden. Hij is nog steeds het meest luxe veulen dat ik tot nu toe gefokt heb :)

En ja, Ti.. hou maar op... Hij is precies Ti, in alles! Het enige wat bleker is, is zijn neus (helemaal geen zwart natuurlijk) en zijn blauwe oogjes, maar zijn vachtkleur is hetzelfde en de hele energie die hij uitstraalt, zijn karakter, zijn grapjes, zijn knuffels, kusjes en zelfs zijn hoge gegil (hinniken kan ik het niet noemen) als hij mij ziet, zijn precies hetzelfde als Ti.

Een paar weken terug stond er een vrouw aan het hek van de wei en ze zei dat ze hem zo mooi vond (dat zegt bijna iedereen die langskomt, mensen zien natuurlijk niet vaak een paard met blauwe ogen). Maar deze vrouw zei op een gegeven moment: 'Hij heeft zo'n heerlijke rustgevende energie om zich heen.'
Dus ik:'Wat zegt u?'
Dat zei iedereen ook altijd over Ti en ik moest het gewoon nog een keer horen. Ik voel dat al vanaf zijn geboorte, maar ja, misschien wil ik het wel voelen. Maar deze vrouw kent heel Ti niet en ze raakte Idris niet eens aan. Dat was heel bijzonder.

Ik ben ook zó benieuwd hoe hij volgend jaar is, of als hij een jaar of vier is. Mijn kleine sprookjesvriend <3

Kijk hem groeien in de afgelopen maanden:
2 weken, 2 maanden, 5 maanden en 6,5 maand:
[ img ]

En kijk!! Ti boven en I beneden:
[ img ]

Ik ga nog eens zoeken naar foto's van Ti van rond de 6/7 maanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 12:23 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuke foto's, jullie staan er goed op. Kan goed zien dat je geniet, mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:07 



 
Profiel   

Ik heb Idris opgegeven voor de veulenverkiezing :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:29 



 
Profiel   

Ik vroeg me al af of ie mee ging doen, ik ga zeker op hem stemmen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:43 



 
Profiel   

Ik zie nu dat we tegelijk gaan spenen ook. Spannend hoor! Tijd vliegt opeens. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:50 



 
Profiel   

Knappe knappe Idris <3 Hij wordt mooier en mooier <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen