Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 242 [ 6035 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 242  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Harmonie in chaos vinden

 
Profiel   

Ik reageer te weinig. Maar big smile weer :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 01:04 



 
Profiel   

Ik heb een halster met reflecterende strepen op. Bij toeval ontdekt een paar weken terug doordat ik me zat af te vragen wat het ding was dat ik op de camera zag hangen in de stal in het donker. Bleek het het halster te zijn van de oudste merrie. Vraag me niet waar ik het vandaag heb want in wezen is het maar een simpel zwart halster dus met die reflecterende stroken op dat ik als reservehalster had gekocht in de naburige ruitersportwinkel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 08:58 



 
Profiel   

Ik heb ook een halster met reflecterende strepen, maar geen idee of het heel goed zichtbaar is (ik sta altijd naast het paard en rij het dus niet tegemoet). Heb overigens wel altijd gewoon een flinke hoofdlamp op mijn hoofd,

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:53 



 
Profiel   

Biothane glow in the dark bestaat, als ik mij niet vergis. Dus daar kan je eventueel een halster van laten maken. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 10:44 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Ik reageer te weinig. Maar big smile weer :)


Hier nog een. Heerlijk opgeschreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 10:50 



 
Profiel   

Ook glow in the dark heeft altijd wel een beetje licht nodig om te gebruiken om te kunnen glowen. Dat betekent dat je daar wel rekening mee moet houden en dat het glow in the dark product "geladen" is voordat je het ineens wilt/moet gebruiken.

Reflectiemateriaal is misschien ook een optie? Daar is makkelijker aan te komen, ook in/voor paardenmateriaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:32 



 
Profiel   

Overdag staan ze er mee buiten, maar kan geen producten vinden die met glow in the dark zijn. Wel veel reflecterend spul, misschien moet ik dat toch maar eens bestellen. :+

Sam zijn massage-ding is hier. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:41 



 

Knoop een zo'n key-finder aan z'n halster! Al knabbelt Vigo die er misschien af als je hem niet goed vastmaakt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 20:25 



 
Profiel   

https://www.stoffen.net/16-1021375-475_ ... bIEALw_wcB

Deze op het halster naaien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 20:39 



 
Profiel   

culaccino schreef
Knoop een zo'n key-finder aan z'n halster! Al knabbelt Vigo die er misschien af als je hem niet goed vastmaakt..

Ik denk dat Vigo niet in een straal van 3m durft komen. Maar voor Rêve maakt het sowieso niet zoveel uit wat Vigo zou doen. :)) Sam prult alleen aan stoelen van traktors die heen en weer klappen. :=

Morgen ziekenhuis. Heb ik eindelijk even tijd om pb’s te beantwoorden.. :oo :oo wat een week.

De engeltjes:

[ img ]

[ img ]

N neemt morgen en overmorgen de zorg weer eens over... deze week heeft ze me sowieso enorm ontlast. Had haar op de hoogte gebracht.

Zei dat ik morgen naar hey ziekenhuis moest en toen vroeg ze of ze vragen mocht stellen dus e.e.a uit gelegd. Ook de epilepsie en dat ik in mijn gsm een notitie heb staan die vast gepind staat waar alles in staat dat ambulanciers moeten weten indien het mis zou lopen. :=
En dat ze ik zo’n geval altijd mijn gsm mag nemen om mijn man te bellen en de notitie te tonen, heb om die reden ook geen vergrendeling op mijn gsm.

Altijd leuk dat gesprek, vooral de timing. Meestal vertel ik het pas wanneer blijkt dat ik ergens regelmatig zal zijn zonder mijn man. Maar voor anderen is het altijd wat eng natuurlijk... Dus vind het altijd zo’n rot gesprek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 01:45 



 

Kan ik me voorstellen, het overvalt mensen vaak een beetje, he. Maar wel echt goed dat je het bespreekt en je telefoon er zo op ingesteld hebt. Succes in het ziekenhuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 07:34 



 
Profiel   

Ja dat pb sturen, herkenbaar, ik heb daar ook nog geen tijd voor gehad. Pffffff

Dat medische deel is eigenlijk niet meer of minder dan het delen van een telefoonnummer van de tweede eigenaar: gebeurt er iets met mijn paard en kun mij niet bereiken, veel dan xxx. Ja natuurlijk is jouw medische geschiedenis en vermoedelijk jouw instructie voor de ambulanciers wel wat euhm, heel wat confronterender. Maar het hoort - helaas - bij jou.

Succes / sterkte in het ziekenhuis

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:13 



 
Profiel   

Nou wel fijn dat ze nu wat meer weet. Beter voorbereid zijn dan, stel dat je pech hebt en neer gaat, iemand zich wellicht wezenloos schrikt want het ziet er vaak natuurlijk niet zo gezellig uit als iemand een epilepsie aanval krijgt :(:) Mijn zus heeft wel een paar fraaie gehad....

Hopelijk ben je snel weer goed op de been na het ziekenhuis gebeuren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:41 



 
Profiel   

Succes in het ziekenhuis vandaag.

Hmm, je zegt daar zoiets dat anderen aan je gsm contacten moeten kunnen voor het geval ze je familie moeten verwittigen. De mijne zit er wel vergrendeling via vingerafruk of wachtwoord. In noodsituaties toch niet zo handig dan. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 09:21 



 
Profiel   

Succes vandaag meid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 10:01 



 
Profiel   

petraaken schreef
Succes in het ziekenhuis vandaag.

Hmm, je zegt daar zoiets dat anderen aan je gsm contacten moeten kunnen voor het geval ze je familie moeten verwittigen. De mijne zit er wel vergrendeling via vingerafruk of wachtwoord. In noodsituaties toch niet zo handig dan. :


Kijk even in je telefoon. Je kunt een aantal ICE (In Case of Emergency) contacten opgeven en ook medische gegevens voor noodgevallen ingeven. Die informatie wordt zichtbaar als je vanuit een vergrendelde telefoon op "noodoproep" kiest.

Je kunt je telefoon dus gewoon vergrendelen (althans mijn 6 jaar oude en bijna aftandse simpele Samsung) en toch bij dit soort gegevens.

Maar dan wel je ICE contacten aanmaken in je telefoonboek.

En denk evt eraan dit ook aan te geven in je werkmobiel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 10:22 



 
Profiel   

Is dat een speciale app voor die ICE? of kan je dat ook plaatsen onder de 112 app?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 10:46 



 
Profiel   

petraaken schreef
Is dat een speciale app voor die ICE? of kan je dat ook plaatsen onder de 112 app?


Bij een iPhone zie je links onder “noodgeval” staan als je de telefoon aan drukt en het wachtwoord moet intypen. Ipv wachtwoord kun je dus ook kiezen om op noodgeval te drukken en dan kun je bellen en je kunt ook “medisch id” kiezen om medische gegevens en noodnummer te kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 10:48 



 
Profiel   

Bij Samsung kun je in je telefoonlijst mensen groeperen en ICE is 1 van die te kiezen groepen. Als je dus mensen aanmerkt als ICE komen (enkel) deze ICE-gemarkeerde personen zichtbaar onder de "noodoproep" knop die normaliter zichtbaar wordt als je de telefoon laat oplichten om het scherm voor ontgrendelen zichtbaar te maken.

Voor de noodoproep (112 en de ICE contacten) hoeft een ander dus niet effectief IN je telefoon te kunnen, maar ze kunnen wel 112 en die ICE contacten bellen vanuit een vergrendelde telefoon

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 10:52 



 
Profiel   

Net eens gekeken onder de 112 app en toen ik die installeerde heb ik blijkbaar mijn ouders en mijn vriend als ICE er in gezet. Die app is wel voor veel handig. Zo kan je ook aanduiden of je slechthorend of blind bent en je kan er ook wat medische geschiedenis in plaats hebben. Toch een ferme geruststelling dat die app werkzaam is zonder dat ze echt in je telefoon moeten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 10:58 



 
Profiel   

Succes in het ziekenhuis.

Sam zijn massageding al kunnen uittesten ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 12:28 



 
Profiel   

jokari schreef
Succes in het ziekenhuis.

Sam zijn massageding al kunnen uittesten ?

Nog niet. Was gisteren laat terug en door de dag oa met mijn broer in de weer geweest. Heb de basis verzorging kunnen doen en toen moest ik alweer naar mijn vader. Zal voor morgen or het weekend worden afhankelijk van hoe ik me voel na de medicatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 12:59 



 
Profiel   

:(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 13:23 



 
Profiel   

Ben nu mijn fysio aan het stalken over zijn stomme zebra-boek. (Hij had me gevraagd om terug te koppelen hoor en hij is een van de weinigen die begrijpt hoe mijn hoofd werkt dus hij snapt het en is gaat waarschijnlijk een paar keer in de lach schieten als ie het leest straks. :)) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 14:12 



 
Profiel   

Samen lachen is een mooi vooruitzicht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 14:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 242 [ 6035 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 242  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen