Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 14 [ 331 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cupido's Nimue: wanneer de realiteit dromen overtreft

 
Profiel   

Bootsiebob schreef
Hahahaha die tweede foto _O-
Ze had nog even op haar kont moeten gaan zitten :')

Kirs maakt een mooie steiger zeg!

Haha ja even een rondje op de kont en het is een complete gepaneerde gehaktbal.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 18:33 



 
Profiel   

Die kirs! Indrukwekkend

Ben jij dichter bij Groningen komen wonen of is gerlindie verder bij vandaan verhuisd? Ik onthoud niet alles voor langere tijd :o

En halster knopen is nu extra leuk, wij hebben ook een pony gekocht dus extra versiering altijd welkom /3

Maar je ponies zien er gezond en blij (en harig) uit, mooi om te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 08:27 



 
Profiel   

Kirs is niet voor niets de koningin <3

Wij gaan richting Groningen verhuizen, in het voorjaar. Heb er heel veel zin in, eindelijk de pony's aan huis. Maar ook wel spannend om je leven zo om te gooien.
Dus je bent oprecht van harte welkom om een keer te komen knopen.

Super leuk, wat voor een pony heb je gekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 11:20 



 
Profiel   

Spannend zeg!

Heb je je vriendin kunnen overtuigen dat Kruse ook meekomt?
:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 11:26 



 
Profiel   

Kruse blijft lekker wonen waar hij al jaren woont. Ze had niet echt zin om bijna 2,5 uur te gaan rijden om naar haar paard te kunnen :)) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 11:33 



 
Profiel   

Begrijpelijk…
Waar ga je wonen? Wij wonen in de stad, pony staat er net buiten op gepacht plekje.
Een Spaanse epony appaloosa. Ik wilde geen Spanjaard >;) maar zoals dat gaat, het stond er niet bij en bij bekijken waren we direct om
Klinisch en röntgen uitstekend en hij is echt heel leuk
Heeft nu 2 maanden kunnen wennen, wat grondwerk gedaan dus binnenkort maar aan de bak.
Spannend hoor zo’n end verhuizen!
Heel veel succes met uitzoeken wat mee moet.. dat lijkt mij wel een uitdaging

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:48 



 
Profiel   

Oh wauw! Dat is een grote verandering!
Gaaf dat je ze dan lekker aan huis hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 22:57 



 
Profiel   

Wij gaan in de buurt van Winschoten wonen, dus provincie Groningen maar niet de stad. Oh ik vind Spanjaarden juist leuk! Mijn eerste pony was bijna een Spanjaard geworden. Klinkt heel leuk, ook met stippen dus :D . Heel veel plezier gewenst en als je eens een foto wilt droppen mag dat altijd tussendoor!
Het uitzoeken gaat momenteel wel aardig, we slepen een hoop mee verwacht ik maar de eerste tripjes naar de stort of dingen weggeven zijn al gedaan haha.

Fleurtjuhh, ja zo lang hier gezeten. Al bijna 30 jaar binnen een straal van 15 km van mijn geboorteplaats hahaha. Maar ik vind het wel heel leuk om het avontuur aan te gaan, we dromen al lang van een huis met grond en ik heb ook wel wat met het noorden van het land. We grappen al dat Kirs waarschijnlijk denkt dat we weer eens op vakantie gaan als ze op de wagen erheen gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 20:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!! klinkt als een prachtig plekje voor jullie en de paarden en hondjes! veel succes met de verhuizing alvast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 07:58 



 
Profiel   

Ah leuk, zit je vlakbij mijn ouders :)

Geen stippen, volgens mij is hij varnish. Ik hoefde ook geen speciaal kleurtje :+

Gaat t hele spul in een keer in een vrachtwagen of moet je heen en weer met de trailer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 20:18 



 
Profiel   

Bij deze [ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 20:23 



 
Profiel   

Hebben jullie verder al iets van binding met het Noorden van het land? Of is het voornamelijk dat het daar mogelijk is om ze aan huis te kunnen hebben?
Al werk daar in de buurt gevonden of moet die zoektocht nog van start?

Kirs zal een heel stuk van de rit inderdaad wel kennen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 20:27 



 
Profiel   

Dankje juval! Ja zowel de pony's als de honden gaan ervan genieten denk ik (en wij zelf ook).

hasufel je foto's zijn een beetje klein, maar chique dier volgens mij! Wat is zijn naam?
Ze worden vervoerd door een transportbedrijf. Ik zag het niet zitten om ze twee aan twee te doen, dan moet je er dus 2 alleen laten in nieuwe omgeving terwijl je zelf zo'n 5 a 6 uur aan het reizen bent om de anderen te halen.
Dus heb het nu zo geregeld dat de pony's in 1 rit gaan, dan tuffen wij er snel achteraan met de auto met de honden erin en dan zijn alle dieren in 1 keer over.

Fleurtjuhh binding met het algemene Noorden wel, maar dat zit eigenlijk meer verbonden met Friesland en de wadden. Dat we hier zijn beland is wel grotendeels omdat we iets betaalbaars zochten dat niet op instorten stond en waar ik niet te veel moest beknibbelen op de ruimte voor de pony's. Dit huis stond al onder mijn favorieten bij funda, maar eerst zouden we niet gaan kijken omdat het te ver weg was voor ons... alleen toen veranderden er een paar zaken in onze situatie waardoor we het zoekgebied hebben vergroot. Ik moet wel zeggen dat we in meerdere uithoeken van Nederland zijn wezen kijken en dat dit gevoelsmatig ook het beste voelde.
Mijn vriend kan gelukkig blijven werken waar hij nu zit (werkt grotendeels vanuit huis), ik ben momenteel aan het zoeken naar iets nieuws. Ik verwacht in de huidige banenmarkt wel iets passends te kunnen vinden. Maar mochten meelezers iets weten voor een bioloog / docent biologie in die omgeving doe me even een pb :+

Kleine sneak peak van onze nieuwe stek, even gericht op het 'huis' voor de drakenkudde... nog 80 dagen aftellen.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:59 



 
Profiel   

Ah ziet er Supergoed uit! Direct al een mooie bak erbij en lekker wei.

Wij hebben al teveel biologen op mijn school, maar zie vanuit overkoepelend bestuur regelmatig wat voorbij komen. Stuur ik je dan wel in pb. 1e of 2e graads? In Winschoten/Veendam/Stadskanaal zou je ook kunnen kijken, daar krijg ik geen melding van.

Verstandig, met een transportbedrijf.

Ja die foto’s.. ben al blij dat ik ze erop heb :+ . Hij is redelijk chique. Hij heet Django.

Wanneer ga je met het hele spul deze kant op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 08:42 



 
Profiel   

Wauw, voor de pony's gaat dat denk wel een heel fijn plekje worden. Gaaf!
De banenmarkt is nu wel gunstig ja. Succes met jullie avontuur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 10:54 



 
Profiel   

Ja heel blij mee. De bak is wat kleiner dan normaal, maar groot genoeg om bij nattigheid toch wat te kunnen en een mooie basis om lekker te bewegen natuurlijk. Ik wil uiteindelijk graag nog een roundpen en een track, maar eerst even de grond leren kennen en goed kijken wat kan natuurlijk op basis van bestemming etc. Dat is luxe voor later.

Ik heb een beperkte tweedegraads voor biologie, heb mijn bevoegdheid naast mijn studie biologie gedaan. En daarna nog een niet-onderwijsgerichte master gedaan. Dus ik kijk zowel naar functies in als buiten het onderwijs. Ik ben sowieso vrij flexibel, momenteel geef ik meer uren wiskunde dan bio :+ maar dat is niet waar mijn bevoegdheid ligt haha.
De truc van foto's uploaden via bokt is dat je er met je linker muisknop op moet klikken als je ze eenmaal hebt geupload. Django, doet een beetje western achtig aan :D .

We gaan de pony's en de honden op 26 april verhuizen, voelt soms nog ver weg maar de weken vliegen voorbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:49 



 
Profiel   

Ik ben een stille meelezer, maar wilde nu toch even reageren. Wat leuk dat jullie gaan verhuizen! Ziet eruit als een mooi plekje. Ik woon in dezelfde omgeving. Waarschijnlijk is Groningen qua werk ook nog wel te doen en daar is al een stuk meer werkgelegenheid. Zit zelf in een andere sector, dus echt helpen kan ik je niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 10:21 



 
Profiel   

Wat had je een prachtig veulen vorig jaar!

Ik lees trouwens dat je hier in de omgeving gaat wonen, leuk! Ik heb tijden in Groningen gewerkt en had ook collegas uit Winschoten. Is goed te doen hoor. Delfzijl of Appingedam is eventueel ook nog een optie om te kijken. Ik zit alleen niet in die sector en kan je verder niet helpen.

Alvast veel succes met je nieuwe plekje inrichten het is zo april, ziet er leuk uit :j .

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 10:33 



 
Profiel   

Wat leuk dat er bokkers uit de regio zijn die meelezen, ik heb jullie gelijk gevolgd op instagram PeerAppel en Stephanie. Wel leuk om ook al is het online wat mensen te kennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 11:40 



 
Profiel   

Hoe gaat t met het verhuizen? Het is bijna zover! Moeten jullie nog klussen en steeds heen en weer of kun je er in 1 x in en dan aanpassingen doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 08:36 



 
Profiel   

Aan de late reactie te merken.... het is behoorlijk druk/chaotisch. Wel heel veel zin in de verhuizing!

De pony's zijn nu in eigen beheer, maar nog op de oude plek. Dus dat is 3x op een dag op en neer naast werk en daarnaast had/heeft corona ons eindelijk gevonden. Ik ben er redelijk vlot doorheen gegaan, maar mijn vriend kan al twee weken erg weinig dus het is even pittig. Wel is het super handig dat ik nu vast dingen kan proberen qua management, dan weet ik straks gelijk wat goed werkt voor mij en de pony's.

We gaan zo snel mogelijk erin en gaan dan gewoon rustig gaandeweg aanpassingen doen. De overdracht van ons huidige huis is ook een week na het krijgen van de sleutel van het nieuwe huis, dus dat wordt even gas geven :Y)

Verder was Nim afgelopen vrijdag jarig, nu echt een jaarling *\o/* vanwege de drukte heb ik geen chique foto's, dus even een mobiel kiekje....
[ img ]

Ze is niet altijd even knap...


Lekker in de weg staan met het stallen mesten :+
[ img ]

Nim groeit trouwens heel netjes, maar Relpda is zo groot dat ze echt een smurf lijkt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:00 



 
Profiel   

Een week! Jemig…
NIM ziet er prachtig uit! Zo’n mooi koppie

Heel veel succes met alle drukte

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:30 



 
Profiel   

Nim <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:35 



 
Profiel   

Jeetje, een week. Dan ben je er wel snel doorheen, zullen we maar zeggen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:58 



 
Profiel   

wow.. in een week alles over. dat is pittig denk ik. Moet er nog veel gebeuren in het nieuwe huis?

Heel veel succes met alles! ik hoop dat jullie geen last meer hebben van corona naweeën dan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 18:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 14 [ 331 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen