Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 144 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Ik kocht een ongeboren veulen..

 
Profiel   

Bedankt voor de tip en het verzachten van mijn zorgen! Ik hoop inderdaad dat het proces wat milder mag verlopen en dat ze er snel weer vanaf is. De dierenarts is meerdere keren per week op stal om de gezondheid van de veulens in de gaten te houden dus ook dat is wel een geruststelling. Ik laat haar inderdaad ook nog checken wanneer de droes weer voorbij is. Een enting tegen droes kende ik nog niet!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 15:00 



 
Profiel   

Yep die bestaat. We zijn met onze andere 2 vaak op wedstrijd en je weet nooit er niet een paard loopt die droes onder de leden heeft. Zeker de volwassen paarden krijgen er echt een flinke klap van en het duurt echt wel een tijd eer je ze weer terug op niveau hebt.
Wij enten ook tegen west nijl virus. Onze paarden staan in een waterrijk gebied en aangezien het steeds warmer wordt in NL komt het virus vaker voor. Het wordt overgebracht door trekvogels die op hun beurt weer muggen besmetten die bij de vogels bloedzuigen. In 30% van de besmette paarden heeft het virus een ernstiger verloop (hersenvliesontsteking).
Dus in gebieden met veel muggen is het ook verstandig om tegen west nijl te enten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 15:39 



 
Profiel   

Ik heb eeeeeeindelijk weer een update :D :D Vandaag was ik weer welkom! Eigenlijk begin van de week al maar voor de zekerheid toch nog maar even gewacht. Ze heeft wel wat ingeleverd door de droes maar het viel mij onwijs mee. Er wordt zo goed op gepast! Ze was meteen weer erg aanhankelijk. Heb dat kleine dropje heel erg gemist! <3

Nou ja klein.. Met haar 9 maanden oud is ze vandaag gemeten op 1.50 :+ Geen baby meer dus!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-23 18:38 



 
Profiel   

Ik weet niet of er nog volgers zijn.. maar kreeg vandaag een foto van een vriendin van Sauvelle! Ze is zo happy en helemaal op haar plek <3 Gelukkig ook weer iets aangekomen na de droes!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:23 



 
Profiel   

Hoi ts, ik zie nu pas u topic, maar ik ga zeker volgen <3 . Wat een onwijs mooi veulen! En ze heeft zo een lieve uitstraling over haar <3 . Ik ga zeker verder volgen en ik ben benieuwd hoe ze verder gaat uitgroeien *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:51 



 
Profiel   

Wat leuk dat je volgt Omany :D Bedankt, zelf ben ik ook heel nieuwsgierig hoe ze uitgroeit! En vooral of ze ook echt een kopie van mams wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 08:45 



 
Profiel   

Oh wat fijn dat ze het zo goed heeft en weer wat aangekomen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 18:52 



 
Profiel   

Blij koppie, fijn dat het goed gaat. En wat is ze al groot zeg. Die van mij maar haalt dat nog lang niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 19:58 



 
Profiel   

Bedankt voor de leuke reacties <3 Ze is inderdaad erg groot, hopen dat ze niet zo doorgroeit. Ook vooral omdat ik niet wil dat het haar gezondheid gaat beinvloeden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 20:57 



 
Profiel   

Hallo, ik ben nog maar net op bokt. Wat leuk om dit topic te lezen, wat een mooi verhaal :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 15:39 



 
Profiel   

Welkom Wish! Ik ben toevallig vandaag weer even bij haar langs geweest, hopelijk de laatste keer voor het weideseizoen.. :D


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 18:58 



 
Profiel   

Het kostte me even tijd om je topic over Autan te lezen. Maar dat heb ik nu gedaan. Wat een verdrietig verhaal. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 21:37 



 
Profiel   

Hoe is het nu met Sauvelle? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 21:33 



 
Profiel   

Leuk dat je het vraagt! :D Het gaat heel goed met haar <3 Ik zal wat nieuwe foto’s plaatsen wanneer het weideseizoen is begonnen! De laatste keer heb ik een foto gemaakt van haar waar het al heel duidelijk is hoeveel ze op mams lijkt..

Zoek de verschillen!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 10:17 



 
Profiel   

ja het is echt bizar hoeveel ze op elkaar lijken!
Ik hoop echt zo dat jullie zo'n mooie toekomst krijgen samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 10:19 



 
Profiel   

Wat een mooi verhaal, en een prachtig paard! En als twee druppels water met mams!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 10:59 



 
Profiel   

Wat grappig dat jullie ze ook extreem veel op elkaar vinden lijken :D Ik teken er voor dat ze uiteindelijk even knap wordt als mams! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 06:34 



 
Profiel   

Ketly schreef
Wat grappig dat jullie ze ook extreem veel op elkaar vinden lijken :D Ik teken er voor dat ze uiteindelijk even knap wordt als mams! <3


Daar zou ik niet bang voor zijn _O-
Beetje meer voorpluk zou overigens wel aangenaam zijn in vergelijking met moeders hahaha :))
Verder was dit wel echt een copy --> paste voor garola <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 14:24 



 
Profiel   

Ze lijken echt veel op elkaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 14:36 



 
Profiel   

Wat word ze knap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 18:11 



 
Profiel   

Ze staat eindelijk heerlijk buiten <3 En ziet er fantastisch uit! Ook in haar trekken en doen en laten lijkt ze zoveel op haar moeder. Ze red haar prima in de groep, dat is ook fijn om te zien.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 11:15 



 
Profiel   

Ik weet niet of er nog volgers zijn.. Maar ik dacht ik deel weer even wat foto’s <3 Sauvelle groeit en groeit maar door en is nu echt wel meer een paard te noemen dan een veulen. Ze is nog steeds erg aanhankelijk en als ik er ben wijkt ze niet van mijn zijde!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En laatst deze foto nog van haar gemaakt, samengevoegd met een foto van mams :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-23 17:11 



 
Profiel   

Ik ben een stille volger!

Wat een plaatje is ze <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-23 17:16 



 
Profiel   

Leuk zeg om weer foto's van haar te zien. Hoe oud is ze nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-23 17:29 



 
Profiel   

Leuk dat jullie nog volgen <3 Ze is van april 2022, dus ongeveer 1,5 jaar oud nu! Het voelt echt onwerkelijk dat de tijd zo snel is gegaan. Het is nu alweer bijna twee jaar geleden dat ik toegezegd heb om haar te kopen terwijl ze nog veilig bij mams in de buik zat.. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-23 17:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 144 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen