Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 16 [ 391 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kopen zonder kijken in Wales

 
Profiel   

Een pittige tante zo te horen.. succes vandaag.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 11:30 



 
Profiel   

Het ging niet helemaal zoals gewenst. We waren ruim op tijd aanwezig en alles liep op schema. Opeens werd er een inhaalslag gemaakt en zou er een kleine pauze komen, die pauze kwam er niet en moesten als een speer klaarmaken. Dat haalde ik niet en kwam dus te laat in de ring helaas.

We zijn derde (en laatste) van de welsh B merrie groep geworden. Al had ik dat ook wel verwacht, ze zou niet snel het type van de Engelse juryleden zijn. We gingen voor de ervaring en ze heeft veel geleerd. Ze was heel erg braaf, beetje onder de indruk van alles
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 17:19 



 
Profiel   

Jammer van de plaatsing maar deze ervaring neemt niemand jullie meer af.

En wat gaaf dat ze toch braaf was op vreemd terrein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 17:46 



 
Profiel   

Ja ze was een beetje overdonderd. Ze liep ook niet zo lekker, moest haar een beetje meesleuren, zo voelde het althans haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 17:50 



 
Profiel   

Toch liep ze als enige met haar staartje erop! Ze komt er zeker wel! Zag er goed uit.
Helaas waren er bij de A merrieveulens 5 of 6 afwezig waardoor ze inliepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-22 14:50 



 
Profiel   

Ze loopt heel snel met staart erop, je hoeft maar te klappen of te rammelen met sleutels en ze gaat. Nu kan ze super goed lopen maar liet dat gister helaas niet helemaal zien. Beetje overdonderd door alles had ik het idee.

Soms krult dat staartje ook helemaal over haar rug haha, net zo'n mini arabier is het (met iets kort halsje)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-22 18:57 



 
Profiel   

Ze was inderdaad wat overdonderd, en jij ook. Maar ze deed het super braaf dus super! Dat de beweging erin zit weten we wel! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-22 19:37 



 
Profiel   

Geen idee of er nog volgers zijn maar zoals te zien in dit topic kwam Oife niet helemaal lekker aan. Maar ze is goed aan het bijtrekken:
[ img ]
[ img ]

Ter vergelijking vorig jaar oktober:
[ img ]

Ik ben trots en zie weer waarom ik haar kocht <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 07:45 



 
Profiel   

Ze is flink veranderd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 08:19 



 
Profiel   

Gelukkig wel ,dat was ook wel nodig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 08:21 



 
Profiel   

Jazeker zijn er nog volgers…
Wat sneu voor oife dat ze zo moeilijk aankomt..
volgens mij is dit het type van lelijk eendje naar prachtige zwaan.
Komt vast goed met jouw goede zorgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 08:22 



 
Profiel   

Wauw, wat is ze opgeknapt zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:03 



 
Profiel   

SjonnieZ, met 'kwam oife niet helemaal lekker aan' bedoelde ik dat ze de reis niet goed was doorgekomen door alle stress en zo was afgevallen.
Ze komt juist goed aan en groeit goed gelukkig. Ik weet zeker dat die wauw factor als veulen en 2 maanden oud weer terug komt. Maar dat vroeg afspenen, bij de transporteur staan, de lange reis en dan weer op een vreemde stal komen was allemaal teveel.

En heel eerlijk, heb echt wel even spijt gehad en gedacht van wat heb ik nu gekocht. Maar het gaat goed komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:10 



 
Profiel   

Oife gaat echt een knappe worden! Zoveel meemaken voor die kleintjes is hartstikke stressvol. Gelukkig begint ze mooi bij te trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:20 



 
Profiel   

Ik volg ook ;) en ook op Fb. Knappe Oife.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:29 



 
Profiel   

Wat een trip was het ook he, het dier heeft er ook niet voor gekozen.
Uiteindelijk is het nu nog even slikken en tegen de zomer heb je een prachtige zwaan in de weide staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:30 



 
Profiel   

StalMelyn schreef
En heel eerlijk, heb echt wel even spijt gehad en gedacht van wat heb ik nu gekocht. Maar het gaat goed komen.


Zo herkenbaar :+
Ze is gewoon een laatbloeier denk ik maar inderdaad zo’n reis is ook niet niks voor een jonkie! Mocht je in de toekomst nog wat jongs kopen zou ik kijken of je die tot minimaal een jaar kan laten staan... Combinatie van afspenen en dan op lang transport reageren ze vaak slecht op :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:36 



 
Profiel   

Ze is echt aan het veranderen op een positieve manier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:42 



 
Profiel   

Ik hoop dat de voortgang zo doorzet en we dit jaar shows kunnen meepakken maar april zal te vroeg zijn.

Of er een volgende keer komt weet ik nog niet hoor haha. Hier zit zoveel werk aan. En pas later naar Nederland halen kan maar dan heb je helemaal geen zicht op wat er gebeurd. Heb dat toch graag in eigen hand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 10:06 



 
Profiel   

Jeetje die is opgeknapt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 10:35 



 
Profiel   

StalMelyn schreef
SjonnieZ, met 'kwam oife niet helemaal lekker aan' bedoelde ik dat ze de reis niet goed was doorgekomen door alle stress en zo was afgevallen.
Ze komt juist goed aan en groeit goed gelukkig. Ik weet zeker dat die wauw factor als veulen en 2 maanden oud weer terug komt. Maar dat vroeg afspenen, bij de transporteur staan, de lange reis en dan weer op een vreemde stal komen was allemaal teveel.

En heel eerlijk, heb echt wel even spijt gehad en gedacht van wat heb ik nu gekocht. Maar het gaat goed komen.



Ah zo.. gelukkig hebben die kleintjes voldoende veerkracht.. ze is op de goede weg. Die zwaan komt vanzelf te Voorschijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 14:23 



 
Profiel   

Wauw wat ziet ze er mooi uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 15:06 



 
Profiel   

Ik vind haar een mooie en zachte uitstraling hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 00:08 



 
Profiel   

Het is ook echt een heel lief dier en houdt van aandacht en knuffelen. Laatst voor de hoefsmid de benen schoongewassen en geen pas verkeerd gezet.

Nu met voor het eerst uit elkaar halen na 4 maanden was er natuurlijk even stress dus stilstaan wilde eerst niet en steigerde ze een paar keer maar dat was zo over. Ik ben weg van haar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 08:16 



 
Profiel   

Lees nu pas mee. Wat een reis letterlijk en figuurlijk! Maar wat is life opgeknapt! Wat een prachtig hoofdje en die ogen, zo zacht!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 19:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 16 [ 391 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen