Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Vijf maanden Tulip, het veulen dat ik kreeg.

 
Profiel   

Gaaf veulen! Gefeliciteerd.
Ik vind alleen een touw halster op de wei nogal link
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-22 23:24 



 
Profiel   

Rivendell schreef
Gaaf veulen! Gefeliciteerd.
Ik vind alleen een touw halster op de wei nogal link


Dankje! We laten ze normaal geen halsters om buiten, hier hadden we ze even naar een ander stuk verplaatst zodat we de waterbakken kinden schoonmaken!

Pandora2 schreef
Ik vind jouw studie en onderzoek ook bijzonder interessant moet ik zeggen.
Valt daar ergens openbaar over te lezen ter zijner tijd ? En natuurlijk benieuwd naar de eerste wedstrijdjes :D Is dat een soort van halter class ?


Dankje! Hopelijk, maar dat zal nog even duren. Ik heb in 2019-2020 een onderzoek naar rodeo gedaan en ik ben nu pas op het punt dat ik de artikelen naar de journals kan sturen. Dan duurt het nog enkele weken tot jaren voordat ze ze goedkeuren en ze uiteindelijk gepubliceerd kunnen worden. Ik heb eventueel wel een website die ik je kan pb-en als je wilt!

Halter inderdaad! Dan hoeft ze niks te doen en kan ze toch wennen aan de omgeving en alle indrukken. Voor appies zijn er ook 'most colorful' classes waarbij de beoordeeld worden op de rastypische kleur. Ze heeft niet die typische bouw die je bij Quarter horses ziet dus in de normale halter classes zal ze wss niet hoog scoren (maar die zijn alsnog leuk voor de ervaring, score maakt me niet zo uit!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 06:06 



 
Profiel   

Most colorful klinkt erg leuk om te zien :D

Ja, graag pb met de website ! Thank you very much 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 07:41 



 
Profiel   

Die L mist toch wel.. in de titel O:)
Maar zonder gekheid: heel benieuwd hoe jullie die show gaan ervaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 16:37 



 
Profiel   

Super tof veulen veel geluk samen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 17:35 



 
Profiel   

Wat een knap dier!!
gefeliciteerd.

Hoe groot gaat ze eigenlijk worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 17:41 



 
Profiel   

Citaat
Ik kijk er wel erg naar uit om haar volgend jaar uit te brengen op wedstrijd, in de onderdelen waarbij je een stukje aan de hand stapt en draaft en dan beoordeeld wordt op exterieur en kleur. Je hebt ook longeer onderdelen voor jaarlingen maar daar zit ik zelf niet zo op te wachten met een jong paard. Maar in de hand en misschien een obstakel parcours (voor de ervaring) zie ik wel zitten!


Oh dat lijkt me zo leuk! Zo iets is er in nederland niet echt? Of kom ik gewoon zulke dingen nooit tegen? Maar mocht je hier dingen blijven plaatsen of een ander volg topic aan maken dan volg ik zeker :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 18:49 



 
Profiel   

Uhm hallo leuk pennyverhaal! Wat leuk om dit te zien en te lezen! En wat een plaatje! Echt heel veel plezier ermee! Ook superlief van de eigenaresse! :D
Dat van die shows voor jaarlingen (en longeeronderdelen) klinkt interessant, ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt volgend jaar. Laat je het wel weten (inderdaad misschien een volgtopic)?

Ik verwacht over een paar jaar wel een boek over jullie avonturen he? Te leuk dit! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 19:20 



 
Profiel   

oh ts wat een práchtig veulen. Daar word je gelijk verliefd op!
Gefeliciteerd en veel geluk met elkaar! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 19:29 



 
Profiel   

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

balance schreef
Die L mist toch wel.. in de titel O:)
Maar zonder gekheid: heel benieuwd hoe jullie die show gaan ervaren.


Oh erg,...ik heb er zelf dagenlang overheen gekeken! Gelukkig heeft een mod het aan kunnen passen!

BriPi schreef
Uhm hallo leuk pennyverhaal! Wat leuk om dit te zien en te lezen! En wat een plaatje! Echt heel veel plezier ermee! Ook superlief van de eigenaresse! :D
Dat van die shows voor jaarlingen (en longeeronderdelen) klinkt interessant, ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt volgend jaar. Laat je het wel weten (inderdaad misschien een volgtopic)? Ik verwacht over een paar jaar wel een boek over jullie avonturen he? Te leuk dit! :D


Dankje, ik heb er nu al heel erg veel zin in! Uiteraard maak ik tegen die tijd weer foto's!

Dandelion07 schreef
Oh dat lijkt me zo leuk! Zo iets is er in nederland niet echt? Of kom ik gewoon zulke dingen nooit tegen? Maar mocht je hier dingen blijven plaatsen of een ander volg topic aan maken dan volg ik zeker :)


Het zijn Western onderdelen, dus ze zou ervoor naar een Western wedstrijd moeten gaan. Bellatrix maakt regelmatig topics met mooie foto's en uitleg als er weer een wedstrijd geweest is, ik denk dat je die kunt vinden onder Western evenementen itp!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 21:32 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Wat een knap dier!!
gefeliciteerd.

Hoe groot gaat ze eigenlijk worden?


Dat weet ik niet, want ik weet niet wat de ouders meten. Zowel de moeder als de vader zijn vrij klein, ze tellen hier als paarden maar ik vind het meer grote pony's, E pony's ofzo? Tulip is ook vrij rank gebouwd (ondanks dat ze 1/4 Quarter Horse is), maar ze is dan ok nog erg jong. Ik denk (met mijn beperkte kennis over dit soort zaken) dat ze uiteindelijk een E pony maat zal bereiken, maar dat vind ik prima want ik hou niet zo van groot.

Dit is de moeder, ik ben ongeveer 1.65.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-22 04:27 



 
Profiel   

Daar sta je prachtig op.
Als het veulen dat haalt zou mooi zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-22 06:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen