Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Diamond in the picture.

 
Profiel   

Ik heb een tijdje geleden fotos op de heide laten maken van mijn merrie en haar dit jaar geboren hengstveulen Diamond. Ondertussen is Diamond al van mams af en is hij al bijna 7 maanden oud alweer, de tijd gaat snel.

Maar ik ben ontzettend trots op hem, dit omdat ik nog nooit een veulen heb meegemaakt die zo rustig en chill is van karakter. Ik had eigenlijk gezegd dat als het een hengstje zou zijn hij voor de verkoop is, maar nader in zien kan ik hem toch echt niet meer weg denken. Mijn maatje is het echt geworden. Ik krijg al tranen in mijn ogen bij de gedachten alleen al om hem te verkopen.

Foto's zijn gemaakt door Kiekensfotografie.

Edit:
Voor deze shoot wist ik niet dat je eigenlijk niet op de heide mag komen. Had ik dat geweten had ik het natuurlijk zeer zeker niet gedaan. Ik las dit nader pas hier ergens op bokt in een topic,helaas. Geleerd voor de volgende x in ieder geval.





[ img ]


Met mijn lieve D, mijn favo foto!



[ img ]

Knappie <3


[ img ]

I look at you. :o



[ img ]

*smelt <3 *



[ img ]

Overbouwde knappe D :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-22 13:25 



 
Profiel   

Voor de vergelijking van hoeveel meneer al is gegroeid hier nog een paar fotos van hem toen hij 2 weken oud was: [ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-22 09:26 



 
Profiel   

Wat een knapperd <3. Ik snap dat je die niet weg wil doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-22 09:49 



 
Profiel   

ElinaSK schreef
Wat een knapperd <3. Ik snap dat je die niet weg wil doen.

Buiten om dat hij ook knap is, is het karakter echt geweldig van hem. Ik ben helemaal weg van hem. <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-22 10:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen