Top Secret HH (Secret x Toto Jr)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xmarliez

Berichten: 4096
Geregistreerd: 31-07-08

Top Secret HH (Secret x Toto Jr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-23 22:01

Hoihoi :wave:
Mijn lieve Tedje is ondertussen al bijna 4 maanden oud dus tijd om hem even te showen.

Afbeelding

Ted (zijn bijnaam :D ) is een zoon van Secret en zijn moeder is mijn lieve merrie Orange Pip Marilla RDP (Toto Jr x Cachet L x Krack C). Hij is zwartbruin met 2 witte voorvoetjes en natuurlijk een geweldig snebje en kolletje <3
03-03-2023 is hij midden op de dag in de paddock geboren :Y) het is Pip haar eerste veulen en ze deed het fantastisch. Hij was er zo uit :+ en ze is een geweldig moeder voor hem.
Ted is mega eigenwijs en zelfverzekerd en staat heerlijk met moeder, oma en ome Nero op de wei. Het is zelfs zo erg dat ik gewoon met zijn moeder weg kan/ga rijden en hij achter blijft in de wei zonder haar te missen :') ongelofelijk hoe zelfstandig en eigenwijs dat jonge grut kan zijn.
We hopen dat hij de komende 3 jaar gezond mag opgroeien. Gelukkig kan ik hem thuis houden en hebben we al een maatje voor hem gevonden die over een paar maanden zal komen. Hij heeft nu al een super karakter dus ik hoop heel veel plezier van hem te mogen beleven in de toekomst <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En fokken is gokken. Secret gekozen omdat Pip erg compact is en hopelijk het veulen meer lengte zou krijgen in het lijf maar Ted heeft het lijf van z’n moeder en het hoofd van z’n vader gekregen _O- Daarom dit jaar maar gewoon gedekt met een hengst waar ik ook mega gek op ben, For Ferrero. Ben benieuwd wat ze er van gaat maken!

Afbeelding
Bovenstaande foto’s zijn gemaakt door Foto Verhoeven.

Verder gaat hij voornamelijk zo door het leven :Y)

Afbeelding

Afbeelding

En het hele gezin bij elkaar :D

Afbeelding

En hier was hij ongeveer 2 weekjes oud

Afbeelding

Dat was het weer :wave:

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Top Secret HH (Secret x Toto Jr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 22:05

Heel erg knap veulen <3 !

Pantykous

Berichten: 10490
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Top Secret HH (Secret x Toto Jr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 22:08

Kort maar krachtig :D

Suzanne F.

Berichten: 49263
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Top Secret HH (Secret x Toto Jr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 22:18

Wat een knappe Ted!
Vroeger was er een tekenfilmserie die heette: SuperTed. Dus ik vind hem wel een SuperTed!
En zo kort is hij niet toch? Ik vind hem goed geslaagd hoor.

xmarliez

Berichten: 4096
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-23 11:36

Vergeleken met andere veulens is hij vrij kort en ook een aardig kort halsje (nu al net zo een speknek als moeders :') ). Maar ik hou van kort dus heb er geen moeite mee :D
En mijn veulen van vorig jaar leek ook niet veel lengte te hebben en dat is nu als jaarling al positief verbeterd.
Afbeelding

Afbeelding

mellamoshan

Berichten: 4257
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 13:13

Wat een prachtig veulen.
Erg grappig te lezen dat jij precies hetzelfde wilde verbeteren als ik en we beiden hetzelfde kregen; korte speknekken :')
Desondanks is hij heel mooi, wat een massa al

xmarliez

Berichten: 4096
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-23 15:19

Haha! Ja ondanks dat je de beste match probeert te zoeken heb je er gewoon geen invloed op. In mijn geval niet zo erg maar het is stiekem wel grappig :))
Moeder heeft ook veel massa dus dat heeft ze ook besloten door te geven :') <3

_Mars

Berichten: 480
Geregistreerd: 17-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 10:48

Ik heb zo'n zwak voor paarden met een sneb. Wat een geweldig veulen zeg.