Charmeur ( London Swing x Action )

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LDRD

Berichten: 9872
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Charmeur ( London Swing x Action )

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:48

Tazz schreef:
LDRD schreef:
Wow, dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd!
Wel regelmatig even foto's he, want ik ben natuurlijk extra nieuwsgierig naar dit veulen! Knipoog

Haha! Gaat met jouw Swing ook alles goed??? Vanaaf weer wat foto's Knipoog


Ja, gaat prima. Ze is superbraaf en goed aan de maat, maar inmiddels wel een echte naarling.
Ze staat nog wel bij mij, maar is verkocht inmiddels. Was niet de bedoeling, maar er was interesse en ik kan ook niet alles houden dus Knipoog .

Zondebokje

Berichten: 3431
Geregistreerd: 08-06-06

Re: Charmeur ( London Swing x Action )

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:51

Hee tazz zie nu het topic pas Bloos hij is echt super leuk jammer dat ik zondag niet mee kon maar hij is liefffff Haha!

afwasborstel

Berichten: 2697
Geregistreerd: 19-08-05
Woonplaats: in de keuken

Re: Charmeur ( London Swing x Action )

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:32

vera23 schreef:
Hee tazz zie nu het topic pas Bloos hij is echt super leuk jammer dat ik zondag niet mee kon maar hij is liefffff Haha!


Ik heb m ook nog niet gezien veer, kunnen we anders samen ff op kraambezoek Haha!

Zondebokje

Berichten: 3431
Geregistreerd: 08-06-06

Re: Charmeur ( London Swing x Action )

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:33

ja is goed hoor Haha!

LDRD

Berichten: 9872
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Charmeur ( London Swing x Action )

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:40

LDRD schreef:
Ja, gaat prima. Ze is superbraaf en goed aan de maat, maar inmiddels wel een echte naarling.
Ze staat nog wel bij mij, maar is verkocht inmiddels. Was niet de bedoeling, maar er was interesse en ik kan ook niet alles houden dus Knipoog .


Overigens staat er een foto in mijn profiel en komt binnenkort nog wel wat bij. Knipoog

LDRD

Berichten: 9872
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Charmeur ( London Swing x Action )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 10:50

Ik wacht op nieuwe Cheese!

Haha!

Brennie

Berichten: 1770
Geregistreerd: 13-07-05

Re: Charmeur ( London Swing x Action )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:19

Wij hebben 'ons' (is van een goede kennis) hengstveulen die vandaag is geboren ook Charmeur genoemd! Een naamgenootje! Alleen is hij een zorgenkindje, de eigenaar vond hem vanmorgen in de stal, de merrie had geen voortekenen de avond ervoor, en waarschijnlijk heeft de merrie een zware bevalling gehad en omdat hij zwak is, heeft hij iets te laat melk gekregen. We moeten hem helpen met drinken en hij heeft al een biestvervanger en een klysma gehad. Het is wel een vechtertje, want als je hem wilt helpen met drinken, wil hij eigenlijk nog wel even bokken, zo van, dat kan ik zelf wel! Maar dat kan hij zelf dus nog niet. De merrie is er wel heel gek mee en ik hoop echt dat hij het gaat redden en net zo dartel wordt als jouw Charmeur.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: Charmeur ( London Swing x Action )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:26

Gefeliciteerd met dit mooie veulen!
London Swing staat ook wel op mijn lijstje. Vind het een prachtige hengst!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst Lachen