Mijn 2 baby boy veulentjes :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karennnn

Berichten: 1099
Geregistreerd: 03-05-07

Mijn 2 baby boy veulentjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 15:31

Heb deze laatste 2 maanden 2 hengstenveulentjes ontvangen Haha!
En ik voel me net een trotse moeder Bloos hoewel de moeder van een van de veulentjes dit alles toch niet ziet zitten, het was haar eerste veulen en ze was heel agressief in het begin.
De moeder is Chiva (orlando x goldschlaeger z) en vader elektro (staat bij de roshoeve)
en is dus vooral springen gefokt, hoewel het beestje wel goddelijk kan bewegen!
Maar spijtig genoeg is het net een koe'tje Koe Tong uitsteken eerst was het een vosje , maar is nu bruin geworde met 2 super hoge witte benen, 2 kleine , op zijn linker flank van achter een klein wit plekje en een groot wit hoofd Tong uitsteken Mja , we neme hem zoals hij is en springen zal hij wel kunnen! Knipoog
Ons ander hengstenveulentje genaamd Haiko d'obourg komt uit Obourg waarvan de moeder Gâtee (grannus Z x Beach boy) is. Dit veulentje is dan weer een prachtexemplaar! een bruin kleurtje ,met een exterieur uit het boekje. Maar die heeft dan weer zijn draf niet mee. zijn galop is daarintegen uitstekend! dus 2 nieuwe springertjes bij ons op stal ! Cool
(zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik er foto's moet bij opzetten, wnt dit lukt me niet )
Bye
http://groups.msn.com/langedreef (= een groups website om toch maar ergens mijn paardjes kwijt te kunnen Knipoog )

oudehinken

Berichten: 3087
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: manderveen

Re: Mijn 2 baby boy veulentjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 15:33

je kunt je foto's uploden op bijv www.mijnalbum.nl
als je e geplaatst heb eigenschappen op zoeken met je muis en dan die link kopieren en dan hier plakken

Lisanne_vL
Berichten: 237
Geregistreerd: 17-09-06

Re: Mijn 2 baby boy veulentjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 15:35

gefeliciteerd!
Hopelijk worden het inderdaad goeie springers!

Karennnn

Berichten: 1099
Geregistreerd: 03-05-07

Re: Mijn 2 baby boy veulentjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 16:59


leandros

Berichten: 1405
Geregistreerd: 29-01-07
Woonplaats: kampen

Re: Mijn 2 baby boy veulentjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 17:03

ahh wat een puppie's Tong uitsteken