C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koekiesgek

Berichten: 524
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Julianadorp

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 21:16

Mooie diertjes die Rubiquils!
Zodra ik zelf bevallen ben ga ik maar snel bij mijn jaarling gluren op Texel. Heb haar nu al 2,5 maand niet gezien.
Mis haar vreselijk en ik ben erg benieuwd hoe madam er nu uitziet!

Demini
Berichten: 2237
Geregistreerd: 21-06-05

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 00:22

Ik heb weer leuke nieuwe foto's maar ben even te moe om ze te bewerken en te plaatsen maar ik heb nieuws dat ik echt even kwijt moest: Vanaf vandaag ben ik MEDE EIGENAAR van Ciao Bella Haha! Haha! Haha!
En eeeeeeeindelijk krijg ik ook de eer dat ik op het papier als medefokker genoemd wordt (ik maak altijd alle hengstenkeuzes bij de merries en verzorg de veulens en alle zooi eromheen, maar mijn stiefvader mocht altijd met de eer strijken Knipoog )
Moest het gewoon ff kwijt!

Demini
Berichten: 2237
Geregistreerd: 21-06-05

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 15:35

Weer een paar fotootjes, ik heb er echt enorm veel maar veel zijn een beetje hetzelfde dus ik plaats er maar een paar. Nog geen speel foto's want ze zijn nog heel bang voor elkaar haha. Chicky loopt er wel steeds eigenwijs op af maar zodra Ciao beweegt schrikt ze zich een hoedje en andersom. Maar dat komt vanzelf helemaal goed!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik heb nog steeds geen spijt dat ik haar voor de helft over gekocht heb Knipoog

Gisteren is de dierenarts gekomen om haar oogleden om te hechten, wat een drama zeg. Ze spuit Ciao plat en die gaat mooi meteen liggen en Roos die vond het maar raar en in haar onrust ging ze op het hoefje staan, gelukkig lag er een dikke laag vlas en stro en is er dus niks gebeurt maar we hebben Roos toch maar even in de andere stal gezet. Ze werd helemaal gek en drijfnat, ze zag natuurlijk dat veulen levenloos liggen met ons eromheen en kon er niet heen. De dierenarts had het ooglid eruit geknepen zeg maar en daarna met een paar hechtinkjes goed aan de buitenkant vast gezet, dat bloedde wel eventjes heel erg aan de ene kant. Maar het resultaat is super, ze heeft eindelijk mooie waterige oogjes die heel wakker kijken, het is heel mooi gedaan. Het moet nu 2 weken blijven zitten aangezien ze echt diep zaten en dan mogen de hechtingen er weer uit. Als we dit niet gedaan hadden was ze aan beide ogen blind geworden komende week!
Toen ze weer ging staan hebben we haar op ten duur maar voor de stal van Roos gezet om die wat rustiger te krijgen, ze ging het veulen meteen helemaal aflikken en ook mijn moeder en mij begon ze van top tot teen af te likken haha, zo blij was ze dat we haar veulen weer terug brachten!
Vandaag staan ze weer met zijn allen op de wei en Ciao is al weer flink haar spieren aan het trainen dus ze voelt zich kiplekker!

Suzanne F.

Berichten: 49396
Geregistreerd: 03-03-01

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 16:10

Hahaha wat een leukie!! Net de moeder he?
Ik vind Chicky ook wel erg knap hoor! Heb je nog nieuwe Chicky foto's?

dunemole
Berichten: 149
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: burgum

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 16:22

super leuke veulens heb je,gefeliciteerd,ik vind chicky heel mooi,kleur mee ,dan wordt echt een eyecather als je haar de ring in rijdt,ciau heeft ook veel uitstraling,wij hebben ook 2 veulens.merrie van florencio uit osmium merrie,zij heet ceyira en een quater hengstveulen Chief,hij is een echte bodybuilder,als ik weet hoe het moet(moet ik nog uitvinden)plaats ik foto,s,veel plezier met je paardjes

MWTBAP
Berichten: 75
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Zwolle

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 16:24

Ze lijken erg op een veulentje die bij vrienden van me geboren is!

Demini
Berichten: 2237
Geregistreerd: 21-06-05

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 17:09

Suzanne F. schreef:
Hahaha wat een leukie!! Net de moeder he?
Ik vind Chicky ook wel erg knap hoor! Heb je nog nieuwe Chicky foto's?


Je ze lijkt wel op de moeder ja, alleen wel een stukje luxer gelukkig Knipoog
Ik heb niet zoveel nieuwe foto's van Chicky meer, ik weet niet tot waar je ze gezien had, maar ik had een album aangemaakt op 9 juni en ik heb er net 5 bij geplaatst. Dus als je die foto's in dat album al gezien had dan moet je even bij de laatste 5 kijken.

http://www.mijnalbum.nl/Album=7B38RRYS

Ennuh wat lees ik nu in je onderschrift? Op zoek naar een merrie? Alles goed met de kleine?

Suzanne F.

Berichten: 49396
Geregistreerd: 03-03-01

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 17:20

Hihi ja ben op zoek naar mooie merrie erbij. Votje en Brendie zijn weg. Is Chicky te koop?? Haha!

Demini
Berichten: 2237
Geregistreerd: 21-06-05

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 18:31

Suzanne F. schreef:
Hihi ja ben op zoek naar mooie merrie erbij. Votje en Brendie zijn weg. Is Chicky te koop?? Haha!


Haha, ze is leuk he Knipoog
Ik denk niet dat ie Chicky weg doet, want we zijn er echt helemaal weg van en ze wilden haar ook al voor de veiling hebben maar dat deed Peter ook niet. Het is het beste veulen dat we tot nu toe gefokt hebben, als tie haar weg doet zal er een leuk prijskaartje aanhangen denk ik Haha!
Ik hoop ook dat ie haar niet weg doet , want dan kan ik haar mooi gaan rijden :o

Kajanus

Berichten: 4875
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Friesland

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:48

Hee Desire gefelictiteerd met Ciao, mooi hoogbenig veulen.
Het is dat je voor mij te ver weg woont anders had ik wel even op kraambezoek bij je gekomen. Haha!

Demini
Berichten: 2237
Geregistreerd: 21-06-05

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 18:57

Kajanus schreef:
Hee Desire gefelictiteerd met Ciao, mooi hoogbenig veulen.
Het is dat je voor mij te ver weg woont anders had ik wel even op kraambezoek bij je gekomen. Haha!


Haha, ach je woont zowat om de hoek, flauw hoor Haha!

gitje65

Berichten: 1303
Geregistreerd: 02-11-05

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 22:22

Ze heeft echt een mooi koppie! Gefeliciteerd met deze mooie dame Desiré.

Demini
Berichten: 2237
Geregistreerd: 21-06-05

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 22:34

sikrit schreef:
Ze heeft echt een mooi koppie! Gefeliciteerd met deze mooie dame Desiré.


Dankjewel! Ik heb haar inmiddels ook voor de helft over gekocht van Peter dus nu ben ik er helemaal blij mee natuurlijk Haha!
Heb je al een afspraak gemaakt in Utrecht trouwens? En hoe is het met het veulen?

karijn

Berichten: 5417
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:21

Kopietje van mams wat betreft aftekeningen. Prachtig ding hoor.

yo_ute

Berichten: 140
Geregistreerd: 04-05-07

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:49

leuk veulentje Tong uitsteken

karijn

Berichten: 5417
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: C... Rubiquil x Belisar x Roemer geboren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:48

Desire, check ook even de topic van Engelina hier met de foto's van hun veulen uit de Belisar merrie!