Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 12 [ 276 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Eper Paarden4daagse 2023

 
Profiel   

Fijn dat er de eerste loting niet geloot hoefde worden :D .

Ik heb al een paar jaar niet meegereden, dus wacht nog (on)geduldig op de tweede loting. Maar omdat ik dacht dat veel mensen zouden gaan boeken na de eerste loting, heb ik dit weekend wel snel een huisje gereserveerd. Viel dit jaar niet mee, onze vaste adresjes zijn 'huisdiervrij' geworden, maar dankzij een tip van Otti heb ik nu wat op Remboe Village geboekt. Mocht het onverhoopt niet door gaan, dan is daar wel wat op te vinden. Dus nog een paar spannende weken hier......
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 13:01 



 
Profiel   

Oh dat is bij mij om de hoek :)
Kan me voorstellen dat het met huisdieren nog lastiger zoeken is idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 14:04 



 
Profiel   

Wij hebben ook alvast gereserveerd, maar er wel bij vermeld dat we nog niet ingeloot zijn. Wij gaan als we mee mogen doen ook bij de Veenhove logeren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 14:54 



 
Profiel   

Ook al ben je niet ingeloot bij de 2e ronde is er wel een grote kans dat je gewoon mee kunt doen hoor. Ik heb nog nooit iemand gesproken die niet mee kon rijden omdat diegene niet was ingeloot. Er raken helaas toch wel.paarden geblesseerd (of ruiters) of andere omstandigheden waardoor je zou moeten afmelden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 15:25 



 
Profiel   

Dayanara schreef
Ook al ben je niet ingeloot bij de 2e ronde is er wel een grote kans dat je gewoon mee kunt doen hoor. Ik heb nog nooit iemand gesproken die niet mee kon rijden omdat diegene niet was ingeloot. Er raken helaas toch wel.paarden geblesseerd (of ruiters) of andere omstandigheden waardoor je zou moeten afmelden.

Vorig jaar was ook niet vol.
Ik heb ook grote kans dat ik niet mee kan doen, maar goed... ik ga wel poging doen om het voor elkaar te krijgen, dus wie weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 15:27 



 
Profiel   

manzano schreef
Oh dat is bij mij om de hoek :)
Kan me voorstellen dat het met huisdieren nog lastiger zoeken is idd.


Oh leuk, buurvrouw :D

Ja, steeds meer accomodaties accepteren geen honden (ik snap het heel goed hoor, vooral als het een beetje netjes/luxe ingericht is).
Bij een accommodatie die ik benaderde was het 'huisdieren in overleg'. Daar gaven ze aan dat een hond toegestaan was, als die 'niet verhaarde en niet naar hond rook'. Ehm, mijn hond is goed geborsteld en zo schoon mogelijk, maar het is wel een levend dier (en een Leonberger, dus haar zat), dus ik kan echt niet met droge ogen beweren dat dat zo is. En volgens mij kan niemand met een hond dan, dus dan vind ik een 'geen huisdieren toegestaan' wel zo duidelijk en handig als je er zo in staat.

Voor mensen die alleen accommodatie zoeken en geen huisdieren hebben zijn de huisjes op park 'De Vliegden' in Emst trouwens wel een aanrader. Worden particulier verhuurd (via Micazu of Natuurhuisje etc) en liggen echt super rustig in het bos. Park heeft geen faciliteiten verder, maar wij hebben er een paar jaar echt heerlijk gezeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 16:19 



 
Profiel   

Ja zo hebben wij ook in een prachtig huisje gezeten in Emst waar ik heel graag terug zou willen, maar tegenwoordig hebben wij een hond en deze accepteren ze niet. Heel jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 18:49 



 
Profiel   

Wij zijn van start met trainen. Ik ben er wel een hele dag mee bezig als ik 2 keer enkelspan rijd. Alex kan ik alleen mee weg dus die heeft al wat meer conditie dan Jorie. Jorie staat nu normaal 1 keer per week in de binnenbak samen met Alex in tweespan. Dit was ons eerste rondje enkelspan weer sinds de zomer. Hij liep wel lekker ook. Minder schrikkerig dan verwacht en hij deed een keurig "langzaam" galopje ipv volle bak voorwaarts.

Alex
[ img ]
[ img ]

Jorie (met de rug van mijn groom erbij op)
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-23 16:09 



 
Profiel   

Ik zit vandaag denk ik de hele dag mn mail te refreshen :D hoop dat we ook gezellig mee kunnen dit jaar! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 11:29 



 
Profiel   

Frummels schreef
Ik zit vandaag denk ik de hele dag mn mail te refreshen :D hoop dat we ook gezellig mee kunnen dit jaar! *\o/*


Ik ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 11:33 



 
Profiel   

Oooo vandaag is de dag. Ik zou Facebook ook in de gaten houden. Daar komt ook weleens een bericht op. Bij de 1e loting stond er eerder wat op Facebook dan dat ik de mail kreeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 11:34 



 
Profiel   

Nog steeds niets bekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 20:06 



 
Profiel   

Dayanara schreef
Nog steeds niets bekend


Het is meestal echt laat hoor, soms komt de mail zelfs in de ochtend van de volgende dag. Het is vrijwilligerswerk natuurlijk, e.e.a. moet meestal gewoon na werktijd gebeuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 20:18 



 
Profiel   

Ik heb net een mail gehad dat we mee mogen doen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 21:40 



 
Profiel   

Gefeliciteerd iedereen! *\%/* **\O/**

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 21:49 



 
Profiel   

turtlelito schreef
Dayanara schreef
Nog steeds niets bekend


Het is meestal echt laat hoor, soms komt de mail zelfs in de ochtend van de volgende dag. Het is vrijwilligerswerk natuurlijk, e.e.a. moet meestal gewoon na werktijd gebeuren.


Had juist het idee dat alles veel later is dan in vergelijking met voorgaande jaren.

Maar we zijn erbij :) als je naar de website van Epe gaat staan we direct op de eerste foto :) met de sokken, dat zijn wij :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 22:32 



 
Profiel   

Ingeloot, haha nu nog een paard :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 22:48 



 
Profiel   

marije1109 schreef
Ingeloot, haha nu nog een paard :D

Ik moet de mijne nog "even" beleren voor de kar :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 23:11 



 
Profiel   

marije1109 schreef
Ingeloot, haha nu nog een paard :D


Idem :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 09:23 



 
Profiel   

Hoe veel mensen kunnen er in totaal mee doen eigenlijk? Ik dacht voorheen altijd 500 ofzoiets dus als er nu 480 plaatsen zijn toegekend dan zou je nog kunnen inschrijven en mee doen.
Is het zo veel minder populair geworden?
Al geloof ik dat de laatste jaren sowieso niet echt mensen werden uitgeloot uiteindelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 08:49 



 
Profiel   

Josien_ schreef
Hoe veel mensen kunnen er in totaal mee doen eigenlijk? Ik dacht voorheen altijd 500 ofzoiets dus als er nu 480 plaatsen zijn toegekend dan zou je nog kunnen inschrijven en mee doen.
Is het zo veel minder populair geworden?
Al geloof ik dat de laatste jaren sowieso niet echt mensen werden uitgeloot uiteindelijk.


In onze jaren had ik echt spanning voor die loting, haha. Misschien volgend jaar weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 09:40 



 
Profiel   

Er werd altijd geloot omdat er “te” veel aanmeldingen waren. Iedereen die zich dit jaar voor 1 februari ingeschreven heeft kan sowieso mee doen (net als vorig jaar). Er zijn sinds vorig jaar na Corona inderdaad minder aanmeldingen, maar dit jaar al wel wat meer dan vorig jaar. Er kunnen zo’n 500 deelnemers mee doen. Omdat er altijd nog deelnemers zijn die afmelden/ niet komen werden er altijd wat meer ingeloot, dan kom je uiteindelijk ook op 500. Aanmelden kan nog tot 1 mei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 09:53 



 
Profiel   

Ja logisch, er zijn volgens mij ook wat accommodaties gestopt en mogelijk ook wel enkele mensen die het niet aandurven in verband met de komst van de wolf.
Uiteindelijk maakt het niet uit, zo lang er maar voldoende animo blijft voor een mooi evenement :D !
Over een jaar of 2 kan ik misschien weer eens meedoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 10:01 



 
Profiel   

Op de pagina van de 4daagse staat best een lijstje van aanbod van accommodaties zag ik laatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 10:08 



 
Profiel   

Ik vind de accommodaties ook een stuk duurder geworden. Voor ons wordt dit het laatste jaar :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 12:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 12 [ 276 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen