Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 12 [ 276 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Eper Paarden4daagse 2023

 
Profiel   

Wij hebben alles geregeld, een wei en voor ons een slaapplek. Het aftellen, de voorpret en het trainen kan beginnen *\%/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 10:11 



 
Profiel   

Dayanara schreef
Ik vind de accommodaties ook een stuk duurder geworden. Voor ons wordt dit het laatste jaar :j


wat betaal je zo'n beetje voor accommodaties? Ik heb geen idee namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 11:57 



 
Profiel   

manzano schreef
Dayanara schreef
Ik vind de accommodaties ook een stuk duurder geworden. Voor ons wordt dit het laatste jaar :j


wat betaal je zo'n beetje voor accommodaties? Ik heb geen idee namelijk.[/quote]


[ img ]



Dit is voor 2 personen en 2 paarden. En ik wil geen 6 nachten maar voor minder kon het niet. Ivm school rij ik hoogstwaarschijnlijk de dinsdag niet mee. Vriendin gaat al wel eerder :j

En dit is ook een basic camping zonder electriciteit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 13:46 



 
Profiel   

Poe..30 euro voor 1 paard. Is dit bij Estelle(Veenhove)? Dan ben ik nog best lief met de prijzen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 15:15 



 
Profiel   

Daar heb ik ook geïnformeerd maar wij konden ivm werk geen 6 nachten afnemen. Uiteindelijk hebben we ook iets dichtbij het startterrein gevonden (en 5 EUR goedkoper :Y) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 15:48 



 
Profiel   

Wij zijn net iets minder dan dat alleen al kwijt voor ons huisje. Maar dan hebben we wel lekker luxe bij de jagerstee. Geen idee wat mijn pony's per nacht gaan kosten. Dat heb ik nog niet overlegd. :o
Ik hoop dat ze gezamenlijk mogen tellen voor 1 paard, want ze eten en poepen de helft minder. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 16:29 



 
Profiel   

30 euro voor een wei is best veel per dag ja. Qua accommodatie valt het me nog enigszins mee.

Waar ga jij heen Autumn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 19:54 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Daar heb ik ook geïnformeerd maar wij konden ivm werk geen 6 nachten afnemen. Uiteindelijk hebben we ook iets dichtbij het startterrein gevonden (en 5 EUR goedkoper :Y) )

Ga je naar Fam Koster?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 21:50 



 
Profiel   

Ja dacht ik ook. Die zitten echt op het start terrein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 22:37 



 
Profiel   

Otti1977 schreef
Poe..30 euro voor 1 paard. Is dit bij Estelle(Veenhove)? Dan ben ik nog best lief met de prijzen..


Ja..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 23:07 



 
Profiel   

Wij zitten op exact 20 trailerminuten (Hulshorst) vanaf het startterrein, maar hebben evt plek in onze boomgaard voor degenen die nog wat zoeken. We rijden zelf ook mee met onze paarden, zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 06:34 



 
Profiel   

Ja het is een heel stuk duurder geworden. Met mijn laatste keer in 2019 was ik voor tent, trailer, paard en stroom etc 265 euro kwijt voor 8 nachten. Zouden nu dus het dubbele kwijt zijn.
Maar 30 euro per nacht voor je paar betaal je bijvoorbeeld ook bij de Cantharel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 08:54 



 
Profiel   

Josien_ schreef
Ja het is een heel stuk duurder geworden. Met mijn laatste keer in 2019 was ik voor tent, trailer, paard en stroom etc 265 euro kwijt voor 8 nachten. Zouden nu dus het dubbele kwijt zijn.
Maar 30 euro per nacht voor je paar betaal je bijvoorbeeld ook bij de Cantharel.

Ja maar dat is incl. stal dan.... voor een nachtje op een weitje betaal je 10,- volgens de site. Maar goed, de Cantharel verdient natuurlijk aan het hotel vooral.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 09:02 



 
Profiel   

Ik kan het even niet meer terugvinden, maar zou best kunnen. Ben daar een keer een lang weekend geweest en moest 280 per persoon betalen incl hotel. Paarden stonden dan dag en nacht op de weide inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 09:53 



 
Profiel   

Nou als ik zie wat de overnachtingsadressen allemaal moeten regelen en hoeveel werk erin zit, dan vind ik het helemaal geen rare prijzen. Zeker als je ziet hoe duur alles tegenwoordig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 19:35 



 
Profiel   

Een beetje off-topic misschien, maar ik probeer het hier toch. Ik maak samen met mijn vriendin een trektocht van 29 mei t/m 2 juni en voor de laatste dag zoeken we nog een stalling en overnachting voor ons in Epe of Vaassen. We staan de nacht ervoor in Emst en willen de laatste dag ook nog een stukje rijden. Weten jullie een weitje met een hutje voor ons?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-23 11:17 



 
Profiel   

XXXX2015 schreef
Nou als ik zie wat de overnachtingsadressen allemaal moeten regelen en hoeveel werk erin zit, dan vind ik het helemaal geen rare prijzen. Zeker als je ziet hoe duur alles tegenwoordig is.


Dat wordt idd door veel mensen onderschat ;)

Maar wij hebben er weer zin in en hopen dat iedereen een fijn plekje heeft kunnen vinden, want helaas zijn er steeds minder mensen die hun weide ter beschikking willen stellen in de buurt van het startterrein!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 11:59 



 
Profiel   

Deveenhove schreef
Dat wordt idd door veel mensen onderschat ;)

Maar wij hebben er weer zin in en hopen dat iedereen een fijn plekje heeft kunnen vinden, want helaas zijn er steeds minder mensen die hun weide ter beschikking willen stellen in de buurt van het startterrein!


Haha ja en er zou eigenlijk ook nog smartengeld bij moeten..iets met de toiletten..

Ik heb er ook weer zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 20:09 



 
Profiel   

Ik ben al bezig met mijn versiering voor de wagen voor de intocht, een goede voorbereiding is het halve werk toch. _O-

Pony's lopen zo'n 2-3 keer per week nu 10-15km per rondje in een vlot tempo. Ik kan helaas nog niet veel verder want over 2 weken krijgen ze hun schoenen pas en ze moeten nu nog een paar delen. Dus de hoefjes slijten een beetje hard. Maar verder geven ze zichzelf vooral heel veel beweging. Maar het zijn wel 2 bolle spekkies nu en dan staan ze nog niet eens op gras. Maar alles beter dan zo vreselijk mager als vorig jaar. En dat gaat er wel af als we in het weekend richting de 20-30 km gaan met de ritten. :o
[ img ]
[ img ]

En nog een gepaneerde foto van mijn 'drachtige' ruin :=
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 20:57 



 
Profiel   

Vraagje; bij m'n inschrijving heb ik een paard opgegeven. Dit kan je evt nog wijzigen toch als je met een ander dier wil starten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:09 



 
Profiel   

Daar ga ik wel van uit, zit wellicht met hetzelfde :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:19 



 
Profiel   

manzano schreef
Vraagje; bij m'n inschrijving heb ik een paard opgegeven. Dit kan je evt nog wijzigen toch als je met een ander dier wil starten?

Is geen probleem.
Ik start dit jaar waarschijnlijk met 2 verschillende, 1 voor de kar en 1 ander onder het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:52 



 
Profiel   

Iedereen al lekker aan het trainen? Hier vorige week een rondje van 14 km gedaan, nu weer verder opbouwen :)

Om de Paarden4daagse 2023 te kunnen realiseren zijn financiële middelen nodig. Nu alles duurder wordt willen we vragen of je misschien een bedrag kan missen, iedere bijdrage is welkom. Ook het delen van deze link en/of onze berichten hierover op social media zouden enorm helpen!
https://www.doneerveilig.nl/crowdfundin ... e-epe-2023

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-23 20:58 



 
Profiel   

Heel eerlijk. Als Epe volgende week al zou zijn, dan zouden de mijne er denk ik wel al klaar voor zijn. Wij hebben afgelopen maandag voor de tweede keer alweer 20+ km gedaan. Mooi in een vlot tempo 25,5 km. Ze zullen in Epe wel wat trager zijn. Hier is alles of vlak bospad of asfalt (of zoals vandaag drek berm in volle galop :') )
[ img ]

[ img ]

En ja deze heb ik als menner genomen. Mijn groom vond 3 dagen achter elkaar iets teveel van het goede dus heb mooi die 25,5 alleen met de heren gedaan.
[ img ]

Vandaag net iets meer dan 9 km gereden vlak voor zonsondergang. Zaterdagochtend nog een ritje voor hun osteopaat behandeling en dan hoor ik dan wel hoelang we even rustig aan moeten doen na de behandeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-23 22:04 



 
Profiel   

Wij hebben i.v.m. afzegging gisteren nog enkele weides beschikbaar dichtbij het startterrein.
Voor een leuke prijs, incl. hooi.

Dus mocht er nog iemand op zoek zijn!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 10:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 12 [ 276 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen