Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 96 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Almelose Ruiterdagen 2023

 
Profiel   

Net als afgelopen edities wederom weer een Almelose Ruiterdagen topic! Deze keer voor de 55ste editie die we dit jaar houden van 16 t/m 25 juni 2023.

Als organisatie draaien we al een tijdje warm en hebben we wat veranderingen doorgevoerd aan het wedstrijdprogramma, de rij-bodems en de aankleding. Alle details kan je via de website zelf lezen.

De inschrijving opent op 1 april 2023, 8:00 uur en verloopt - net als vorig jaar - via ons online inschrijfprogramma. Deelnemers/inschrijvers die zich vorig jaar al hebben ingeschreven ontvangen in de komende dagen een herinnering dat ze met hun inlog dit jaar weer kunnen inschrijven.
Wees slim en vul alvast je gegevens aan zodra het kan - vanaf zaterdag 25 maart is dat mogelijk. De vraagprogramma's met alle rubriek-informatie verschijnen dan ook.

Zin in!! Ik hoop jullie ook!

Spoiler:
Al hoop ik dat het inschrijfsysteem het (net als vorig jaar) weer volhoudt als iedereen tijdens de opening direct wil inschrijven. Zoooo'n stress krijg ik daarvan... -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:49 



 
Profiel   

*\o/*

Net de nieuwe landingspagina voor het inschrijven bekeken, en mij voor aangemeld!

Dit jaar voor mij starten met een groen paard in de B..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 08:27 



 
Profiel   

Ja! Een topic, super leuk!

Wij komen de hele week met 3 paarden.
Altijd spannend als de inschrijvingen weer open gaan. _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 08:48 



 
Profiel   

Ooit van gehoord en vorig jaar overal aangekondigd zien staan in Almelo, nu toch wel nieuwsgierig! 50 minuten enkele reis voor ons, en geen idee wat te verwachten. Iemand ervaringen? Tips? Het reizen waard? Of toch maar een overnachting? I want stories!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:59 



 
Profiel   

MerleSimone schreef
I want stories!

Nou... er staan (kuch) genoeg Bokt-topics over de Ruiterdagen: 2022 - 2019 - 2018 - 2017 - 2016 - 2015 - 2014 en kan wel doorgaan tot (minimaal) 2004. Dus mocht jij je nog eens vervelen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:20 



 
Profiel   

Yes, ben er bij, maar wel zonder paard.......we gaan weer veel uren vrijwilligerswerk uitvoeren +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:45 



 
Profiel   

MerleSimone schreef
Ooit van gehoord en vorig jaar overal aangekondigd zien staan in Almelo, nu toch wel nieuwsgierig! 50 minuten enkele reis voor ons, en geen idee wat te verwachten. Iemand ervaringen? Tips? Het reizen waard? Of toch maar een overnachting? I want stories!


Eerder was het voor mij 20 minuutjes, luxe positie! <3

Na de verhuizing 5 jaar terug is het bijna 1,5 uur enkele reis.
Ook met Corona is het een tijdje niet geweest.

maar vorig jaar zijn we met 1 paard, 3 dagen heen en weer gegaan.
Inclusief zoontje van 10 maand.

En het was heerlijk om weer in Almelo te zijn, het voelt altijd als thuis komen! _/-\o_
Een groot concours, maar altijd zoveel gezelligheid, iets wat je vooral op dressuurconcoursen bijna niet meer ziet!

Dit jaar hebben we ook besloten om met 3 paarden te gaan. We hebben een camping en stalling in de buurt geboekt en maken er een weekje weg van. Samen met onze zoontjes van bijna 2 jaar en 1 van dan 10 weekjes oud.

Met 50 minuten enkele reis is heen en weer rijden prima te doen, maar overnachten maakt het ook erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:42 



 
Profiel   

Is er ook een (voorlopig) tijdschema? Ik heb eraan gedacht om in te schrijven, maar op mijn vrije dag wordt mijn rubriek niet verreden, dus moet even puzzelen of het gaat lukken met een halve vrije dag of na werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:30 



 
Profiel   

x_Milou schreef
Is er ook een (voorlopig) tijdschema? Ik heb eraan gedacht om in te schrijven, maar op mijn vrije dag wordt mijn rubriek niet verreden, dus moet even puzzelen of het gaat lukken met een halve vrije dag of na werk.


Voorgaande jaren werden er meerdere rubrieken van een klasse op een dag verreden. Dressuur in ieder geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:59 



 
Profiel   

Goedenavond,

Zoals ieder jaar kun je ook overnachten op het concoursterrein met kampeermiddelen (tent, caravan, camper etc.) en dat kan op 2 plekken:

Camping Almelose Ruiterdagen - via het inschrijfprogramma https://inschrijven.almelose-ruiterdagen.nl
Boscamping J. F. Kennedygroep (direct aan het wedstrijdterrein) - via het boekingsformulier op https://www.kennedygroep.nl/boscamping

Wees er snel bij een plekje te reserveren :) We zien altijd veel vaste gasten terugkomen!

Groeten,
Johwie Bos
Beheerder Boscamping ARD '23

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:04 



 
Profiel   

Wat jammer dat er op woensdag geen Z dressuur uitgeschreven wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:09 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Wat jammer dat er op woensdag geen Z dressuur uitgeschreven wordt.


Ja dat is mijn vrije dag, dus ik baal daar ook van. Kan niet wisselen (want onderwijs), dus zou dan twee vrije dagen moeten pakken, wat eigenlijk ook niet kan zo kort voor de zomervakantie. Volgend jaar vast meer geluk met de planning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:31 



 
Profiel   

Ja leuk! Wij zijn er dit jaar ook weer bij! Logeren bij een goede vriendin en paard kan hopelijk weer bij haar pensionstal terecht.

Waarschijnlijk wel maandag tm woensdag omdat mijn rijvereniging zelf woensdag avond tm zaterdag een meerdaags evenement organiseert waar ik in de organisatie zit. Over goede timing gesproken...

Ik hoop wel echt dat er dit jaar wel de fotografen aanwezig zijn; van vele jaren op een rij heb ik een vergelijkbare Almelo foto, en helaas ontbrak de versie van vorig jaar. Zo leuk om onder elkaar de progressie te zien <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:39 



 
Profiel   

Snelle reacties - omdat het kan:
x_Milou schreef
Is er ook een (voorlopig) tijdschema?

Nee. Dat is weer afhankelijk van de inschrijvingen.
PSvanLot schreef
Wat jammer dat er op woensdag geen Z dressuur uitgeschreven wordt.

Daarentegen zijn er wel 10 dressuurproeven (per klasse) die je kunt rijden, 2 meer dan vorig jaar.
Elise_K schreef
Ik hoop wel echt dat er dit jaar wel de fotografen aanwezig zijn

Daar is toevallig vanavond over gesproken, dus daar is aandacht voor. Dat wordt vervolgd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:41 



 
Profiel   

Klopt, maar ik wil er geen 10 rijden, houd de paarden liever heel, en kan ook geen hele week komen ;)

Begrijp de keuze wel, om niet alle dagen uit te schrijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:55 



 
Profiel   

AlexAuto schreef
Snelle reacties - omdat het kan:

Elise_K schreef
Ik hoop wel echt dat er dit jaar wel de fotografen aanwezig zijn

Daar is toevallig vanavond over gesproken, dus daar is aandacht voor. Dat wordt vervolgd...



Ik was al gevraagd als fotograaf, maar ik heb geen stand/printer ed. En ik zit dan midden in de bruiloft drukte. Heb wel een paar andere fotografen aangedragen, ben benieuwd wie er komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:57 



 
Profiel   

Ik volg ook, wil morgen inschrijven voor ZZZ de maandag en dinsdag. Dan met 1 overnachting. Almelose ruiterdagen staat al jaren op mijn bucketlist :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 10:43 



 
Profiel   

Fek, ik ben er dit jaar niet bij want ik ben eerst op vakantie en daarna doe ik mee met een muziektheater in het Heracles stadion die week. Balen dat het samen valt :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:31 



 
Profiel   

Earth schreef
Fek, ik ben er dit jaar niet bij want ik ben eerst op vakantie en daarna doe ik mee met een muziektheater in het Heracles stadion die week. Balen dat het samen valt :(


NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :oo -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:36 



 
Profiel   

Ik heb mij net ingeschreven met 2 paarden, camping hebben wij in de buurt geboekt omdat het ook een soort van vakantie is....
Maar ik schrok mij echt het lamlazerus van de prijzen van de stalling.... 45 euro per dag en dan moet het hele hooi/bodembedekking verhaal er nog bij.

Ik heb 1 keer eerder meegereden met de almelose ruiterdagen, en had mijn paard toen elders staan.
Maar ik weet dus niet meer waar.

Iemand nog suggesties voor stalling in de buurt?
Nu ga ik richting de 1000 euro voor een weekje met 2 paarden, wat moet dat moet natuurlijk, maar deze hollander wil dan toch kijken voor iets anders. en heen en weer rijden is geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 07:16 



 
Profiel   

De stalling is dit jaar flink omhoog gegaan qua prijs. Wij hadden zelfs gemaild of het geen typfout in het vraagprogramma is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 07:19 



 
Profiel   

Leuk dat je je hebt ingeschreven Daphne. Ik heb net ook mijn inschrijving voltooid, inderdaad weer even een pittige financieel gezien, maar het blijft toch elke keer weer een mooie minivakantie

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 07:21 



 
Profiel   

Ik heb mij ook ingeschreven, omdat ik subtop start is het voor mij maar 2 dagen dus dat scheelt weer iets. Ik heb voor 2 dagen stalling erbij en dan tentje op de camping. Het was voor mij altijd al een bucket list ding dus ben erg benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 07:29 



 
Profiel   

Dus het lag niet aan mij dat ik zo schrok van de prijs...
Ik vind het serieus geld..

@debbie
Ik hoop dat het gaat lukken, geen onverwachte ziekenhuisopname ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:07 



 
Profiel   

Volgens mij betaalden we 10/15 jaar terug al 30 euro per dag, dan is het niet zo raar dat de prijs omhoog is gegaan toch? Alle kosten voor de locatie zijn ook veel hoger geworden natuurlijk
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 96 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen