Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 96 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Almelose Ruiterdagen 2023

 
Profiel   

Hier hebben we 3 paarden opgegeven.

Ik heb gelukkig stalling in de buurt gevonden, waar ze ook in de weide en paddock kunnen, dit van maandag t/m zondag.
En een leuke mini camping in de buurt, aangezien de 2 kleine kindjes ook mee gaan! <3
Voor ons een weekje “vakantie”. Voor zover dat kan met 3 paarden en 2 kindjes onder de 2. :+

Om 3 paarden een week op het terrein te stallen + de kosten voor voer en strooisel, zou voor ons niet meer te doen zijn.
Ondanks dat het wel logisch is dat de prijzen omhoog zijn gegaan, is het gewoon heel veel geld!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 12:52 



 
Profiel   

Ik doe ook even een duit in het zakje.
Allereerst: heel blij dat het inschrijfprogramma het heeft gehouden. Niet de super-spanning van vorig jaar maar meer de opluchting van: 'Oké, alles gaat naar verwachting'. Goede geruststelling.
Achter de schermen zijn de secretariaten al aan het rekenen en schuiven - er waren nogal wat wachtlijsten aan het ontstaan. Het paardendressuur op o.a. de vrijdag is erg gewild.

Ik begrijp de discussie over de kosten. Ik lees intern natuurlijk ook het één en ander en dan wordt je niet vrolijk als je voor 'praktisch hetzelfde' een jaar later significant meer mag neerleggen. Ik denk voor vele (evenement)organisaties een bittere pil èn lastige afweging of je dit moet doorberekenen (naja, eigenlijk geen keuze) en zo ja, in welke verhouding, en zelfs de afweging of je het evenement door moet laten gaan.
Omdat dit issue (sinds de inschrijving) vaker is benoemd, wilde ik daar wel mijn zegje over doen. We stoppen veel tijd/energie in het evenement en vinden het ook jammer dat het voor deelnemers te prijzig wordt op de manier zoals we dit al jaren organiseren. Laten we het erop houden dat we niet vergeten voor wie we het organiseren, en dat we met wat creativiteit veel voor elkaar krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 22:26 



 
Profiel   

Ik snap heel goed dat organiseren van evenementen op deze schaal nu eenmaal geld kosten.
En voor nu heb ik ervoor gekozen om te komen met 2 paarden voor ruim 700 euro voor een weekje, maar dit is dan automatisch niet iets wat ik jaarlijks ga doen.....dus ik snap het argument zeker van de organisatie, maar ik snap het argument van mn portomonee ook...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 10:18 



 
Profiel   

Ook weer van de partij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 20:46 



 
Profiel   

Ik hoop dit jaar voor het eerst te gaan!
Nog even een vraagje, wordt het Z2 op maandag en dinsdag op zand of gras verreden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 11:12 



 
Profiel   

CathyTBP schreef
Ik hoop dit jaar voor het eerst te gaan!
Nog even een vraagje, wordt het Z2 op maandag en dinsdag op zand of gras verreden?


Zand.

ivy_power89 schreef
Ik snap heel goed dat organiseren van evenementen op deze schaal nu eenmaal geld kosten.
En voor nu heb ik ervoor gekozen om te komen met 2 paarden voor ruim 700 euro voor een weekje, maar dit is dan automatisch niet iets wat ik jaarlijks ga doen.....dus ik snap het argument zeker van de organisatie, maar ik snap het argument van mn portomonee ook...


Ik snap je heel goed dat je het een behoorlijke kosten post vind. Wij zijn gisteravond bijgepraat ook ivm de jury ontvangst. Hierbij hebben we het ook gehad over de stijgende kosten van onder andere de stallen. Deze zijn voor de organisatie tussen vorig jaar en dit jaar bijvoorbeeld ruim 40% gestegen voor exact dezelfde stallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 11:27 



 
Profiel   

Liselot schreef
Earth schreef
Fek, ik ben er dit jaar niet bij want ik ben eerst op vakantie en daarna doe ik mee met een muziektheater in het Heracles stadion die week. Balen dat het samen valt :(


NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :oo -O-


Ik ben er in de paardenweek toch bij *\o/*

Voor diegene die in deze week hulp nodig hebben, met voorlezen, paard helpen laden, inspringen en niemand hebben, mag je mij altijd een pb doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 14:19 



 
Profiel   

Zelf kan ik helaas al een half jaar niet rijden en verwacht ook niet te kunnen rijden in juni. Maar gelukkig rijd iemand anders mijn paard en natuurlijk ook in Almelo!
Wij zijn er de 21e!
4 x M1 (2 paarden) en 2x L springen.
Wordt een druk dagje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 14:46 



 
Profiel   

nog 6 weken!
:j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 16:42 



 
Profiel   

Ik heb me ook ingeschreven. Voor het eerst (als we de meetmomenten tijdens corona niet meerekenen).

Weet iemand wat de voorwaarden zijn om finale te mogen rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 20:37 



 
Profiel   

Dee_Es schreef
Ik heb me ook ingeschreven. Voor het eerst (als we de meetmomenten tijdens corona niet meerekenen).

Weet iemand wat de voorwaarden zijn om finale te mogen rijden?


Ik weet niet hoeveel er finale mogen rijden per klasse.

Maar je beste 4 proeven tellen automatisch mee, dus je zou minimaal 4 proeven moeten rijden.
De proeven van zaterdag tellen alleen niet mee voor de finale.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 06:48 



 
Profiel   

Het gaat wel om de eerste proeven, dus 2 proeven op 1 dag heb je niets aan voor de finale

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 08:55 



 
Profiel   

Liselot schreef
Het gaat wel om de eerste proeven, dus 2 proeven op 1 dag heb je niets aan voor de finale


Zo staat het niet in het vraagprogramma.
En vorig jaar heb ik 2 dagen 2 proeven gereden en mocht ik finale rijden.
Volgens mij tellen alle proeven mee behalve de zaterdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 11:46 



 
Profiel   

Ik ben ook al een veteraan, dus kan zijn dat het aangepast is :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 11:59 



 
Profiel   

Ik heb mezelf net als vorig jaar ook ingeschreven van maandag t/m donderdag bij de paarden. Vorig jaar was er helaas geen fotograaf. Voorgaande jaren voor Corona was Fototrailer altijd aanwezig. Weet toevallig iemand of dit jaar er weer een fotograaf aanwezig is? Ik vind dat altijd wel een leuke toevoeging namelijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 15:21 



 
Profiel   

Fototrailer komt bij mijn weten niet weer, maar ik weet dat de organisatie druk is met het regelen van een fotograaf. Ze hadden mij gevraagd, maar ik heb geen printstand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 16:01 



 
Profiel   

Oh oke, ja ik zie zojuist dat de organisatie een nieuwsbericht heeft geplaatst met een aantal vernieuwingen dit jaar. Daarbij vermelden ze dat je een ''reel'' kunt laten maken voor o.a. je Instagram. Ben benieuwd of er dan daarnaast nog een fotograaf aanwezig zal zijn, maar wel zullen zien :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-23 12:23 



 
Profiel   

Ik ben er helaas dit jaar lang niet alle dagen bij.... zoals het er nu naar uitziet ben ik de dinsdag en donderdag er bij en mogelijk de 2 vrijdagen.

Maar goed, met 2 kleine kinderen van beiden nog geen 2 kun je ook niet alles willen :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 07:03 



 
Profiel   

_Charlot schreef
Dee_Es schreef
Ik heb me ook ingeschreven. Voor het eerst (als we de meetmomenten tijdens corona niet meerekenen).

Weet iemand wat de voorwaarden zijn om finale te mogen rijden?


Ik weet niet hoeveel er finale mogen rijden per klasse.

Maar je beste 4 proeven tellen automatisch mee, dus je zou minimaal 4 proeven moeten rijden.
De proeven van zaterdag tellen alleen niet mee voor de finale.


Dank jullie wel voor de antwoorden. Dan is finale rijden sowieso niet van toepassing voor me, hoef ik daar ook geen rekening mee te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 18:13 



 
Profiel   

Ik kom (waarschijnlijk) nog wat jureren, nog niet gehoord welke dag/dagen :)
Rijden komt helaas net niet lekker uit met de selectiewedstrijden. Maar jureren is er ook altijd erg leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-23 21:39 



 
Profiel   

melis_93 schreef
Ik kom (waarschijnlijk) nog wat jureren, nog niet gehoord welke dag/dagen :)
Rijden komt helaas net niet lekker uit met de selectiewedstrijden. Maar jureren is er ook altijd erg leuk :)


Als je komt op een van de dagen dat ik er ben komen we elkaar vast tegen bij de juryontvangst :j

Ik ben er de 16&17e de hele dag en de 20/22e van 9 tot 16.00 uur ongeveer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 07:55 



 
Profiel   

Nog drie weken en dan start alweer de 55e editie van de Almelose Ruiterdagen. Als organisatie verheugen wij ons er op om jullie weer welkom te mogen heten op het Twents Hippisch Centrum Almelo. De 55e editie staat in het teken van vele veranderingen, verbeteringen en nog zo veel meer! Alle wedstrijdbanen zijn grondig gerenoveerd en weer als nieuw. Alleen, wij kunnen dit niet allemaal alleen doen. Wij hebben ook jullie hulp nodig met bijvoorbeeld schrijven bij de dressuur, ringmeesteren S & D en de horecapunten. Zonder vrijwilligers kunnen wij geen prachtige editie organiseren en dat zou zonde zijn.

Heel veel is bij ons in overleg mogelijk en daarom komen we graag met je in contact. Ook al is het maar voor 1 rubriek. Alle hulp kunnen we goed gebruiken. Ben jij aanwezig op de Almelose Ruiterdagen of wil je langskomen, heb je een gaatje vrij in je agenda en wil je meewerken aan een uniek evenement? Stuur mij dan gerust een berichtje! Je krijgt van ons zeker wat te eten en te drinken, een parkeerkaart, een kijkje achter de schermen en een prachtige toevoeging voor je CV.

Kunnen we op jouw steun rekenen?

Groet Dylan,
Organisatie Almelose Ruiterdagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 22:28 



 
Profiel   

klopt het dat de mensen die zich gemeld hebben als jury nog niets gehoord hebben hierover?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 17:32 



 
Profiel   

Flevolander schreef
klopt het dat de mensen die zich gemeld hebben als jury nog niets gehoord hebben hierover?


Zou je mij een prive berichtje willen doen? Dan kijk ik even mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 17:49 



 
Profiel   

Het is voor mij al zo'n tijd geleden dat ik geweest ben dat ik inmiddels een paar praktische vragen heb....

Kruiwagens, zijn die aanwezig bij de stallen?
Water om mee te wassen? Is dat aanwezig bij de stallen? Of moet ik gewoon hopen dat mijn bonte zich schoon houd haha. Overigens hebben we sowieso water nodig om onze viervoeters niet te laten uitdrogen, dus wellicht een overbodige vraag _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 08:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 96 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen