Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 12 [ 276 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Eper Paarden4daagse 2023

 
Profiel   

Hier heb ik er dit jaar alleen maar meer stress van. Ik heb nu de andere pony in de lappenmand zitten. Hij heeft zich opengehaald aan het anti schuur draadje in de stal precies in een kootholte waar hij dus volgende week eigenlijk zijn schoenen aan moet. Hopelijk is het dan weer zo goed dicht dat het met een verbandje ertussen kan. -O-
Alex eventueel enkelspan kan ook, maar weet niet of dat wel aan durf. En anders moet Jorie maar blootsvoets mee. Jorie staat nu in ieder geval lekker op rust en ik pak nu dus weer Alex enkelspan op. Ze staan gelukkig beide goed genoeg in de spieren en conditie.

Weet er iemand ook hoe zwaar de eerste 2 dagen zijn? Mijn vriend zou ook graag mee willen. En dat leek me eigenlijk het verstandigst om dan de eerste 2 dagen te nemen daarvoor en dan de rest met mijn moeder.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 11:17 



 
Profiel   

Ik heb de routes verder nog niet echt bekeken. Woensdag en donderdag komt langs m'n huis. Misschien donderdag maar weer een waterpunt maken langs de weg. Werd vorig jaar erg gewaardeerd omdat de korte route niet langs drinkpunt kwam toen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:18 



 
Profiel   

Jorex schreef
Weet er iemand ook hoe zwaar de eerste 2 dagen zijn? Mijn vriend zou ook graag mee willen. En dat leek me eigenlijk het verstandigst om dan de eerste 2 dagen te nemen daarvoor en dan de rest met mijn moeder.


De eerste is 19km en daarna 23,5km

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:24 



 
Profiel   

Ja dat weet ik. Maar het aantal kms zegt niks over hoe mul de paden zijn in dat gebied.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:25 



 
Profiel   

Paden zijn hier en daar al redelijk mul. Maar op dit moment nog wel te doen. Ik heb het over de zuidwest kant van Epe, weet niet welke dagen hier gereden wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:28 



 
Profiel   

Vrijdag renerklippen de rest aan jou kant mysa

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:44 



 
Profiel   

Zitten wij bij elkaar in de buurt dan Mysa? Ik zit in Wissel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:50 



 
Profiel   

Was gister in Wissels veen en 1 pad was super zwaar en mul. Ben op fietspad gegaan :o. De rest nog prima te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 16:18 



 
Profiel   

manzano schreef
Zitten wij bij elkaar in de buurt dan Mysa? Ik zit in Wissel.


Ja, ook Wissel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 18:32 



 
Profiel   

manzano schreef
Was gister in Wissels veen en 1 pad was super zwaar en mul. Ben op fietspad gegaan :o. De rest nog prima te doen.

Doen wel meer mensen stiekem haha. Zeker met de shetjes is dat wel een betere optie. Ook al mag het niet. :=

---

Mijn camera en ik hebben er weer zin in. Heb speciaal voor Epe visitekaartjes gemaakt met een QR code naar mijn Oypo linkje. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 18:55 



 
Profiel   

weten jullie tot hoelaat je uiterlijk kunt starten? Boekje en de website zeggen beiden wat anders. Ik moet dinsdag eerst naar school heb examen en EHBO. Ik hoop er echt einde van de middag te zijn zodat ik nog de dinsdag mee kan rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:09 



 
Profiel   

Op dinsdag en woensdag starten tussen 12.30 en 17.00 uur. op Donderdag en vrijdag tussen 12.30 en 16.00 uur (ivm braai en intocht).

Zijn er nog mensen die mee willen doen aan de Ranch Trail clinic met obstakels op maandagavond? Er zijn nog plekjes vrij. Als je mee wil doen mag je me pben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:42 



 
Profiel   

Ik ben van de partij Jets!

Nog iemand een plekje vrij op met een aanspanning? Ik hou me aanbevolen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 23:15 



 
Profiel   

Mijn wei is klaar voor de 4daagse logees. Vanmiddag 1 aangekomen. Morgen de andere 7. Leuk en gezellig

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 18:40 



 
Profiel   

Otti1977 schreef
Mijn wei is klaar voor de 4daagse logees. Vanmiddag 1 aangekomen. Morgen de andere 7. Leuk en gezellig

Wat leuk!!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 18:40 



 
Profiel   

Wat gezellig!! Helaas geen wei over hier.
Is de route woensdag gewijzigd? Die kwam eerst langs huis, maar nu niet meer zo te zien. Wel fijn, daar niet van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 20:38 



 
Profiel   

Gister en vandaag aan de zuidwest kant gereden. Behalve tepelbergweg zijn de paden goed te doen. Stikt wel van de paardenluisvliegen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 13:09 



 
Profiel   

manzano schreef
Gister en vandaag aan de zuidwest kant gereden. Behalve tepelbergweg zijn de paden goed te doen. Stikt wel van de paardenluisvliegen :(

Is dat een nieuwe soort?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:06 



 
Profiel   

pillow schreef
manzano schreef
Gister en vandaag aan de zuidwest kant gereden. Behalve tepelbergweg zijn de paden goed te doen. Stikt wel van de paardenluisvliegen :(

Is dat een nieuwe soort?

Die bestaat helaas al een tijdje, hoor ;) linkje Maar goed om te weten! Gaan we ons vandaag nog even volladen met vliegensprays.. (wat een pokkebeesten zijn dat)

Dabo: is deze workshop alleen voor "gewone" teugels of ook voor een iets langere variant? (ivm menpony ;) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:21 



 
Profiel   

pillow schreef
manzano schreef
Gister en vandaag aan de zuidwest kant gereden. Behalve tepelbergweg zijn de paden goed te doen. Stikt wel van de paardenluisvliegen :(

Is dat een nieuwe soort?

Ook bekend als hertenluisvlieg (maar die zijn er officieel gezien in najaar). Zijn er idd al langer al kan ik me niet herinneren dat het vorig jaar om deze tijd al zo erg was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:55 



 
Profiel   

Ik heb de vaseline dit jaar inderdaad weer lekker mee. En ze gaan redelijk onherkenbaar mee. _O-
Met vliegendeken en vliegenkap.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 16:02 



 
Profiel   

War gek. Nog helemaal geen hertenluis/paardenluisvliegen gezien hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 16:41 



 
Profiel   

Ik heb de eerste daas gehad vandaag, en herteluisvlieg die is er al een tijdje. Het is nog goed te doen vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 17:54 



 
Profiel   

Veel plezier allemaal!!! :D *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:33 



 
Profiel   

Ik ken alleen de herteluisvlieg.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 12 [ 276 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen