Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 12 [ 276 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Eper Paarden4daagse 2023

 
Profiel   

_l_amanda_l_ schreef
Dabo: is deze workshop alleen voor "gewone" teugels of ook voor een iets langere variant? (ivm menpony ;) )

Langer kan ook hoor! :-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:43 



 
Profiel   

Bij mij het hele spul compleet!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:58 



 
Profiel   

mysa schreef
War gek. Nog helemaal geen hertenluis/paardenluisvliegen gezien hier.

Heb er echt tientallen gehad vandaag. Ook bij jou voor de deur ongeveer :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:04 



 
Profiel   

Ik had er vorige week in het bos ook een paar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:19 



 
Profiel   

manzano schreef
mysa schreef
War gek. Nog helemaal geen hertenluis/paardenluisvliegen gezien hier.

Heb er echt tientallen gehad vandaag. Ook bij jou voor de deur ongeveer :=


Denk tussen de bomen minder, op de wei zijn ze vaker.

Veel plezier gewenst voor de deelnemers, ik hoop vanmiddag een uurtje langs de route te zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:30 



 
Profiel   

pillow schreef
Ik ken alleen de herteluisvlieg.

Ze worden beide vaak hertenluisvlieg genoemd, maar de eigenlijk is de paardenluis in het voorjaar en zomer actief.
Citaat
Er zijn verschillen tussen de hertenluisvlieg en de paardenluisvlieg. Die laatste is een fractie groter en komt voor van mei tot en met september. De hertenluisvlieg wordt vooral gezien in september en oktober. Van Manen: “Voor het paard is er geen verschil. Zelfs als er een luisvlieg op een gesedeerd paard landt terwijl we buiten bezig zijn met een behandeling, vertonen ze nog reacties van onrust.”


https://www.bitmagazine.nl/nieuws/nieuw ... luisvlieg-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 10:42 



 
Profiel   

Oh ik ervaar het andersom. Juist in het bos heel veel last van en op de open stukken niet. Nou ja, alleen maar beter dat je ze nog niet hebt gespot.

Veel plezier iedereen! Prachtig weer! Wel warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:32 



 
Profiel   

We hebben genoten :D wat vonden jullie van de routes?[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 16:27 



 
Profiel   

Paarden staan heerlijk bij Yvonne. Was gister gezellig tijdens de opening! En vandaag lekker gereden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 16:30 



 
Profiel   

Marlinde heeft een mooi verslag gemaakt van gister!
[VN] [BLOG] Eper Paardenvierdaagse 2023: de maandag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 16:40 



 
Profiel   

Autumnn schreef
We hebben genoten :D wat vonden jullie van de routes?[ [url=m/Pm7FGq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijk plaatje. Weet je nog waar dit was? Ben benieuwd of het afgesloten gebied is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 17:49 



 
Profiel   

Deze gek deed gek vandaag :D
Ik kreeg gisteravond een ingeving om vandaag gewoon naar de pauzeplek te gaan wandelen met Otti. Zo gezegd zo gedaan..totaal 20 km gewandeld [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 17:57 



 
Profiel   

manzano schreef
Autumnn schreef
We hebben genoten :D wat vonden jullie van de routes?[ [url=m/Pm7FGq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijk plaatje. Weet je nog waar dit was? Ben benieuwd of het afgesloten gebied is.


Vast wel, ik denk stukje Welna of Tongerense hei.

Edit: Dat was een flinke tippel, Otti!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 18:00 



 
Profiel   

Zo dat is een hele wandeling ja!! Bikkel

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 18:06 



 
Profiel   

Aan de bordjes te zien komt de route toch wel hierlangs vandaag.... Dat wordt even opschieten om wat plannen aan te passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 08:28 



 
Profiel   

Wow, wat een enorme wandeling, zeg! Met paard of zonder?

Het was gister een hele mooie route en ook vooral een fijne pleisterplaats.

Ben benieuwd vandaag, het lijkt me best saai, recht toe recht aan.
Maar goed, niet klagen, het is prachtig weer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 10:04 



 
Profiel   

Erres..met paard..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 10:15 



 
Profiel   

Is er voor de korte route nou alsnog een drinkpunt ingelast voor de paarden ivm de warmte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:10 



 
Profiel   

Route vandaag was lang. Zo'n 26 km. Dus de mijne hebben vandaag al 30 gelopen. Morgen pakken wij lekker de korte route. Alex viel vandaag ook al stil tijdens het laatste mulle stuk. Gelukkig hadden we een volle 10 liter water mee. Dus langszij gaan staan en koelen maar. Zowel inwendig als uitwendig. Ondertussen miste Jorie weer een voorschoen van het reserve paar, maar deze keer hadden de mensen achter ons hem opgepikt. Morgen gaat dat beest gewoon zonder voorschoenen mee, want hij trekt ze toch zelf uit. Die van gisteren is helaas nog niet terecht. |o
Vandaag gewoon lekker de andere ook uit getrokken, dan maar zonder verder.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 17:31 



 
Profiel   

Poeh pittige rit!! Zal even afwachten of morgen de route wel klopt met de site en inderdaad hier langs komt. Dan zal ik wel weer een waterpuntje maken langs de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 18:09 



 
Profiel   

Morgen wil ik nog even langs de route kijken. Wat zijn de starttijden en rond welke tijd vertrekken de meeste deelnemers ongeveer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 18:51 



 
Profiel   

mysa schreef
Morgen wil ik nog even langs de route kijken. Wat zijn de starttijden en rond welke tijd vertrekken de meeste deelnemers ongeveer?

Starttijd is tussen 12:30 en 16:00 voor de lange route en tot 17:00 voor de korte route. Wanneer mensen vertrekken is niet echt te voorspellen. Maar er zijn wel mensen die echt om 12:30 al vertrekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:00 



 
Profiel   

Jorex schreef
Route vandaag was lang. Zo'n 26 km. Dus de mijne hebben vandaag al 30 gelopen. Morgen pakken wij lekker de korte route. Alex viel vandaag ook al stil tijdens het laatste mulle stuk. Gelukkig hadden we een volle 10 liter water mee. Dus langszij gaan staan en koelen maar. Zowel inwendig als uitwendig. Ondertussen miste Jorie weer een voorschoen van het reserve paar, maar deze keer hadden de mensen achter ons hem opgepikt. Morgen gaat dat beest gewoon zonder voorschoenen mee, want hij trekt ze toch zelf uit. Die van gisteren is helaas nog niet terecht. |o
Vandaag gewoon lekker de andere ook uit getrokken, dan maar zonder verder.
[ [url=m/etMPFG.png]Afbeelding[/url] ]


Hee reed jij met meerdere mini en shet aanspanningen bij elkaar vanmiddag, redelijk bij Epe weer? Tenminste wij passeerden een groepje met voorop een shet/minishet enkelspan en daarachter aan nog een paar tweespannen met kleintjes?

Het zag er wel leuk uit die plukjes paarden en ponys in alle maten en kleuren die we tegenkwamen <3

Wel vroeg ik me af gezien de warme zon, de droogte de mulle paden daardoor ook of het niet een best verhitte editie zou worden. Maar zo te lezen inderdaad warm verhit en pittig :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:06 



 
Profiel   

Ja dat waren wij. Die van mij waren de kleinste van de groep. :D
Wel dus aan het bijna einde afgehaakt van mijn groepje om Alex koel te houden. Wil die hel niet weer door waarbij hij oververhit raakt en zichzelf voorbij loopt.

Even aanduwen, ook daarvoor ben je groom bij mij :)ddd
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:13 



 
Profiel   

Jorex schreef
Ja dat waren wij. Die van mij waren de kleinste van de groep. :D
Wel dus aan het bijna einde afgehaakt van mijn groepje om Alex koel te houden. Wil die hel niet weer door waarbij hij oververhit raakt en zichzelf voorbij loopt.

Even aanduwen, ook daarvoor ben je groom bij mij :)ddd
[ [url=m/8wgOII.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh wat leuk volgens mij heb ik jullie meerdere keren gespot :D ik reed met een witte pre en m’n vriendin met een bruine. Met allemaal glitters op de kont :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 12 [ 276 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen