Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[WN] Een van mijn favorieten.... Listo Lena!!!!

 
Profiel   

Gave foto's Ods. Ik heb helemaal niets met het paard :D Maar ik zou het bijna gaaf gaan vinden, alleen al om de manier waarop jij er met zoveel enthousiasme over spreekt :)) Teksten springen van het scherm af :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-09 21:02 



 
Profiel   

Wat ontzettend leuk dat je je favoriet in het echt heb kunnen bewonderen!! Cutting is een geweldige sport om naar te kijken! }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-09 21:05 



 
Profiel   

Mooie foto's van een erg mooi paard! hij kan vast nog genoeg groene blaadjes krijgen... :D
Had zijn 'run' wel graag live willen zien maar helaas konden we geen tijd vrij maken om in Bremen te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-09 22:19 



 
Profiel   

XoNo schreef
Gave foto's Ods. Ik heb helemaal niets met het paard :D Maar ik zou het bijna gaaf gaan vinden, alleen al om de manier waarop jij er met zoveel enthousiasme over spreekt :)) Teksten springen van het scherm af :D
Hier idemdito ;) Wat superleuk dat je er toch bij bent geweest Ods! :D en het bewijst maar weer dat je als paard niet afgeschreven bent als je al boven de 20 bent :D Gelukkig, dan kan Quince ook nog een paar jaar mee ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-09 22:35 



 
Profiel   

wow gave foto,s en Listo ziet er nog goed uit op zijn leeftijd ,super hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 00:57 



 
Profiel   

Dat OOG van Listo, dat gaat echt dwars door je heen! Dat heb ik bij een paar van zijn kinders ook gezien. Listo zelf heb ik ook nooit in het echt ontmoet, maar met jouw verslag heb ik toch een beetje het gevoel er "bij" te zijn geweest :j .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 11:50 



 
Profiel   

de ruiter komt me bekender voor als het paard :o
mooi paard en leuk om te zien dat hij nog steeds zo lekker aan het werk gaat

als hij op stal staat bij de ruiter staat hij hier niet ver vandaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 12:00 



 
Profiel   

Ods wat een super gave foto`s...toch gelukt... +:)+
En ben blij dat je zo heerlijk heb kunnen genieten ..
Als er iemand een Listo fan is dan ben jij het wel..en ik ook... ;)
En ja dat oog van listo :9 ..het is echt zo`n heerlijk paard..

ps en de verzorging van Listo is +:)+
Als het goed is staat Listo nu lekker in zijn wei...heerlijk te genieten van zijn werkuitje...
En nergens last van...was vandaag weer een jonge vent hihi...


Groetjes Charita

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 12:06 



 
Profiel   

Mooie plaatjes!! Wat is hij nog prachtig voor zijn leeftijd!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 12:55 



 
Profiel   

Listo is een prachtig paard maar niet de makkelijkste op stal :p

Hij staat nog altijd op de Flaming Star in Hamont denk ik, bij Roel.

Knap dat hij nog zo goed kan presteren op die leeftijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 13:00 



 
Profiel   

Wat een gave foto's, het ging allemaal zo snel, knap dat je nog zulke mooie pics hebt kunnen maken!! Wat ziet hij er nog goed uit... hij vrat de koe wel letterlijk op! Wat een fanatiek dier zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 14:01 



 
Profiel   

reininglover schreef
Listo is een prachtig paard maar niet de makkelijkste op stal :p


Ik heb hem een paar keer irl gezien, maar hij zou je door de tralies heen opvreten. Brrrr.
Qua karakter absoluut niet mijn favoriet ... ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 14:46 



 
Profiel   

Há Listo! knappe vent blijft het toch.... maar inderdaad hij zou je bijna opvreten door de trailes heen, toch heeft hij iets aparts, ben altijd al fan van hem geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 16:18 



 
Profiel   

Een super slim paard is het ;) Net als mijn merrie (zijn dochter) geeft hij super aan dat hij geen getut wil aan zijn stal. Eenmaal in de stal zijn ze super braaf.

HARTSTIKKE leuk jullie reacties te lezen, voor een aantal van jullie is het een kennismaking met dit bijzondere dier :D

Idd Charita, ik hoorde ook van zijn enthousiaste eigenaresse dat Listo al weer helemaal fris en fruitig in de wei stond! Hopelijk geeft hij ook dit door aan zijn kids!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 16:46 



 
Profiel   

Zelf heb ik geen ervaring met western, maar wat een prachtig dier! Lekkere bespiering, zit mooi in zijn vel...is ie al 21!! Nou, zn ruiter en/of baas zal vast wel erg trots op hem en blij met hem zijn! Wat ziet hij er fanatiek uit zeg tijdens de cutting, met gelijk een rustige blik als hij klaar is, zo hoort het hè?
Mooie foto's van een mooi dier én van een knappe tak van de westernsport (vind ik dan :o )

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 16:53 



 
Profiel   

Ik heb het zaterdagavond allemaal live in Bremen gezien. Listo Lena is echt een hele gave bok :j Met wat meer geluk met het uitzoeken van de koeien (schijnt trouwens niet alleen geluk te zijn) had er wellicht nog meer ingezeten.

Het werd uiteindelijk wel een latertje met de cutting. Je moet geduld hebben maar de (inter)actie van de goede paarden is wel heel geweldig. Het terug inladen van de koeien was ook interessant. Vooral de spontane hulp van de H.H. Cutters was apart (op 2 Duitsers na staken ze dus geen hand uit ondanks herhaaldelijk vragen van de stadion speaker).

Hopelijk krijg ik ook ooit eens de kans om met Roostertje of Chexie een koe in de ogen te kijken. Beloof ik dat ik ook help om na afloop alles netjes op te ruimen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 18:25 



 
Profiel   

Westex schreef
Vooral de spontane hulp van de H.H. Cutters was apart (op 2 Duitsers na staken ze dus geen hand uit ondanks herhaaldelijk vragen van de stadion speaker).


Ze zullen wel de pest in gehad hebben, volgens Wittelsbuerger:

"Glücklich waren auch die Cutter nicht. Nachdem es zunächst keinen Sand für sie gab (escon-Geschäftsführer Funke: "Ich habe so wenig Karten verkauft, da interessiert mich der Sand überhaupt nicht"), gab es bedauerlicherweise auch keine Siegerehrung für das AQHA Cutting Open. Es gab nämlich keine Schleifen für diese Prüfung ...
Noch bedauerlicherweiserer wurde dann aber auch weder Sieger und Platzierte verlesen noch die Scores bekannt gegeben. Die Starter und Pferdebesitzer machten ihrem Unmut Luft."


Geen prijsuitreiking en geeneens linten, en als je nagaat hoeveel inschrijfgeld je betaald om 2,5 minuut met koeien te mogen spelen ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 19:10 



 
Profiel   

Gelieve jullie gesprek over Bremen in het daarvoor bestemde topic voort zetten en deze laten voor reacties over Listo Lena :D

[WN-EV] Bremen Euroclassic Pferdefestival / CRI, 20 en 21 februari

Dank u!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 19:27 



 
Profiel   

Nou dat opvreten valt reuze mee hoor.. Listo houdt gewoon niet van pottenkijkers/ of zo als Ods mooi zegt getut :D ...
Zou er ook gek van worden als iedereen in je slaapkamer zit te gluren...
Soort van gepaste sterallures :+
En idd als de staldeur open gaat is het een ander paard...En zie hem vaak genoeg knuffel met Yvette.. ;) ...

Listo staat bij zijn eigenaar op stal www.monrayquarterhorses.nl op de Flaming Star Ranch....en idd waar Roel ook met zijn paarden staat...

hey Chantal jij bent er ook geweest he bofkont....zie je van de week wel op stal :D

Ods en loverboy weer een beetje bijgekomen... :(:)

Groetjes Charita

ps wel leuk al die berichtjes te lezen..over onze ouwe gouwe!! LISTO LENA....

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-09 21:05 



 
Profiel   

wauw! echt een geweldig dier!
goede kwaliteit foto's ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-09 22:45 



 
Profiel   

mijn merrie is ook sjaggie als je als vreemde bij dr stal langsloopt, maar zodra je stopt en dr aandacht geeft is ze heeeeel liefffff, ze is familie van Listo en ook uiterst intelligent, zal wel in de lijnen zitten ;)
helaas zijn ze teveel verwant om er een leuk veullie uit te halen anders had ik het jaren geleden al geweten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-09 21:30 



 
Profiel   

Dit is nog eens een leuke schop omhoog! Inderdaad een tijd geleden maar pfff wat een dier!! En het gaat nog steeds goed met hem <3

Wij hebben oa een dochter van hem van 22 jaar en zij ziet er nog steeds heel prima uit.

Heb jij ook een Listo nakomelingen ClauH?

Ga jij hem nog binnenkort bekijken Charita?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 22:01 



 
Profiel   

Waar staat hij overigens ?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 22:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen