Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Foto's ADT door PMP

 
Profiel   

Rijmeledijn van likmeversje, but who cares {:}

Heey hoi! *\o/*
Vorig weekend heb ik heerlijk zitten koukleumen op de vlakte van Appelscha :D Samen met Magda (Magda Kwanten fotografie) en Veronique (DrawnHorse fotografie) hebben we er een gezellig weekend van gemaakt. Afgesproken om 8:30 op de parkeerplaats, boel inladen, en naar de vlakte lopen dan maar :D
Nadat we ons plekje hadden gevonden, hebben we alles klaar gezet. Goed voorbereid met onze tentjes, thermoskannen, stoeltjes, kleedjes en natuurlijk camera's, zaten wij er klaar voor!

1. Daar waren ze dan! *\o/*
[ img ]

2. Niet lang daarna hoorde je hele snelle passen. Toen we keken, kwam deze knaller voorbij!
[ img ]

3. Sommige mensen leken op te stijgen :wow:
[ img ]

4. En anderen leken te vliegen <3
[ img ]

5. We kwamen ook nog aardig wat bekenden tegen dit weekend :D
[ img ]

6. Velen wisten het gaspedaal te vinden
[ img ]

7.
[ img ]

En na een lange dag hadden we besloten om richting huis te gaan. Weer lekker op te warmen, foto's alvast te bewerken, en onszelf weer op te laden voor de volgende dag.
Nouuuuuu, die volgende dag was koud! :brr: Damn! :')
De vorige dag had ik mijn eenhoorn onesie er al onder aan om mij goed warm te houden. Dat was op zondag zeker geen overbodige luxe!
Maar goed, we gingen er gewoon weer voor. Weer om 8:30 op de parkeerplaats, en gaan met die banaan {:}

8. Zo dachten de deelnemers er ook over :))
[ img ]

9. Het was soms een hele wirwar met paarden, wat de gezellige drukte ook goed weer kon geven :))
[ img ]

10.
[ img ]

11. Af en toe kreeg je zulke ''doorkijkjes''. Ik vind ze wel grappig :))
[ img ]

12. Ruiters kwamen echt van alle kanten. Links, recht, voor en achter ons :)) (Ja, er kwam serieus ineens een ''incoming'' van achteren :'). Wij riepen steeds ''incoming!'', zodat we wisten dat er weer wat aan kwam en we er klaar voor zaten :)) )
[ img ]

13. Dit weekend hebben we allerlei soorten en maten voorbij zien komen. Zo leuk! <3
[ img ]

14. Dit is genieten toch? <3
[ img ]

15. En met foto 15 crossen we weer het topic uit. Volgend jaar hopelijk weer zo'n mooie editie! <3
[ img ]

Mocht je nu nieuwsgierig zijn geworden naar meer foto's, ik heb ze op Flickr staan. De keuze was moeilijk voor in dit topic, met meer dan 1500 foto's per dag :')

Mijn zaterdag mapje:
https://www.flickr.com/gp/146601545@N06/09Cbcw

En mijn zondag mapje:
https://www.flickr.com/gp/146601545@N06/18Xv42
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-18 10:15 



 
Profiel   

Het was gewoon een top weekend! :+:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-18 10:17 



 
Profiel   

Prachtige foto's! En volgens mij had jij Jarvis ook mee? Ik zag bij een bokker een foto langs komen dat hij op de rug van het paard zat (fjord als ik het goed onthouden had)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-18 10:21 



 
Profiel   

chamion schreef
Prachtige foto's! En volgens mij had jij Jarvis ook mee? Ik zag bij een bokker een foto langs komen dat hij op de rug van het paard zat (fjord als ik het goed onthouden had)

Klopt, die was ook mee :))
Voorgaande jaren zat hij bij Ojan op de rug


En dit jaar mocht hij bij haflinger Marietje :D
Spoiler:
[ img ]



magda_90 schreef
Het was gewoon een top weekend! :+:

[ [url=m/Uhlbbh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt wel :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-18 10:32 



 
Profiel   

Geweldige foto's!
[ img ]
Deze is zo gaaf!!!
Helemaal blij met mijn maatje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-18 21:39 



 
Profiel   

Helaas dit jaar geen ADT voor ons en dus geen jarvis gezien, maar gelukkig heeft hij nog kunnen rijden :D
Wat een gave platen weer, mooi overzicht Marinda!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-18 21:45 



 
Profiel   

Super mooi overzichtje :) ben onwijs blij met de foto’s Marinda :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-18 20:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen