Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Jumping Amsterdam - dus sprongetjes

 
Profiel   

De mooie plaatjes hebben wij al gezien dus even wat anders. :D

Disclaimer: het is niet de bedoeling dat er discussie ontstaat bijvoorbeeld over of de paarden wel of niet aan bepaalde stress moeten worden onderworpen. Dit zijn allemaal professionals die met hun paarden(streken) - met een lach - kunnen omgaan. Ik doe ze niet na, zo rustig zitten, dus wel eens leuk om iets anders dan de mooiste momenten uit de proven te laten zien.

1. Wij beginnen met Watoeshi die derde werd bij U25 Grand Prix met Carlijn Huberts. Al in de proef liet hij een paar extra moves zien en bij de prijsuitreiking vond hij twee benen op de grond meer dan genoeg.

[ img ]

2. Zelfde equipage, helaas onscherp, maar hier zie je Carlijn erom lachen.

[ img ]

3. Winnaar in deze rubriek was Jasmine de Koeyer met Esperanza. Genoeg reden voor een vreugdesprong!

[ img ]

4. Op naar de volgende, de Inter I kür. Derde werd Madeleine Witte-Vrees met Finnländerin, die even rustig pirouetjes oefende tijdens het wachten op de prijzen.

[ img ]

5. Na een poosje zocht hij het ook wat hoger.

[ img ]

6. Eerste uiteraard Edward Gal met Glock's Total US. Total stond heel netjes bij het stilstaan en loopt hier eerste ronde ererondje. Ziet er netjes uit... maar hij heeft een plan, en dat zie je aan het oog. :D

[ img ]

7. En hoppa! - daar gaat-ie! Naar de uitgang.

[ img ]

8. Ik geef Edward een 4 voor zit en hulpen. :+ Maar hij kan erom lachen en ook de toeschouwers (incl H-P) kunnen Total zijn truc waarderen.

[ img ]

9. De rust is wedergekeerd en Edward viert de zege samen met Kirsten Brouwer en Foundation RR die tweede werden.
Edward: Zag je hem gaan?!
Kirsten: Ja, er zit nog voldoende voorwaartse potentie in. :)F

[ img ]

10. Dan de Grand Prix Kür. Charlotte Dujardin werd tweede met Mount St John Freestyle. Ook deze merrie had het niet zo met stilstaan, dus Charlotte bleef rondjes stappen. Maar op een gegeven moment moet er handjes worden geschud. Hier loopt het felicitatieteam net richting Charlotte, en elke keer dat Freestyle stilstond floepte er wel een voorbeen uit.

[ img ]

11. Tot zover de spanning en sensatie.
Ik sprak een jurylid die ik ken op vrijdag. Zij: "wedstrijden, nee, doe ik niet meer. Ik heb het allemaal gezien, jureren is veel leuker". Ik moest hieraan denken toen ik Isabell Werth met Weihegold zag op de ereronde. Als er iemand is, die het allemaal heeft gezien is zij het wel. En toch geniet ze elke keer zichtbaar van de applaus, blijft ze vrolijk de piaffe showen en moedigt ze het publiek aan om nog harder te klappen. :)

[ img ]

12. Als afsluiter een vrolijke niet-geplaceerde: Francesco Zaza met Whispering Romance. Een mooi halthouden (type: terrastafel) en een heel tevreden ruiter.

[ img ]

13. En nog 3 mooie kopjes, Glock's Total US

[ img ]

14. Een geconcentreerde Glock's Zonik en

[ img ]

15. Mount St John Freestyle. Je ziet dat het een merrie is, met hele chique oortjes. <3

[ img ]

Dank voor het kijken :wave:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 16:27 



 
Profiel   

Leuke foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 16:31 



 
Profiel   

Super leuk deze foto's *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 16:35 



 
Profiel   

Dank jullie wel. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 08:20 



 
Profiel   

Heel leuke foto's.

En met een fijne positieve gedachte geschoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 08:51 



 
Profiel   

Je commentaar er bij maakt het echt af _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 08:55 



 
Profiel   

Bij nummer 10 lijkt het net of de merrie zelf de felicitaties in ontvangst wil nemen door een handje (in haar geval hoefje) te geven :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 09:01 



 
Profiel   

Leuke foto's en heerlijk commentaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 09:06 



 
Profiel   

Ik heb zo hard gelachen om Total die in eens de baan uit sprong. Ik was toevallig aan het filmen, dus ik heb er nu mooi een persoonlijk gifje van :)) :') _O-

Mooie foto's verder en leuk commentaar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 09:07 



 
Profiel   

Nou, dan heb je uniek gifje. Net als de 700 anderen die het filmden. :=

Dank voor alle positieve reacties. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 17:02 



 
Profiel   

Total dacht: Ja mooi geweest! ETEN!! :evaw:

Hele mooie foto's :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 17:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen