Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

DAWRA jaaroverzicht 2020

 
Profiel   

Ons DAWRA seizoen 2020 zit er, wat wedstrijden en clinics betreft, op! Wat een bijzonder jaar was dit. Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waarom en denk dat vele organisatoren van evenementen in welke branche dan ook in hetzelfde schuitje hebben gezeten. Extra dankbaar zijn we dan ook dat we er toch nog een mooi, actief, jaar van hebben kunnen maken. Zeker nu de besmettingen weer oplopen... -O-

Graag nemen we jullie mee in alles wat we de afgelopen tijd toch nog hebben kunnen doen :D

Wat is de DAWRA? DAWRA staat voor Dutch Arabian Western Riding Association. Onze vereniging zet zich in voor het promoten en ontwikkelen van het arabisch volbloed- en halfbloedpaard in de Westernsport. We organiseren wedstrijden, clinics, trainingsweekenden zo af en toe een gezellig samenzijn zonder paarden *\o/* Onze clinics staan ook altijd open voor niet-leden en ruiters met andere rassen dan arabieren. Om mee te kunnen doen aan onze wedstrijden moet het paard wel minimaal 50% aantoonbaar arabisch bloed hebben.

In februari begonnen we met goede moed aan een mooie jaarplanning :+
In samenwerking met het AVS en Commissie van Gebruik, organiseerden wij verschillende lezingen. Voor de DAWRA verzorgden Suzanne van Leeuwen en Canisia Romani de lezing In Hand Trail.

[ img ]

En toen... kwam covid-19 -O- In navolging van de lezing, hadden we twee leuke clinics In Hand Trail gepland om de theorie in praktijk te kunnen brengen met de eigen paarden. Super jammer, maar begrijpelijk dat dit geen doorgang meer kon vinden. Gezondheid voorop! Ook twee wedstrijden kwamen te vervallen.

We maken een sprong naar juli! Yes, we mogen weer vanaf 1 juli *\o/* *\o/*

Hartje zomer kon de geplande In Hand Trail en Trail clinic in Nieuwkoop doorgaan.

[ img ]


[ img ]

Tussendoor organiseerden we nog een clinic van Peggy de Kraa in Woudenberg:


[ img ]


Op 30 augustus kon de wedstrijd die we eerder voor mei gepland hadden staan ook doorgaan. In samenwerking met de Arabissimo en een amateurshow van het AVS, organiseerden wij nog een In Hand Trail Clinic en een wedstrijd. Menig deukneus reisde af naar Ijzerlo :D We bedachten leuke klasses voor een ieder die eens aan onze westernonderdelen wilden 'snuffelen', zoals een instapklasse In Hand Trail, speciaal voor iedereen die dit nog nooit gedaan had en een Trail klasse voor de ruiters van de Arabissimo.

In Hand Trail onder leiding van Canisia aan de ene kant van de bak:

[ img ]

En Suzanne aan de andere kant:

[ img ]

Instapklasse In Hand Trail op zondag: (foto gemaakt door Marlies Trap. Het origineel is in ons bezit, even verkleind en met copyright erop omdat de foto van Marlies met watermerk op facebook staat en facebook de kwaliteit zo achteruit haalt. Dat doet geen recht aan de kwaliteit van Marlies haar foto's)

[ img ]

Western Pleasure op zondag (foto Marlies Trap)

[ img ]

Vorige week hielden we een wedstrijd in Someren met op zaterdag een DAWRA wedstrijd en op zondag een Aljassimya Amateur Shop, georganiseerd door de familie Stoop.

Foto's gemaakt door Laurence Verheijen

Showmanship at Halter:

[ img ]

Een hele trotse combinatie :D

[ img ]

Trail:

[ img ]


[ img ]

Western Pleasure:

[ img ]


[ img ]

Last but not least, zonder vrijwilligers zijn we nergens!!! _/-\o_ _/-\o_

[ img ]

15 foto's is natuuuuurlijk veel te kort :D Maar wat was het leuk! En nu plannen smeden voor volgend jaar! :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 14:10 



 
Profiel   

Ziet er superleuk uit! Ik vind de foto's van de DAWRA-wedstrijden er altijd zo gemoedelijk en vriendelijk uit zien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 10:10 



 
Profiel   

Dankjewel! Heel leuk dat het zo overkomt want de sfeer is ook gewoon heel fijn en gemoedelijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 10:35 



 
Profiel   

Jaaaaa wat was het leuk *\o/* Dank voor het organiseren, zo jammer dat het alweer op is voor dit jaar, we want more! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 10:54 



 
Profiel   

Jullie zijn zo'n leuke club! Zo fijn dat ik mijn eerste wedstrijden W&J all breed bij jullie mocht rijden met mijn dikbil tussen de deukneuzen.
Toen ik naar een veulen op zoek ging, heb ik serieus nog overwogen om iets met arabisch bloed te zoeken. Maar ik heb er uiteindelijk toch voor gekozen om te gaan voor een koudbloed.
En kwam uiteindelijk met een paint horse thuis, maar dat is een kleinigheidje :+
Ik hoop dat de sfeer bij de DPHC net zo goed is als bij de DAWRA :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 11:10 



 
Profiel   

Wat een lieve berichten toch weer hier <3 Ik heb dit jaar over moeten slaan helaas, maar hoop volgend jaar weer mee te kunnen doen!

Daihyo: Je hebt nu een merrie, dus ik zie fokmogelijkheden voor een mooie partbred :D :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 11:26 



 
Profiel   

Echt hè Amy, er zit gewoon een gat tussen maart en juli, zo gek dat het nu alweer voorbij is.

Super leuk Amanda, ik ga even spieken hoor! Enne... kom je gewoon gezellig de clinics meedoen bij ons :j

Yeahhh tot volgend jaar Marije *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 11:38 



 
Profiel   

Rije schreef
Wat een lieve berichten toch weer hier <3 Ik heb dit jaar over moeten slaan helaas, maar hoop volgend jaar weer mee te kunnen doen!

Daihyo: Je hebt nu een merrie, dus ik zie fokmogelijkheden voor een mooie partbred :D :Y)

_O-
Die fokmogelijkheden heb ik ook zeker gezien. Maar dan geloof ik toch dat ik voor een knappe quarter of paint ga :=
Die vind ik ook prachtig :D
Gelukkig duurt dat dilemma nog een paar jaar :')

Ilona: ja dat kan natuurlijk wel! Over een paar jaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 12:42 



 
Profiel   

Wat een leuk topic. Super grappig om mezelf erin tegen te komen met mijn echt niet arabier...

Was leuk om een keer met jullie mee te doen. Gezellige vereniging en zeker voor herhaling vatbaar!
Nogmaals bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 13:58 



 
Profiel   

Leuk overzicht! Ik ben als een groom meegeweest bij de wedstrijd van 30 augustus en het sfeer was heel gezellig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 17:52 



 
Profiel   

De sfeer is altijd erg fijn! :)
Elke keer weer leuk om nieuwe leden te zien!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 18:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen