Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paard en Erfgoed - trekpaarden

 
Profiel   

Vorig weekend waren we aanwezig bij Paard en Erfgoed. Een geweldig goed georganiseerd evenement met prachtige shows!

We mochten meedoen met de trekpaarden en op zondag het Horseboarden. Hieronder een fotoverslag!

Foto's: Peter Landstra, Gerbrand van Boven, Daphnesequiphotography, Eefjeklijnstra, vrienden en bekenden

's Morgens en eind van de middag reden we de overgang van het Vliegend tapijt van de Tonnemaker en het Horseboarden van Horseboarding Holland.

1
[ img ]

Het stoerste moment van het weekend, horseboarden met Eliott! Met verschillende ervaren boarders, maar ook met mijn zoontje *\o/*
2
[ img ]
3
[ img ]
4
[ img ]

Op zondag reed Team EBR mee met de show van Horseboarding Holland <3
5
[ img ]

Rond de middag speelden we mee met de trekpaarden show *\o/*
6
[ img ]
7
[ img ]
8
[ img ]
9
[ img ]
10
[ img ]
11
[ img ]
12
[ img ]

EBR promotie team :D
13
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:01 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien! Mooie krachtpatsers! Ik herken Hendrik op de 1e foto, een paar jaar met de trektochten van het KVTH meegereden, waar Hendrik ook altijd van de partij was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:21 



 
Profiel   

Ziet er supergaaf uit zeg!

Hoe raak je bij zoiets betrokken? Mijn trekpaardje zou zo’n show ook echt geweldig vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:23 



 
Profiel   

We hebben even naar Eliott staan kijken toen jullie achter met hem rondstapten en vroegen ons af wat voor ras hij is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:41 



 
Profiel   

AnneliesHem schreef
Ziet er supergaaf uit zeg!

Hoe raak je bij zoiets betrokken? Mijn trekpaardje zou zo’n show ook echt geweldig vinden


Welke regio zit je? Stuur anders even pb ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 20:26 



 
Profiel   

Love_Rosie schreef
We hebben even naar Eliott staan kijken toen jullie achter met hem rondstapten en vroegen ons af wat voor ras hij is?


Eliott is een Comtois. Een Frans trekpaard uit het gebied Comté (in Frankrijk heb je veel regio's met hun eigen rassen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 20:29 



 
Profiel   

Santos_05 schreef
Love_Rosie schreef
We hebben even naar Eliott staan kijken toen jullie achter met hem rondstapten en vroegen ons af wat voor ras hij is?


Eliott is een Comtois. Een Frans trekpaard uit het gebied Comté (in Frankrijk heb je veel regio's met hun eigen rassen)



oh toch wel :). We vonden hem zo hoogbenig voor een Comtois. Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 20:48 



 
Profiel   

Wat zag het er weer goed uit! En wat zijn jullie toch een heerlijke paardenfamilie! Je kan het zo gek nog niet bedenken, iedereen doet mee... mens en dier ;)

Eliott is <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 08:48 



 
Profiel   

Gaaf hoor
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 10:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen