Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 09:34

Oeh bedankt voor de complimenten :D

@kimmie261 veel positieve reacties gehad op de show, en de keurmeester gaf haar een mooi rapport dus wij super blij natuurlijk haha :D

@Heike, oeh leuk. Wij hebben ook een shiba gehad. Die leeft zijn oude dag nu bij mijn opa :P

@akishino
Oooh balen :( Lois begint ook al... haar poten zien er niet uit nu :') Morgen en overmorgen weer show, dus maar even zien wat het wordt...

Nu heeft ze ook nog diarree, ze heeft laatst een bot gekregen (runderhuid geloof ik), samen met de rest van de doggies, maar nu heeft Lois er diarree van. Ze is altijd echt overgevoelig voor 'ander' eten pff... Maarja, ze is er niet minder vrolijk om gelukkig xD

Desty

Berichten: 5722
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:08

Gisteren was er een keuringsdienst van waarde over die botten op tv, zeker de moeite waard om eens terug te kijken!

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:12

Thesserd wanneer hebben jullie weer zo nestje? Volgend jaar is ons huis klaar en zou zo graag een Akita van jullie willen <3

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 10:37

Desty schreef:
Gisteren was er een keuringsdienst van waarde over die botten op tv, zeker de moeite waard om eens terug te kijken!


Ik las het op Facebook inderdaad. We geven zelf ook meestal niet dat soort dingen, maar we hadden bezoek van een jongen die ze mee had genomen (werkt zelf bij een dierenwinkel) en sja, dan is het een beetje banketstaaf om het af te slaan. Maar aangezien Lois vaker problemen heeft met vreemde etenswaren had m'n moeder beter kunnen zeggen: doe haar maar niet :+

@Nicole Leuk! We hopen binnenkort weer, maar kans dat het mislukt he :P Dat mislukken zijn we inmiddels zo aan gewend :+ Maar ik laat het weten!

secricible

Berichten: 25718
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 12:03

Mooie foto zeg! Ben he volgende week toevallig op de clubmatch?

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 13:05

Euhh, weet ik niet :oo Zal ik even m'n pa moeten vragen of we ingeschreven zijn.

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 13:58

Nope, niet ingeschreven. Volgens mij wel in November voor de clubmatch van Nippon Inu. Maar dan hebben we MISSCHIEN ook wel pups, dus i dont know.

Zou wel heel ideaal zijn hoor, als het nu weer zou lukken met de pups, mja stel dat :+

secricible

Berichten: 25718
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 17:20

Dan zie ik je misschien in november wel :p

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12765
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 11:35

Nog wat foto's van lois van de afgelopen show, toen was ik mee *D!
Afbeelding

Afbeelding

Ze is echt zo lief, echt een knuffel hondje <3.
Al is voor mij Lily nog steeds de favoriet, zij gaat eind november voor het eerst mee naar een show.

Over 2 weken komen er ook nog eens half broertjes/zusjes. Dat word weer puppy knuffelen <3 <3

Anoniem

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:53

Wat is ze groot :oo , hopelijk wat broers nu!

SayaJones

Berichten: 11940
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 13:38

Oh wat een knap, knap dier <3 <3

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12765
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 23:33

Even een oud topic omhoog halen omdat er misschien wel mensen zijn die dit topic hebben gevolgd en benieuwd zijn hoe het met de dames is *D.

Lily en Lois zijn beide nog van Thesserd (en ouders). Zoals sommigen zich misschien nog herinnerden was ik altijd al fan van Lily. Ik en mijn vriend zijn nu haar pleegouders, ze woont nu bij ons in huis :D. Niet mijn eerste akita, maar wel echt een hele andere hond dan de vorige.
In de toekomst komt er misschien ooit nog een nestje met haar maar die plannen zijn er nu nog niet.

Even wat foto's van hoe ze er nu uitziet :). Misschien kan thesserd nog wat foto's van Lois laten zien. Dat is namelijk een heel andere hond dan Lily geworden.

Afbeelding

Afbeelding

akishino
Berichten: 1881
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: brabant

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 07:07

Mooie dame is het. Ik val wel op zwarte maskers. Gaat goed? Is ze al gewenf?

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Re: Eindelijk, American Akita 'Pippa' krijgt pups!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-15 17:48

Ik moet eens foto's maken van Lois inderdaad. Net als Lily echt een gouden karakter, alleen vind ik Lois qua uiterlijk toch nog even net iets gaver haha O:)

We showen niet of nauwelijks meer met Lois omdat ze dat zichtbaar niet leuk vindt (onrustig en zelfs bangig), ondanks alle ervaring die ze als jonge hond heeft op gedaan. Is wel jammer, omdat Lois eigenlijk alles vertaalt wat wij in een Akita zoeken (het uiterlijk dus én het geweldige lieve karakter) maar is niet anders. Komende show in Zwolle gaat Lily mee op de zondag. En op vrijdag Dotan, hun halfbroertje. Beiden nog twee losbollen en eigenlijk nog niet klaar om écht te showen, maar voor de ervaring en omdat het zo lekker dicht bij is proberen we het gewoon.

Misschien dat er nog Bokkers van plan waren om naar die show te komen? :D

SayaJones

Berichten: 11940
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:42

Oke, heel oud topic, ik weet het :')
Maar ik was ineens heel benieuwd hoe het met Lily en Lois gaat? :D