Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 10 [ 243 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Syrische hamster pups!

 
Profiel   

Helaas zitten ze wel vaak in hokjes. Kleine hokjes. Ik kreeg laatst ook een bericht van iemand. Ze had een plastic hok van tralisch van 60cm. Haar vorige hamster was er maar al te gelukkig in geweest. Tja .. Terwijl ik mijn eisen duidelijk had verteld. Een hok van minimaal 100cm. Zonder tralisch (behalve evt. de deksel). Een groot loopwiel van zeker 28cm doorsnede en een mooie zandbak waar ze kunnen woelen met een flinke laag bodembedekking in het hok. En anders blijven ze lekker bij mij :)
Vandaag hebben ze voor het eerst een beetje brinta pap gehad!
Moet zeggen dat mijn handen nog meer onder de pap zaten dan de kleintjes zelf, maar uiteraard gaat het niet helemaal zonder geknoei :D
Ik heb meteen even wat foto's van ze allemaal gemaakt :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 19:15 



 
Profiel   

Ooooohhh wat een schatjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 19:19 



 
Profiel   

Owwww die derde <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 23:25 



 
Profiel   

Wel goed dat je eisen stelt, mijn hamster had ook geen kooi van een meter, maar als ik zie hoe ik vroeger mijn paarden hield en nu is dat ook behoorlijk vooruit gegaan..... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 13:46 



 
Profiel   

Ze zijn al weer een stuk meer hamster! :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 18:49 



 
Profiel   

Wat ontzettend schattig <3 ik heb 2 rusjes nu maar zou zo graag weer een syr willen. Maar na de laatste durf ik het niet meer aan. Ze was niet tevreden met haar hok van 150 cm dus vdat was erg lastig

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 19:03 



 
Profiel   

Oh wat een popjes!! <3 Hier ook syrische gehad maar god, vond mijn bak van 2mx50cm nog veel te smal en te klein. Vind mijn dwerg er net in passen. Wat leuk dat je ze zo mag zien opgroeien. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 19:08 



 
Profiel   

Wat jammer Annefleur. Die van mij gedragen zich nooit verveeld ofzo. Wat deed die van jou dan precies?
Ah leuk Anastasia ik denk dat je dwergje erg blij is met zo'n grote bak!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:12 



 
Profiel   

Wat worden ze al groot zeg! Prachtige kleurtjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 10:08 



 
Profiel   

Ze zijn nu al lekker harig aan het worden! :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 20:52 



 
Profiel   

Doe mij die 5e maar. Strikje hoeft niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 21:43 



 
Profiel   

Iris82 schreef
Doe mij die 5e maar. Strikje hoeft niet.

Ook mijn favo! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 22:00 



 
Profiel   

Dan voor mij nummer 3, de prachtige zwarte <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 23:22 



 
Profiel   

Ah wat worden ze mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 23:58 



 
Profiel   

Wat gaat dat snel! Knapperds zitten erbij zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 10:45 



 
Profiel   

Annefleur200 schreef
Wat ontzettend schattig <3 ik heb 2 rusjes nu maar zou zo graag weer een syr willen. Maar na de laatste durf ik het niet meer aan. Ze was niet tevreden met haar hok van 150 cm dus vdat was erg lastig


Ik had een Syr die als ze losliep in huis nog naar 1 bepaald rooster liep om daar aan te gaan knagen, terwijl ze een ruime bak had (lang voordat hamsterscaping "in"werd, hield men al Syren in plussize aquariumbakken).
Dus of het dier nou echt niet tevreden was, het is wel zo dat hormonen een boel doen... krijg je dat mannetjes willen uitbreken omdat ze ergens een verleidelijk luchtje geroken hebben, of dat vrouwtjes misschien letterlijk "loops" worden. En het zijn ook gewoontediertjes: hebben ze eenmaal de gewoonte ergens tot vervelends toe aan te knagen, dan bijven ze dat doen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 11:03 



 
Profiel   

Zoolgangster schreef
Annefleur200 schreef
Wat ontzettend schattig <3 ik heb 2 rusjes nu maar zou zo graag weer een syr willen. Maar na de laatste durf ik het niet meer aan. Ze was niet tevreden met haar hok van 150 cm dus vdat was erg lastig


Ik had een Syr die als ze losliep in huis nog naar 1 bepaald rooster liep om daar aan te gaan knagen, terwijl ze een ruime bak had (lang voordat hamsterscaping "in"werd, hield men al Syren in plussize aquariumbakken).
Dus of het dier nou echt niet tevreden was, het is wel zo dat hormonen een boel doen... krijg je dat mannetjes willen uitbreken omdat ze ergens een verleidelijk luchtje geroken hebben, of dat vrouwtjes misschien letterlijk "loops" worden. En het zijn ook gewoontediertjes: hebben ze eenmaal de gewoonte ergens tot vervelends toe aan te knagen, dan bijven ze dat doen. :')

Daarom ben ik ook niet voor tralisch.
Het zijn nou eenmaal knaagdieren en aan zulke dingen kunnen ze heel obsessief gaan knagen.
En ja de vader hamster was gisteren ook een beetje wild hier haha.
Hij is een beetje verliefd nu :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 12:43 



 
Profiel   

O wat en knapperd ook die papa! Dat ik hamster had is al heel lang geleden, maar ja, ook in traliekooi... Dat was toen heel gebruikelijk zeg maar. Tegenwoordig is er zoveel meer te krijgen... Wel kregen al mijn hamsters altijd loslooptijd en waren heel tam.

Nu begin ik er niet aan, vind kleine knagertjes heel leuk, maar ik heb 6 katten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 14:12 



 
Profiel   

stalmilagro schreef
Wat jammer Annefleur. Die van mij gedragen zich nooit verveeld ofzo. Wat deed die van jou dan precies?
Ah leuk Anastasia ik denk dat je dwergje erg blij is met zo'n grote bak!


Ze ging met haar tandjes langs het glas. Vreselijke herrie was dat

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 21:17 



 
Profiel   

De kleintjes vandaag :)
Ze maken het allemaal goed, maar een dametje heeft het heel moeilijk en het ziet er niet goed uit voor haar.
Ze loopt enorm achter en is heel dun.
Ik voer haar 2 a 3x per dag Brinta bij (met kattenmelk), maar ik zie haar niet vooruit gaan.
Gelukkig zijn de rest echt allemaal dikkertjes en ze hamsteren al flink de wangen vol :D
Er staan nog reserveringen open op de lijst :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:34 



 
Profiel   

Wat een leuke kleurtjes!
En dat kleintje :knuffel: ik hoop dat ze het redt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:40 



 
Profiel   

Aww ze zijn prachtig <3 wat sneu van dat ene vrouwtje, kan de dierenarts niets voor haar betekenen? Rot hoor hopelijk komt het goed :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:42 



 
Profiel   

Zo'n zwak kleintje mee naar de dierenarts nemen dat vind ik zelf helemaal niks. Als dat kleintje niks bij komt van een aantal keren per dag brinta eten en vanavond zelfs nog slomer is dan gisteren dan denk ik zelf dat het niet voldoende ontwikkeld is om te kunnen blijven leven. Maar ik heb liever dat het kleintje dan vredig bij haar mama en broertjes en zusjes in slaapt, want ze is maar 7 gram en haar een spuitje laten geven dat lijkt me voor haar echt veel erger eerlijk gezegd. Haar broertjes en zusjes zijn al over de 14 gram

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:59 



 
Profiel   

Ja dat komt er inderdaad ook weer allemaal bij kijken, zo'n kleintje heen en weer zeulen is ook niet niks en ik denk ook niet zonder risico, gut 7 gram is echt ontzettend klein... Dan inderdaad liever veilig en vertrouwd bij familie ja. Jij ook sterkte er mee he, voor jou is dit ook naar! hopelijk knapt ze op :knuffel: lief dat je zo je best doet voor haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 21:31 



 
Profiel   

Kan inderdaad niet meer dan mijn best doen en mocht ze het niet redden dan heb ik echt liever dat ze in haar slaap gaat onder haar warme mama in plaats dat ze op pad moet en een enorme spuit krijgt. We gaan het zien .. gelukkig rennen de andere kleintjes als een speer rond en dat is erg leuk en fijn om te zien! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 21:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 10 [ 243 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen