[FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 01:44

Afbeelding

Het zijn geen echte power breeds, sorry, maar vind het toch leuk om te plaatsen. Mensen hebben geen idee wat het voor honden zijn en ze worden dus voor van alles uit gemaakt of moeten nog een bepaald ras worden.

Ben benieuwd wat jullie erin zien. ( ouders zijn wel bekend )

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 05:04

Mag het ook als het niet 'echt' mijn honden zijn O:)
Meet Chilli (rechts) & Ginger (links)!!!
Afbeelding
Twee Engelse Staffords van ik meen 8 en 4 jaar oud. Ze zijn van onze huisbaas, maar aangezien wij bij hen in de achtertuin wonen, wonen de hondjes dus ook bij ons in de tuin en zijn ze vaak bij ons op het terras (en voor de deur zodat je heerlijk je nek erover breekt) te vinden. Erg gezellig!!
De favoriete houding als het warm is:
Afbeelding

Hopelijk gaan we binnenkort verhuizen en dan wil ik echt een huis waar we zelf huisdieren mogen hebben. Ik ben ML al de kop gek aan het zeuren dat we dan zelf een of twee honden nemen! Het liefst gaan we dan voor iets Am Stafford achtigs en/of kelpies. Maar dat is toekomst. Voorlopig geniet ik ook enorm van alle foto's in dit topic!

Edit: ik heb geen idee wat dat zijn superpony! Ze zijn wel leuk!

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 12:49

Dank je wel! Ze zijn daar nog wel jong, denk een maand of 7/8. Nu stukje breder, maar zelfde looks :) We krijgen echt de meest rare opmerkingen, dus ben benieuwd wat mensen hier denken.

Barramundi, lijkt me zo moeilijk als je geen eigen dieren mag. Maar je stief hondjes zijn wel gezellig natuurlijk.

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:19

Superpony, ik ga een vriendin van mij vragen. Zij heeft Pip, ff kijken welk ras

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 15:42

Wij weten wat voor kruising ze zijn, hebben beide ouders gezien. Maar we krijgen zoveel opmerkingen op straat, dat ik het leuk vond om hier te vragen wat Bokt denkt.

xBontfire

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 15:53

Iets van mops? Een apart koppie hebben ze in ieder geval. (Ben hier niet goed in hoor haha ;) )

Onze knappe Bull Bikkel :D

Afbeelding

BulletjeBeer

Berichten: 280
Geregistreerd: 25-08-16
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:16

@Superpony: leuke beestjes! Zijn dat twee mopshond x beagle?

@xBontfire: aaaah lief bulletje!

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:18

Mops x beagle gok ik idd ook..Oftewel een Puggle :')

Of Mops met toch ergens iets van een bulldog in een ver verleden :D

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:32

Helaas is mijn powerdoggie niet meer in leven (aankomende december al 2 jaar niet meer) en wat mis ik dat malle beest nog steeds. Helaas geen tijd om een pup te nemen en op te voeden anders was er allang een nieuwe gekomen...

Hij is geschat 11 jaar oud geworden. Mijn stiefvader heeft het uit het asiel gehaald toen hij een puppy was met al duidelijke trauma's, die hij grootste gedeelte overheen is gekomen. Hij is 2 dagen voor zijn verjaardag ingeslagen aangezien hij door hartproblemen vocht ging vasthouden enz. De laatste keer bij de dierenarts likte hij aan onze handen en ging liggen in de behandelkamer, iets wat hij nooit deed. Toen besloten we dat het genoeg was. Y;(

Bij het kroelen op zijn buik"je";
Afbeelding

Hij vond alles best;
Afbeelding

En toen ik een keertje niet lekker was kwam hij zelfs naar zolder toe (2 trappen op, iets wat hij nooit deed) en heeft de hele dag naast mijn bed gelegen;
Afbeelding

3 maanden voor zijn dood, op de volkstuin, waar hij menig druif, appel, kiwi en weet ik veel wat nog meer gewoon at. En geloof mij maar, de appels die hij at, waren de lekkerste van het jaar.
Afbeelding


God, ik mis mijn driftkikker echt. (hij was een tikkie beschermend richting vreemde mensen en een tikkie waaks. Maar je zei; het is goed, of klaar nu. Dan was het ook klaar)

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:40

Boerboel Chamion? Knapperd! Klote is dat he! Je maatje missen!

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:40

loez schreef:
Boerboel Chamion? Knapperd! Klote is dat he! Je maatje missen!


Asiel heeft het gehouden op een bordeaux dog kruising, maar als ik de foto's bekijk op internet (ik kende het boerboel ras niet) vind ik hem inderdaad daar meer op lijken.

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:40

Bordeaux zie ik er niet echt in terug! Eerder Boerboel, bull mastiff oid!

At superpony, mopsxbeagle is het niet bedacht ik me, want das geen powerbreed :')

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:41

Hun moeder is mops en vader is Jack Russel. Mensen vragen ons heel vaak wat ze zijn. Een oudere man hier in de buurt dacht dat de zwarte een boxer achtig iets was. En iemand op stal had een foto van de fawn reu gezien van dichtbij. Toen zag ze hem in het echt en lach in een deuk dat hij zo klein was. Op die foto leek hij meer op een kleine bull mastiff achtige hond. Verder denken mensen dat het stafford achtige puppen zijn, maar dat is dan in voorbij lopen natuurlijk.

De dierenarts zei wel toen dat het eigenlijk een soort mini pit bulletjes zijn. Een dog achtig ras gekruisd met een terrier achtige en dat is qua karakter kenmerken wel zo.

Mira283

Berichten: 3527
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:10

Sinds een paar dagen eigenaresse van Django een amstaff van 1,5 jaar oud en ik de vierde eigenaar ben. Hij is zwaar mishandeld maar zo lief voor mensen. Ga zeker met hem aan zijn trauma's werken. Heerlijke clown is het! (tuig gaat tzt af meneer fokt zich te makkelijk op)

Afbeelding


Afbeelding

Tinkermuts

Berichten: 9391
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 09:12

Och och wat kunnen mensen toch sollen met honden. Vierde baasje...pfff. Ik hoop dat ie bij jou z'n forever home heeft gevonden. Succes en veel plezier met hem.

Tinkermuts

Berichten: 9391
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 09:18

Wij zijn op vakantie . Zij. In dld oostenrijk en Slovenië geweest tot nu toe. Ons dikkopje lekker mee. Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 10:13

Mooie honden, die Rottweiler hierboven is wel echt heel mooi! <3

Nog wat foto's van Bo (Rottweiler x Amerikaanse Bulldog) gemaakt, hij wordt in September alweer 8 :D Hij wordt dan ook wel grijs nu :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 10:49

Ach grijze snoet <3 heerlijk! Knap dier!

Oook TM! Knappe DK <3 <3 een échte rott!

mino1
Berichten: 366
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:04

Wij hebben een kruising Boerboel Amerikaanse Bulldog. Ze is een dikke knuffelkont. Het liefst zit ze lekker tegen mij aan.
Afbeelding


Afbeelding

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:15

Mag ik me hier melden als fan? :D

Wij hebben tot 2011 een Bull Mastiff gehad, Rinus! Rinus was de allergrootste sukkel van het huis :') hebben nog 2 kleintjes ( Ruwharige teckel x jack russel x langharige jack russel ) Die Zwarte die ernaast zit was dan ook de baas :Y)

Afbeelding

En toen ik nog klein was hebben wij een Rottweiler gehad genaamd Felix. Felix kwam toen mijn moeder zwanger was van m'n broer. Samen opgegroeid <3 Felix was wel een geval apart :') Hij werd niet zindelijk omdat hij té onderdanig was aan mijn vader, de alpha. Hij heeft een keer de vloerbedekking van de linker hoek diagonaal naar rechts getrokken. Toen in overleg met een goede trainer een hondenhok gebouwd en hij heeft 11 jaar vrolijk in de tuin gewoond :)

Afbeelding

Dus als ik als fan mee mag volgen zou ik dat leuk vinden :D Ben gek op powerbreeds. Als ik een eigen huisje heb gaat die Pitbull XXL er ook echt wel komen <3 Ookal zou ik een leuke kruising uit het asiel net zo leuk vinden

diedepol14

Berichten: 211
Geregistreerd: 09-04-13
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:31

niet echt een powerbreed denk ik maar er was toch iemand nieuwschierig duss :P
Meet Rush, de grootste sull die je ooit zult tegenkomen. zal nog geen vlieg kwaad doen :Y)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Kabayo

Berichten: 14089
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:17

BulletjeBeer schreef:
Little_Gift schreef:

Dat kan ik toch maar moeilijk geloven... zo'n spitse snuit?


[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Zijn toch echt beide rottweilers

Prachtig!
Mijne van de zijkant :)
Afbeelding

Tinkermuts

Berichten: 9391
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 21:09

Mooi koppetje hoor. Idd iets lange snuit maar tis een teefje en als ze ouder worden zie je dat het koppie wat meer in verhouding komt. Maar om het nu gelijk kruising te noemen vind ik nergens op slaan. Zusjes van die van mij hebben ook spitsere snuit en hun stamboom verraad toch echt hele rotties. Vind de eerste op de foto's erboven een te korte stop hebben en zou daarmee op de show niet goed scoren. Ff voorbeeld. Mijn rottweiler reu op vijf maanden oud:Afbeelding
En dezelfde reu op drie jaar oud:Afbeelding

Anouk_H

Berichten: 2178
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 23:14


kiwiwitje

Berichten: 20128
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 23:40

Ik ook!