[FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Nadia

Berichten: 1368
Geregistreerd: 17-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:02

Prachtige honden komen weer voorbij <3
Ik meld mij ook even weer met een paar foto's.

Ik heb een nestje kittens waarvan 1 een afwijking aan zn pootjes heeft en helaas niet tussen de rest kan bijblijven, dus met overleg met de DA besloten te gaan flessen.

Ondertussen is meneer pleeg'mapa' :=
Waar Deeks altijd enorm druk is is hij met het kitten zo zacht en voorzichtig en liggen ze vaak zo even samen <3
het kitten ligt er natuurlijk alleen bij ondertoezicht
Afbeelding
Afbeelding

En alles gebeurt alleen maar onder toezicht van meneer.
en jep mama/baasje zelf draagt ook een baby in haar buik :j
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door x_Nadia op 14-07-17 16:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Atalja

Berichten: 733
Geregistreerd: 27-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:08

Hugo is net papa en Eva net mama, Eva ziet er ook uit als een stafford, kort, rechte staart, alles. Hugo is meer een dog, lange staart, lange rug, hangwangen haha :')

nikilover

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:14

Ik meld me ook!
Hier een rottweiler reu van een jaar.

Ik zie prachtige honden voorbij komen, ook veel rotties!
De selfies met de pup op de vorige pagina vind ik echt geweldig, wat een blij ei. De mijne is precies zo.

Helaas komen wij ook weleens mensen tegen met vooroordelen die snel weglopen, maar gelukkig ook genoeg mensen die wel graag met hem willen knuffelen of zelfs hun pup met hem willen laten spelen.
Helaas is onze Wodan wel in korte tijd 2 keer aangevallen door een pitbull.. Gelukkig laat hij zich niet over de zeik helpen en is hij totaal niet agressief naar andere honden, maar merk wel dat ik nu wel zelf liever pitbulls vermijd, ondanks dat ik vooroordelen zelf zo haat...


Afbeelding

Afbeelding

silversomali

Berichten: 758
Geregistreerd: 21-09-10
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:24

Vergeet niet dat het niet altijd vooroordelen zijn, mijn hond is met sommige rassen vaak niet gezellig. Preventief loop ik dan soms een andere route. Dus maak me dan meer zorgen om mijn eigen hond dan die van de ander :+

Atalja

Berichten: 733
Geregistreerd: 27-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:29

Wat een prachtige rot! Vooroordelen heb ik ook, mijn teefje loopt met muilkorfje en dan hoor je: zie je wel! :(:) Maar dat komt omdat andere mensen vaak hun hond vergeten aan te lijnen, daarom draagt Eva een korfje.
Laatst bijgewerkt door Atalja op 14-07-17 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

nikilover

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:30

silversomali schreef:
Vergeet niet dat het niet altijd vooroordelen zijn, mijn hond is met sommige rassen vaak niet gezellig. Preventief loop ik dan soms een andere route. Dus maak me dan meer zorgen om mijn eigen hond dan die van de ander :+


Ja precies, zo is het nu voor mij ook.
Maar voor hetzelfde geldt hebben de mensen die voor mijn hond snel omdraaien ook een nare ervaring - Maar dat kun je niet weten.
En dan voel ik me alsnog een beetje schuldig, dan zeg ik altijd: Het ligt niet aan jou hoor lieverd.. Het ligt aan hun :+

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:49

Awh, Kabayo! Mooie pup <3

Bo brengt zijn dagen het liefste zo door (normaal spelen er kittens met zijn staart, of ligt hij ze te bekijken als ze spelen):

Afbeelding

Vooral wanneer het warm is, afgelopen winter ving hij veel liever sneeuwballen!

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Hier nauwelijks last van vooroordelen overigens, helaas. Bo is een enorm vrolijke hond en de meeste mensen vinden hem dan ook geweldig, maar tegenover andere honden moet je hem goed in de gaten houden. Pas wanneer hij aan de deur of het hek staat te blaffen lijken mensen onder de indruk, wat overigens toch de bedoeling is aangezien mensen niet zomaar ons 'erf' op mogen. Met andere dieren is hij altijd perfect geweest.

Afbeelding

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 18:26

Wat een heerlijke honden komen er voorbij. Lieve grijze snoet hierboven. Leuke rottie. Och och doe met de kitten. Te lief. Ik heb ook vooroordelen hoor, zelfs over m'n eigen ras, meeste rottweiler reuen zijn gewoon niet zo sociaal naar hun seksegenoten. Maar vind het prima, houden anderen Misschien ook beetje hun hond bij zich haha. Vandaag ostheo geweest voor mijn dikkopje. Even lijfje beetje geholpen, heeft na operatie best een tik gehad en tijdens vakantie ook nog een cold water tale gehad. Arm dier, maar duurde gelukkig maar paar daagjes.

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 18:27

Hoooiiiii lekker met m'n baasjes op vakantie. Paar kiekjes nog van m'n dikke koppieAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

amigamia

Berichten: 830
Geregistreerd: 09-04-05
Woonplaats: ridderkerk

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 19:30

Ook ik heb een powerbreed gehad.
Een pitbull teefje Kaya. Helaas op 23 februari 2016 in moeten laten slapen omdat ze kanker had en al helemaal door haar lichaam zat.
Het was echt mijn maatje en mis haar nog iedere dag. Ontzettend lief voor kinderen, iets minder lief tegen kleine hondjes. Ze is 10 jaar geworden
Als puppy
Afbeelding

Samen met mijn dochter (toen mijn dochter nog jonger was)
Afbeelding

Samen met mij
Afbeelding

Kaya
Afbeelding

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:17

Wat een knapperds weer allemaal <3

Zenna op de prins pagina!


Afbeelding

kruimellover

Berichten: 867
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Drunen

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:24

Afbeelding
Mijn lieve vriendje, in de wind op het strand, hihi. :')

Afbeelding
En nog even zoals ie gewoon is.

Diego is (voor zover wij weten) een Amstaff van 4,5 jaar oud. We hebben hem toen ie net een jaar oud was uit het asiel gehaald en het is goed aan hem te merken dat ie in dat eerste jaar van zijn leven wel wat heeft meegemaakt. Maar dat doet er niets aan af dat ie mijn beste vriendje is. Al heeft ie wel een gebruiksaanwijzing..

Anoukloves_
Berichten: 568
Geregistreerd: 24-01-10

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 09:28

Er komen echt prachtige honden voorbij! <3

Sasqiua

Berichten: 1337
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 09:41

Helaas is er in de omgeving waar ik oorspronkelijk vandaan kom eentje achter gelaten. ;(
Ik kan me toch zo niet voorstellen dat je hiertoe in staat bent. Wij hebben zelf ook een vindertje, maar oh zo lief en aanhankelijk. Als ik mij dan bedenk hoe hij zich gevoeld moet hebben word ik er misselijk van.
Je moet wel heel diep in de problemen zijn wil je dit kunnen.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.nhnieuws.nl/nieuws/209190/Ho ... in-weiland

nikilover

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 11:21

Ah gosh arm beest..
Dat soort mensen moeten ze gelijk verbieden nog dieren of kinderen te nemen.
En het liefst ook ergens achterlaten, vastgebonden aan een boom.

Mijn hond is echt mijn kindje.. Ik kan me echt gewoon niet voorstellen hoe mensen dit over hun hart verkrijgen.
Artikel heb ik niet gelezen, blijft altijd te lang hangen bij mij.

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 11:56

Zag m op Facebook voorbij komen idd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 12:45

Druppie7711 schreef:
CubaLibre schreef:
Valt n Rhodesian Ridgeback ook onder de powerbreeds? :P

Zo ja dan kom ik over n tijdje die eentje voorstellen... vanmorgen is ze geboren maar uiteraard mogen we nog 8 weken wachten eer ze naar huis komt :)

Volgend weekend gaan we voor het eerst kijken, ken de moeder vanaf dat die 8 weken oud was en heb altijd gezegd dat ik dr n pup van wilde als ze ooit gedekt werd... nmu hebben we dr dus eentje :D


Volgens mij hoord rhodesian ridgeback hier niet echt bij :)

Maar ben wel heel nieuwsgierig naar hoe het met a dollar for a rose gaat <3 dat was mijn favoriete hengstveulen dat jaar :D


Alleen op basis van de kracht dat een Ridge in zijn kaken heeft, staat ie in de top 10 van gevaarlijke honden. In Nederland was er ooit een beweging (10 jaar geleden toen wij onze oudste Ridge kochten) die de RR de pitbull van de rijken noemde. Als je voor de term powerbreed af gaat op de bijtkracht die honden in hun kaken hebben, is de RR zeker een powerbreed. Kijk je naar de looks en bestempel je zwaar gebouwde honden tot powerbreed, dan niet.

Anouk_H

Berichten: 2176
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 17:29

Oh oeps sorry :D dat wist ik helemaal niet joh!


Nena is gisteren voor het eerst loops geworden!

En vandaag zijn we lekker even wezen zwemmen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BulletjeBeer

Berichten: 280
Geregistreerd: 25-08-16
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:00

Vorige week even mijn ratje op de foto gezet..

@druppie7711: wat een knappie!

AfbeeldingBeertje by Hannah Verhoeven, on Flickr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:34

Druppie7711 schreef:
Oh oeps sorry :D dat wist ik helemaal niet joh!


Nena is gisteren voor het eerst loops geworden!

En vandaag zijn we lekker even wezen zwemmen
[ [url=m/ukbgd6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F76xR4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HDMBA2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VuzREy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Geeft niet, ik weet het ook alleen maar omdat mijn schoonmoeder destijds al die artikels over de bijtkracht onder mijn neus duwde. Ze is bang van honden en wij gingen voor een "gevaarlijke" hond. Gelukkig ziet ze nu wel in dat onze meiden lieverds zijn. En die pg kwam ik helaas tegen iedere keer ik meer info over de RR zocht. Tjongens, ben blij dat die beweging opgedoekt is. Heb 1 keer toch eens wat meer gelezen en die mensen waren voor de totale uitroeiing van al de rassen die in de top 10 van de "gevaarlijke" honden stonden.

Knappe hond heb je trouwens. Ben gek van staffies, maar de vooroordelen van anderen houden mij helaas tegen. We nemen onze honden nl mee op reis. Tot hiertoe zijn we met onze meiden nog nooit aangesproken, al zijn in Frankrijk en in Duitsland de RR ingedeeld in de groep risico honden categorie 2.

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 19:38

Ik meld me ook hier !
Werd door candalisa erop gewezen dat er hier een Charlie lookalike bij zat, en inderdaad wat lijkt hij op jouw pup Fair !
Charlie is een bijna twee jaar oude puberende Amerikaanse bulldog x rottweiler.
Hier als puppy
Afbeelding

En inmiddels niet meer zo puppy :D

Afbeelding


Fair schreef:
Zoiets wil ik ook enorm graag! Maar pas als Puppy groter is haha

'Ik heb niets gedaan'
[ [url=m/sgn7kD.jpg]Afbeelding[/url] ]

xDarkness

Berichten: 481
Geregistreerd: 03-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:26

Supermooie honden komen er voorbij! Leuk om te zien!

Dit is mijn kindje Dewi, een Cane Corso teef van 4 jaar oud. Lekker aan t zwemmen in de spartelvijver op vakantie vorig jaar.

Afbeelding

xDarkness

Berichten: 481
Geregistreerd: 03-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:29

Tinkermuts schreef:
Wij zijn op vakantie . Zij. In dld oostenrijk en Slovenië geweest tot nu toe. Ons dikkopje lekker mee. [ [url=m/k01ks1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V7gj7c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KwVHk7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cYAruW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/flb5FQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IJ1qbB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F0hWPj.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wát een lekker dier.

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:09

Ja DK Is gewoon een meesterlijke rottie! Knap dier! <3 alle guppies die hier voorbij komen trouwens!

Ik lig op de meest gevaarlijke bank ooit... een Boerboel op mijn been ( die ik ondertussen niet meer voel Auw :D) en een staff aan m'n zij! Help!

Afbeelding

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [FOTOVERZ] Bokkers met een powerbreed hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 07:53

Thanks. Dk is ook echt een clown....die doet dingen joh, tis dat ik niet handig ben met filmpjes plaatsen. Jezus wat sneu die vastgebonden hond, word al misselijk vd gedachte dat ik zoiets bij mijn zwarte vriendje überhaupt zou overwegen....nena met dr lieve spock oortjes . Beer is knap. Och wat een mooiere die dewi. Wauw Charlie is stoeeeerr. Och och die Nelson en zenna, verwende boeven ....ik ken het hoor....zo sneu om op te staan als ze zo lekker liggen hihi