Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn allerliefste Fritske!

 
Profiel   

Voor wie mij wat beter kent: ja, de kogel is dan ein-de-lijk door de kerk. Na heel lang wikken en wegen (gedoe met gezondheid, zorgen of ik wel een leven lang voor een nieuwe aanwinst zou kunnen zorgen, en nog een hoop beren op m'n pad) hebben mijn geliefden me een handje geholpen: er moest wat leven in de brouwerij komen en backup is daarbij geregeld. Hoe geweldig!!!
Onze Rooyke (ondertussen ruim 9 jaar oud) is still going strong, maar krijgt wel een heel hoog 'laat opa met rust'-gehalte en voor hem zou het ook wel goed zijn om weer wat in actie te komen.

Lang verhaal kort: dit is mijn nieuwste aanwinst. Hij heet Frits (ook wel Fritske genoemd) en hij is nu ruim 3 weken bij ons. Hij groeit als kool (hopelijk wordt het eindresultaat iets minder groot dan onze Rooyke :D), speelt bijna de hele dag door, is superlief en aanhankelijk en en en....... nou ja: missie geslaagd. Er is leven in de brouwerij en ik ben zielsgelukkig met hem!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Samen banken:

[ img ]

Samen spelen:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Samen slapen:

[ img ]

Frits is ook heel goed met computers enzo:

[ img ]

Had ik al verteld dat het een charmeur is en dat hij een vrij hoog schattigheidsgehalte heeft?

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 10:42 



 
Profiel   

Jaaa daar hebben we Frits <3 <3

Die foto voor de openhaard is té leuk :D
Bijna Fritsknuffeltijd *\o/* <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 10:50 



 
Profiel   

Wat een poppie <3 <3. En ook nog eens heeeeel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 10:55 



 
Profiel   

Oh wat een heerlijk Fritsje, dat buikje is zoooo uitnodigend om er een pakkerd op te plakken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 10:56 



 
Profiel   

Oh Mo wat heb je daar een dropje te pakken! Wat een onwijs leuk schatje <3

En de rooie al 9 jaar?! Kan me nog herinneren dat ie ook klein was. Ooit. Wat een reus! :))

Veel plezier met je leuke duo <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 11:05 



 
Profiel   

Die stipjesbuik <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 11:06 



 

Fritske <3 <3 <3 <3 en die rooie dan _O- meneer de Rooy <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 12:22 



 
Profiel   

Wat een schatje! Ging het samen brengen makkelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 12:30 



 

Zo'n schatje! <3 En Rooyke is natuurlijk ook een schat! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 13:13 



 
Profiel   

ik wil um ik wil um ik wil um <3 <3
Vrees alleen dat mijn 3 heren (12,12 en 16) m niet zo leuk vinden....
Geniet er maar lekker van! Wat een mooi humpie met idd een super knuffel gehalte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 13:22 



 
Profiel   

te schattig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 13:33 



 
Profiel   

Oooh veel te schattig zeg!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 13:34 



 
Profiel   

Die laatste foto! <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 14:16 



 
Profiel   

Oooh wat heerlijk! Wij zitten ook te twijfelen, wel of geen kitten voor onze 10 jarige knuffel. Hij is een paar maanden geleden z'n maatje verloren en is nu toch wel alleen.
Wat is jouw ervaring? Hoe vindt 'Opa' Rooyke zo'n drukke kitten om zich heen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 14:44 



 
Profiel   

Owh wat een heerlijk topic <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 14:48 



 
Profiel   

Wat een lieve reacties allemaal, heel erg bedankt! Leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn!!! *\o/*

Tsja, wat zullen we van Opa de Rooy zeggen? Het is echt een ontzettende goedzak. Zal nooit gaan vechten of gemeen doen ofzo. Wel is hij de luiheid zelf en soms wat grumpy, zoals dat hoort bij een echte rooie. En hij is die drukte natuurlijk ook niet meer gewend.

Eigenlijk gaat het 99% van de tijd supergoed. De eerste dagen waren ze elkaar nog aan het aftasten waarbij Frits de kennismaking niet zo handig aangepakt heeft (hij stapte uit z'n reismand en ging al sissend en met bolle rug en opgeblazen staart richting Meneer de Rooy, die zoiets had van 'whut, wat mot dat, klein mormel?'), maar na een dag of 3 konden ze al samen van een bordje eten. Eten lijkt trouwens ook wel een gezamenlijke hobby te zijn, het schept toch een band :))

De eerste dagen/week had Rooyke een nogo-area om zich heen. Eerst van een paar meter, later werd dat steeds wat minder. Soms krijgt die kleine nog weleens een uitbrander want hij weet van geen ophouden en de staart van De Rooy is echt Tha Bomb, dus tsja.... :))

Hij denkt trouwens wel dat ie de ultieme manier heeft gevonden om zichzelf te verstoppen als het hem allemaal wat teveel wordt. Wij denken daar wat anders over, maar het plaatje blijft leuk:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 14:56 



 
Profiel   

HAHAHA ocharme, je moet toch wat!
Dat klinkt wel heel goed verder! Onze Tuck - ook een rooie, ze lijken erg op elkaar - is ook al zo'n goedzak, en super lief naar alle buurtpoesjes. Wij hopen dat met zo'n jonkie erbij, hij ook weer lekker gaat spelen etc. Maar het is ook wel een beetje een watje en een softie, en we zijn ook een beetje bang dat ie een beetje overschaduwd kan raken. Maarja, dat zullen we nooit weten, tenzij we het proberen ;-)

Geniet van jullie uk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 15:20 



 
Profiel   

Dat klinkt als een kopie van onze Rooyke, dat is ook zo'n goeie sul. Gok dat het wel goed gaat komen dan.

Wat bij ons heel erg geholpen heeft in het 'koppelingsproces' is samen met een laserlampje spelen. Rooyke en Frits vinden dat allebei leuk (Rooyke vooral omdat hij er tijdens het spelen bij kan blijven liggen, maar soit :D) en dat heeft het ijs wel gebroken. Ze komen dan ook spelenderwijs een stuk dichter bij elkaar terwijl de focus op dat lampje ligt en niet op elkaar. Ik zou het iedereen aan wil raden om het eens te proberen want bij ons heeft het het proces echt versneld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 10:01 



 
Profiel   

OOOOOoooooh wat een moppie <3 en wat fijn dat het zo goed gaat samen met Rooyke!
Doemaarmeerfoto'shoor O:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 14:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen