Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Jarvis en Olly, zijn dierendagvriendje!

 
Profiel   

Heey!

Omdat het natuurlijk niet te missen is dat het vandaag dierendag is, mocht ook Jarv er aan geloven. Alsof hij door had dat we iets gingen doen vandaag... (misschien is mijn ''oooeh, gaat 'ie straks ook mee? Gaat ie wat leuks uitzoeken dan? :))'' wel ietwat voorspelbaar geweest :'))

Afijn, dhr. von Drakenstein mocht mee in de auto. Ongeduldig hupste hij als een verplaatsbare drempel voor onze voeten langs. We mochten hem niet vergeten!
Na zijn capriolen van gisteren (ter beeldvorming: het idee was Jarvis naar mij toe laten rennen vanaf de heuvel. Om mijzelf wat extra tijd te geven goed te focussen liet ik hem achter een boom vandaan komen.):
1. ''Mom...I'm stuck'' :=
[ img ]

2.
[ img ]

Moest er natuurlijk vandaag maar even wat leuks tegen over staan.
Dit is Oliver! Al gauw omgedoopt tot Olly. Oliver heet ook écht zo, dat stond op zijn kaartje in de winkel :') Na afgerekend te hebben, liep Jarv al rond te paraderen om aan de winkelmedewerkers (en bezoekers) te laten zien wat voor een prachtig iets hij had.
''You may see it, you may stare at it, but you can't touch it :Y) ''

Gauw het boeltje ingeladen en weer naar huis gegaan. Jarvis wilde heul, heul, heul graag met Olly spelen :j Dus Olly moest mee op wandeling. Want ja, dat is logisch :j :')
Als een kind zo blij met zijn speelgoed, gingen we op pad. Jarvis, Olly en ik. Dat zal er ook vermakelijk uit hebben gezien voor mensen op straat, ''een meisje en haar knuffeltje laten een hond uit'' :')

Eenmaal op het veldje kon Jarvis het niet langer volhouden. Hij wilde zooooo graag spelen!
3. Kom d'r an!
[ img ]

4. :):) :):)
[ img ]

5.
[ img ]

6. Het duurde ook niet lang voordat Olly zijn eerste schedelbasisfractuur in de pocket had :') Oh well, dat krijg je met een corgi als vriendje _O-
[ img ]

7. Tsja :')
[ img ]

8. Concentratie van een doperwt, er kwamen twee kids langs op een fiets :')
[ img ]

9.
[ img ]

10.
[ img ]

11. Soms is 'ie wat enthousiast als hij speelt. Ik denk de kam op zij rug dat wel ongeveer een beetje laat zien :')
[ img ]

12. }:)
[ img ]

13.
[ img ]

14.
[ img ]

En als kers op de taart *tromgeroffel* hebben we ook nog een prijs gewonnen met deze foto!
[ img ]
Oftewel, later deze week ook nog even langs de dierenwinkel om de cadeaubon weer te besteden :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 22:02 



 
Profiel   

Wat een heerlijk beest! Dhr. von Drakensteijn :') Geweldig. Hij is erg blij met z'n Olly en die laatste foto is prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 22:07 



 
Profiel   

M'n favoriete bokt hondje <3
Hij is echt veel te leuk met Olly :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 22:08 



 
Profiel   

Jarviss <3

Ooit.. Ooit komt hier een corgi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 22:15 



 
Profiel   

Ik kan altijd zo van je topics genieten, de foto's en jouw teksten zijn elke keer weer geweldig _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 22:24 



 
Profiel   

Haha dank :D

Judass schreef
M'n favoriete bokt hondje <3
Hij is echt veel te leuk met Olly :D.

<3 Wat lief! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 08:47 



 
Profiel   

Jarvis is zo leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 12:38 



 
Profiel   

Ik kan altijd zo genieten van Jarvis <3 En de manier waarop jij schrijft is geweldig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 12:42 



 
Profiel   

<3 hij is zo mooi en leuk hè, een van de leukste honden die ik soms voorbij zie komen! Nog net zo leuk als toen hij puppy was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 13:11 



 
Profiel   

Heerlijke foto's en een erg leuk commentaar erbij!
Volgens mij treffen jullie het echt met elkaar. Leuk dat je dit met ons wilt delen, het heeft ook echt een lach op mijn gezicht gebracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 13:23 



 
Profiel   

Jarviii <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 21:40 



 
Profiel   

Knappe Jarv! En wat een heerlijke foto's! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 08:43 



 
Profiel   

Wat een knapperd! Toevallig las ik vandaag over een nieuwe kruising, xe Corbe. Corgi met Beagle :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 12:30 



 
Profiel   

Jarvis! <3 Hij blijft vreselijk leuk. En een zeer vermakelijk duo met Olly :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 21:02 



 
Profiel   

Wat een leuk duo samen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 21:06 



 
Profiel   

Hij is echt zo ontzettend leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 21:09 



 
Profiel   

Dank allemaal!

nanda1980 schreef
Heerlijke foto's en een erg leuk commentaar erbij!
Volgens mij treffen jullie het echt met elkaar. Leuk dat je dit met ons wilt delen, het heeft ook echt een lach op mijn gezicht gebracht.

Ja, ik heb het echt met hem getroffen. Ik had een speciale band met onze oude labrador, maar Jarvis en ik zijn ook twee handen op 1 buik <3 kan me geen beter maatje bedenken! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 13:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen