Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

We komen er wel

 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Kwalitatief absoluut geen spectaculaire foto's. Maar degene het verste weg is een autojager. In het verleden joeg ze zowel op zicht als gehoor op auto's. Eenmaal een auto binnen een halve kilometer afstand en ze was weg en niet meer terug te roepen.

We hebben ontzettend hard gewerkt om dat te veranderen. Meerdere trainers gehad, verschillende insteken. En nu kon ik dit op de foto zetten. De gedachte was eigenlijk om alleen het loslopen langs de weg op de foto te zetten, maar het werd een beetje anders.

Opeens werd het loeidruk en na auto 5 waar waar ze keurig terug kwam terwijl nog geen 3m tussen haar en een loeihard aankomende auto uit een zijweg zat, heb ik haar toch maar aangelijnd (8m lijn). Genoeg geluk gebruikt voor vandaag. Maar wat ben ik trots op ze.

Ze ja, want de ander was niet zo'n extreme autojager, maar heeft ook wel gejaagd. En zij heeft gewoon totdat we echt de weg op moeten losgelopen.


Laatst bijgewerkt door Mizora op 21-10-17 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 11:40 



 
Profiel   

Knap hoor! Snap dat je trots bent. Goed getraind! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 12:01 



 
Profiel   

Netjes gedaan en schouderklopje voor jezelf. :j

Leuke honden,wat voor ras zijn ze? Vind ze een mooie kleur hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 12:05 



 
Profiel   

Dank jullie wel.

Het zijn middenslag poedels. Officieel rood, maar Noa (de jager) is stevig aan het verkleuren. Dat komt wel meer voor bij deze kleurslag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 12:06 



 
Profiel   

Wat leuk,poedels. Ik heb ook het idee dat je ze steeds meer gaat zien. We hebben zelf,na ong.30 jaar Duitse Herders gehad te hebben,een halve poedel. :D
Een Goldendoodle en zijn er erg blij mee. Hij heeft m.i.de speelsheid,lichtvoetigheid en de intelligentie van de poedel geërfd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 12:40 



 
Profiel   

Kan me goed voorstellen dat je trots bent! Wat super fijn! Mooie honden ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 12:53 



 
Profiel   



Ninthe, de kleinste, is altijd een minder extreme autojager geweest. Maar deze ronde heeft ze alleen aan het begin even aan de lijn gezeten. De rest van de route kon ze los (op het passeren van een hond op een smal pad na, maar dat was 15m). Ze focusde niet eens op de auto's en dus kon ik het een stukje filmen. Ook hardlopers, scooters en fietsers die echt op de fietsstraat liepen waren geen enkel probleem.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 19:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen