Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn rollercoaster met 'vechtkip' Halo: Hoop doet Leven!

 
Profiel   

Wat is ze mooi geworden! En ik wist niet dat babyvogeltjes zo schattig konden zijn :)
Prachtig verhaal en nog veel plezier ermee!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-18 19:46 



 
Profiel   

Dank jullie wel!
Het is echt een bikkeltje! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 06:38 



 
Profiel   

Had het al op FB gezegd maar hier ook nog een keer. Je mag echt ontzettend trots zijn op jezelf en uiteraard op Halo,dankzij je goede zorgen is Halo het zo goed gaan doen en is ze nu waar ze is. Ik ben echt heel blij voor je,ik begrijp dat je ontzettend gehecht bent aan haar en Halo ook vast aan jou.

En die laatste kroelfoto,zo ontzettend schattig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 09:21 



 
Profiel   

Ze is echt mooi geworden. Ze heeft geluk dat ze bij jou is geboren en je haar deze kans durft te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 09:40 



 
Profiel   

Wauw wat een klein vechtertje en wat is ze prachtig! Al jouw moeite loont wel heel erg, super. Veel geluk verder met haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 09:49 



 
Profiel   

Wauw wat is ze mooi!! Je liefde voor haar spat er vanaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 09:51 



 

Ik heb niks met vogels, maar wou toch zeggen dat ik het super vind dat je ook voor dit kleine leventje zoveel over hebt _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 10:04 



 
Profiel   

wat maak jij toch altijd bijzondere dingen met je vogels mee,dit is ook weer zo'n mooi verhaal,vrees dat zo'n vogel hier gewoon dood zou gaan,maar jij haalt zo'n diertje er dan weer helemaal doorheen,en ze is echt prachtig!!

ik hoop dat jullie heel lang gelukkig samen mogen zijn,dat ze een mooi lang leven mag gaan hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 10:36 



 
Profiel   

Wat lief allemaal! Dank jullie wel! <3
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf een aantal keer heb gedacht dat ze het niet zou redden, hoor.
De laatste twee keer ben ik ook echt bij de vogelarts geweest met het idee dat ze ingeslapen zou worden.
Maar ze is gewoon zo ongelooflijk sterk dat de vogelarts een allerlaatste kans wilde geven.

Ze kunnen zoveel hebben! Zo heb ik ook nog een valk die 2 jaar geleden zijn vleugel op twee plaatsen brak (dubbele open breuk), maar die vliegt ook gewoon weer.
En soms zelfs nog beter als de rest :')

Gisteravond lag ze ook zo lief bij me op schoot te slapen <3
[ img ]

:+:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 11:18 



 
Profiel   

BB > BB-ITP

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 12:25 



 
Profiel   

Wat een bijzonder verhaal met een goede afloop.
Hopelijk kunnen jullie nog heel lang van elkaar genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-18 12:44 



 
Profiel   

aaaa lief en wat een vechtertje zeg wauw echt mooi hoop dat je nog lang mag genieten van prachtige halo jade mooi naam ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-18 13:02 



 
Profiel   

Nog even een foto van vandaag.
Morgen is ze alweer 9 weken oud! Nooit gedacht dat ze dat zou redden!
Ze heeft nog wel een avondvoeding nodig, maar ik hoop dat ze met een week of 2 helemaal zelfstandig is.
Mevrouw moet alleen nog wat in haar kuif groeien :')

Kleine pretletter <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-18 17:21 



 
Profiel   

Als ze echt in haar kuif moet groeien moet ze reusachtig worden. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-18 17:27 



 
Profiel   

Hahaha :D
Meestal is het genetische aanleg. Haar vader heeft best een sneu klein kuifje, maar de moeder heeft een flinke antennekuif, dus Halo zal het van haar moeder hebben.
De ogen heeft ze ook van mams. Ik zie zoveel van Sterre in haar terug.
De vliegkunsten (of liever gezegd het gebrek aan...) heeft ze duidelijk van papa :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-18 17:31 



 
Profiel   

Halo alweer ruim 10 weken oud <3
Mevrouw doet het echt geweldig en is inmiddels zelfstandig.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 17:44 



 
Profiel   

Mooi vogeltje wordt het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 17:48 



 
Profiel   

Wat is ze mooi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 17:49 



 
Profiel   

Wat is ze leuk. Ze ziet er echt goed uit. En wat heeft ze een gigantische hanenkam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 17:49 



 
Profiel   

Mooie Halo <3
En wat een kuif ! Gelukkig staat die vanzelf rechtop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 17:58 



 
Profiel   

Ze ziet er trots en goed uit, hoe nu verder met haar? Nog een keer controle of koppelen de voliere in en zien hoe ze doorgroeit en wat zijn haar vooruitzichten nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 18:03 



 
Profiel   

Ze doet het echt super! Inmiddels weegt ze ruim 100 gram en begint ze steeds meer te vliegen.
Daar moet ze nog wel goed op oefenen :') Mijn hoofd is blijkbaar ook een fijne landingsbaan :+
Ze gaat sowieso nog een keer mee voor controle en dan komt er een vriendje bij haar in de binnenkooi (dat vriendje zit nu nog buiten in de voliere :P ). Aankomende zomer hoop ik dat ze dan een week of 6 de voliere in kan om lekker vogel te zijn.

Het hartprobleem blijft ze natuurlijk wel houden, dus ik ben heel voorzichtig met haar, maar dat moet niet ten koste van haar levenskwaliteit gaan. Als het even kan krijgt ze dus hetzelfde leven als de rest, behalve dat ik niet met haar ga kweken en dat ze in de herfst en winter met vriendje binnen in huis komt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 18:33 



 
Profiel   

Binnen zitten heeft wel een reden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 18:35 



 
Profiel   

karuna schreef
Binnen zitten heeft wel een reden?


Ja, ze kan nu nog niet naar buiten ivm de kou en binnen heb ik voorlopig nog wat meer zicht op haar.
Ze kon echt zo omslaan van kerngezond naar doodziek, dus ik wil dat de aankomende maanden zeker nog goed in de smiezen houden.
Als ze het super doet in de voliere kan het best zijn dat ze langer buiten blijft, maar ze is wel de jongste in de groep en staat dan onderaan in rang.
Ze heeft binnen een gigantische kooi en is er bijna de hele dag uit, dus aan beweging ontbreekt het haar momenteel ook niet :P
De arts had voorspeld dat ze het niet zou redden om in de veren te komen, dus ik ben superbenieuwd wat hij straks zegt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 18:40 



 
Profiel   

Wat een geweldig verhaal en wat een plaatje is ze.

Die moet je koesteren en ik hoop dat ze heel oud mag worden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 18:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen