Muck en Scoop in hun nieuwe thuis!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-18 20:01

Wij zijn boos -:(- Heeft t baasje ons hele hok op de kop gegooid! Links staat nu een kartonnen doos, want het zandbad verzakte steeds als we er onder door groeven en ze wil ons wel zand geven. Dus nu zijn we weer heel druk aan het graven!
Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14771
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 21:05

Geachte mede binnenhuisarchitecten Muck en Scoop, mijn naam is Oreo, ik spreek tot jullie via deze oplichtende communicatie baksteen waar mijn mens altijd mee rondloopt
Afbeelding

Zomaar jullie verbouwingsplannen in de war gooien, man wat hebben jullie het zwaar! ik kan erover mee praten want mijn mens doet dat ook al, mensen hebben gewoon géén idee dat wij dagelijks uren besteden om ons huis tot in perfectie naar onze zin te maken. Zoveel bloed, zweet en tranen en poef! dan komt er weer zo'n hand in de kooi om onze perfectie om te gooien. Respectloos. Ik zou ze keihard terug pakken... Aan jullie is nu de taak om dat karton z.s.m. van deze aardbodem te laten verdwijnen. Laat maar weten hoe het gaat, ik denk aan jullie. Ik zal vanavond een toiletrol voor jullie knagen

Mvg
Oreo

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Muck en Scoop in hun nieuwe thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-18 15:26

Geachte oreo,

wat moet jij het zwaar hebben in je eentje :oo Maar als wraak verstoppen wij al heel vaak onze voerbak en gooien we de waterbak aan de kant ~~}> Dan mag het baasje die mooi opzoeken en gaan wij stiekem in een hoekje zitten lachen met zijn tweeën :j Het baasje hoopt stiekem dat we een gat erin knagen en dat we dan een extra huisje hebben, want ze wil nu iets van houten plankjes gaan maken (wij kleine gerbils snappen niet hoe :? ) Ook gooien we stiekem het zand steeds uit het bakje, moet ze het weer aanvullen }:)

Met vriendelijke groeten,

Muck en Scoop

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 21:43

Goedenavond!

We hebben lang niet van ons laten horen, maar hier zijn we weer :D

Afgelopen weken heeft baasje weer een aantal keer de hele bouwplannen veranderd -O- Wel krijgen we nog lekkere meelwormen gestrooid in het hok, brokjes, water, hooi, zand en alles wat ons hartje begeerd!

Wel maakt het baasje zich een beetje zorgen. Ik, Muck zie er magerder uit en is wat slomer. Scoop, mijn vriendje is helderder en voller. Misschien komt het door de warmte....

Telpeva

Berichten: 14771
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 22:09

Zijn er meer dingen die je merkt?
Oogjes iets gesloten,
Oogje vergroot,
Spontaan beginnen met bijten?
Dit kunnen tekenen zijn van pijn of ongemak (slomer zijn kan daar ook een symptoom van zijn, net als vaker slapen, minder spelen als normaal e.d.)
Bij twijfel zou ik langs de dierenarts gaan, ze laten niet zo goed zien wanneer er iets mis is.

Tips voor de warmte:
Wat ik hier merk is dat oreo met het warme weer vergeet om genoeg te drinken, dan zit hij een beetje met de oogjes toegeknepen en met een plukkerig vachtje ergens te zitten. Even het waterflesje voor zijn neus houden, en 10 mins later is hij weer bijgekomen en aan het spelen. Mischien heeft muck ook zoiets?

Wat afkoelen betreft wordt een marmeren plaat in de kooi hier altijd erg gewaardeerd :)

Beterschap aan muck!

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Muck en Scoop in hun nieuwe thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 23:44

Oogjes zijn ook wat samengeknepen end plukkerige vacht idd! Ik ga denk ik water aanbieden, zou dat ook met een spuitje kunnen? Ik weet ook niet of hij het water kan vinden, zet voor de zekerheid ook een bakje neer!

Telpeva

Berichten: 14771
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:02

Denk het wel hoor, als er dorst is dan zal hij wel drinken. Bakje water voor zijn neus houden zal denk ik ook prima werken! Hier thuis is het voor zo ver ik het kan inschatten echt omdat hij er niet aan denkt, niet omdat hij niet wil. Als hij water voor zijn neus aangeboden krijgt beseft hij zich pas dat hij dorst heeft en dan tankt hij zich helemaal vol haha.

Ik duim voor je dat dit het probleem is, dan is het makkelijk op te lossen!

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 10:05

Toen ik net even in de bak gluurde kwam muck gelijk kijken! Dat is een goed teken!

Anoniem

Re: Muck en Scoop in hun nieuwe thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:08

Binnenmuisarchitect :') :') :')

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 13:01

Danique schreef:
Binnenmuisarchitect :') :') :')

Daar ging mijn drinken :')