Kittens gevonden, meet Frank en frey

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-19 20:43

380 en 460 ong. Ze willen niet meer stil zitten en ze spelen nu, er worden ook een soort renspringhuppels gemaakt, echt rennen nog niet maar net ervoor, die hertesprongetjes. Frey maakt een inhaalslag en Frank stabiliseert zich een beetje.

Frey is gereserveerd, die gaat naar een vriendin die al een poes heeft. Frank gaat misschien bij oma wonen als de verhuizing door gaat. Ze heeft vorig jaar haar poezel in moeten laten slapen en ze mist het gezelschap. Dus het ziet er naar uit dat beide mannen in de buurt blijven <3

De andere 2 heb ik vandaag niet gezien, maar volgens mij lopen ze inmiddels wel op het terrein met jps, want hij komt net thuis maar kwam niet binnen om te eten.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Re: Kittens gevonden, meet Frank en frey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 20:54

Ach wat een ukkies nog, wat onwijs fijn dat jij ze zag en hebt opgevangen, wat een geluk voor ze <3

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 16:58

Frank en frey
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Frey en het poesje


Afbeelding

Afbeelding

Het poesje en jps

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 17:07

Nahw hie cute <3 onze grite kat haat de kitten

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Kittens gevonden, meet Frank en frey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 18:55

Oh, jps is een zwartneusje. Die hebben bij mij een speciaal plekje.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Re: Kittens gevonden, meet Frank en frey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 09:17

Wacht, dat donkere poesje van gisteren is wéér een andere dan die ene die binnen kwam. Want die is er nu en heeft witte pootjes. Echt wtf dat zijn er al 3 dan.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Kittens gevonden, meet Frank en frey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:21

JPS wil slechts een oppaskind per dag hebben :))

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Re: Kittens gevonden, meet Frank en frey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 11:04

Ja echt he :') ik zag beide poesjes toen ik weg ging, maar jps is van het terrein dus hij heeft ze achtergelaten bij ons :+ Hij zal ze straks wel weer halen.

senna21

Berichten: 11825
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 11:07

Wat wonderlijk, een kater die kittens verzamelt. :+
Is er een huis in de buurt, waar ze mogelijk jonge katjes missen.

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 11:08

Uhhhh, dus als ik het goed begrijp komt jouw kater (JPS) aanzetten met jonge poesjes??
Vind ik heel bijzonder en ook bijzonder grappig

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Kittens gevonden, meet Frank en frey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 11:10

JPS is wel ontzettend lief tegen ze zeg! <3

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 11:43

senna21 schreef:
Wat wonderlijk, een kater die kittens verzamelt. :+
Is er een huis in de buurt, waar ze mogelijk jonge katjes missen.


De boer hiernaast is dik in de 80 en daar lopen een stapel poezen. Wrs komen ze daar vandaan, maar hij weet zelf niet of zijn poezen kittens hebben, dat zal vast want zijn katers en poezen zijn niet geholpen. Hij vind het ook prima als ze een ander huisje vinden. De boer ernaast eveneens al erg oud, die geeft alle katten uit de buurt melk als hij de koeien melkt, geen idee of hij iets weet maar die zal het ook niet zo boeien. Het huis ernaast heeft 2 rode poezen die geholpen zouden worden maar nu toch met jong zitten, daar kan mijn kat niet goed mee overweg dus daar zullen ze sowieso niet vandaan komen. De rest ligt buiten zijn gebied dus ik ga uit van het meest logische, het komt bij de buurman weg :')

Jps heeft vroeger wel bij kittens in de mand gelegen als oppas en ook bij puppies dus hij is lief en goed met de kleintjes. Hij is begonnen met verzamelen toen ik Frank en frey gevonden had en ze liet zien aan hem :+

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Re: Kittens gevonden, meet Frank en frey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 11:45

De manier waarop de kittens zich aan hem vastklampen doet me vermoeden dat hij goed met de moederpoes kan en wrs al van begin af aan regelmatig bij het nest is.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 11:58

Hij is de zoon van paige, dat is de dochter van vrouwke, die is de dochter van dotje jr en die is dochter van dotje sr en dat is de dochter van poes, poes was tot aan haar dood onze stalkat bij de paarden. Toen dotje dotje en vrouwke doodgereden werden ving zij hun nesten op en voedde ze op, bracht ze groot. Ze heeft ook pleegkittens gehad terwijl ze zelf geen nest had en geholpen was en geen melk gaf. Het karakter is heel sterk, heel goed ook. Dus het zit in zijn genen dat ie lief is en zorgzaam. Hele bijzondere lijn. Zijn zusje peach blijft nu hele dagen bij Frank en frey en ze wast ze ook een beetje en speelt met ze. Die pakt het ook fijn op. Echt goud die lijn.

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Kittens gevonden, meet Frank en frey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:33

Mooi

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Kittens gevonden, meet Frank en frey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:44

Je schrijft ergens dat jps een klopkater is. Kan hij de vader van de kittens die hij steeds meeneemt zijn? Wel super dat het verzorgende zo in de lijn zit.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 16:15

Maflinger_S schreef:
Je schrijft ergens dat jps een klopkater is. Kan hij de vader van de kittens die hij steeds meeneemt zijn? Wel super dat het verzorgende zo in de lijn zit.


Ik kan het niet uitsluiten. Normaal is de binnenbal niet vruchtbaar. Aan de buitenkant zit niets meer.

Hoe dan ook, genetisch of niet, hij zal meer vader zijn dan de gemiddelde kater. Dat hoeft niet altijd met een bloedband. En buitenkatten worden sowieso vaak door meerdere katers gedekt.