Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Simba was uit het raam gevallen!!

 
Profiel   

:oo

Ja, jullie lezen het goed: ik was uit het raam gevallen.

Ik lag heerlijk te slapen:


[ img ]


Maar het was erg warm en toen ben ik in het raam gaan zitten. En ik rolde om en ik viel er zomaar uit!!! :oo

en toen kwam mijn staf heel hard aanrennen, en ze heeft mijn leven gered!! Ik was helemaal geschrokken en bang en bijna dood!

's Ochtends moest ik mee naar de dierendokter:

[ img ]

Die is echt heel stom. Zo keek ik:

[ img ]


Maar het hielp niks. Hij keek in mijn bek, en mijn oren, en voelde aan mijn poten

[ img ]

Ik ben helemaal in orde, kijk maar:


[ img ]

Nou moet het personeel denk ik naar de mensendokter :j ze was echt erg geschrokken. Ik heb ze maar getroost.

Nu ga ik weer slapen, welterusten iedereen!!!


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:14 



 
Profiel   

Gelukkig is meneer fluffball helemaal ok <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:21 



 

Het personeel is er meer van onder de indruk dan Simba. ;) Maar goed gehandeld én weer wat geleerd allebei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:23 



 
Profiel   

Ik heb nou een hor in het raam gemaakt :) dus het kan niet nog een keer gebeuren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:25 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Het personeel is er meer van onder de indruk dan Simba. ;) Maar goed gehandeld én weer wat geleerd allebei.

:j

Het personeel is enorm onder de indruk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:25 



 
Profiel   

Oh nee ! Dat is schrikken! Was hij dan echt slecht terecht gekomen want meestal weet een kat zich in de val toch handig te draaien zodat hij op zijn pootjes terecht komt. Meestal, niet altijd ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:26 



 

Dat scheelt al, dan kan hij er niet uit vallen!
Heb je nog filmpjes gekeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:28 



 
Profiel   

O nee! Gelukkig is alles goed. Ben jij ook weer gerust gesteld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:30 



 
Profiel   

Nee hoor helemaal goed terecht gekomen, maar zijn baasje is nogal onervaren :') dus ik wou ff zeker weten dat hij oke was. Maar oh oh wat was ik geschrokken


Simba is weer heel vrolijk, ik moest nog even in de gaten houden of hij goed eet, maar dat doet hij :j


Anoniem schreef
Dat scheelt al, dan kan hij er niet uit vallen!
Heb je nog filmpjes gekeken?

Ja! Knappe katten he, echt heel bijzonder hoe ze draaien :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:30 



 
Profiel   

purny schreef
O nee! Gelukkig is alles goed. Ben jij ook weer gerust gesteld?

Nog een beetje bibberig ben ik :')

Maar ik ben super blij dat Simba blij is en me de oren van de kop kletst :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:31 



 

Welkom in het leven van kattenpersoneel.
Hij heeft nog geen wesp of bij gevangen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:32 



 
Profiel   

Een keer. Waarvan een hilarische foto (overigens gevolgd door wederom een bezoekje aan de dierenarts)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:36 



 
Profiel   

:') Die bibber hou je nog wel een paar dagen …
Simba schudde zijn manen weer in de plooi en ging verder met de dingen van de dag :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:38 



 
Profiel   

Och och Simba.

Binnen bij de baas is het echt veel gezelliger hoor dus volgende keer niet in slaap vallen en omrollen.. sukkeltje _O-

Sterkte met de schrik zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn dat je hartkleppen het begeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:40 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
:') Die bibber hou je nog wel een paar dagen …
Simba schudde zijn manen weer in de plooi en ging verder met de dingen van de dag :+

Ja echt he :') stommert :')


Mando schreef
Och och Simba.

Binnen bij de baas is het echt veel gezelliger hoor dus volgende keer niet in slaap vallen en omrollen.. sukkeltje _O-

Sterkte met de schrik zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn dat je hartkleppen het begeven.

Hij is ook echt een sukkeltje _O- misschien omdat hij jong is, maar 't is ook best wel een kluns :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 17:46 



 
Profiel   

Eerste reactie: _O-
Tweede reactie: :wow:
Derde reactie: :\

Hopelijk is hij niet van heel hoog gevallen? Gelukkig maar dat hij er niets aan heeft overgehouden.
Lijkt me heel erg schrikken, gelukkig zijn de meesten wel zo slim om de hor niet door te schieten :j

Geef hem maar een troostende aai, dat heeft hij wel verdiend :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 18:06 



 
Profiel   

Hij viel van de eerste verdieping naar beneden :j

Ik heb hem vasgehouden als een baby en zo getroost, compleet met hem wiegen....... ik ben namelijk een watje als het om hem gaat :') ben wel echt super blij dat hij oke is zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 21:17 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Ik heb nou een hor in het raam gemaakt :) dus het kan niet nog een keer gebeuren :)

Wees daar maar niet zeker van, mijn kat springt dwars door een hor heen, dus mijn vader heeft nu een stuk gaas aan de hor vast getimmerd :') (onze katten leven gelukkig op de begane grond)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 21:20 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Avalanche81 schreef
Ik heb nou een hor in het raam gemaakt :) dus het kan niet nog een keer gebeuren :)

Wees daar maar niet zeker van, mijn kat springt dwars door een hor heen, dus mijn vader heeft nu een stuk gaas aan de hor vast getimmerd :') (onze katten leven gelukkig op de begane grond)

Ohhh dat is goed dat je het zegt!!! Ga ik morgen doen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 21:26 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Oh nee ! Dat is schrikken! Was hij dan echt slecht terecht gekomen want meestal weet een kat zich in de val toch handig te draaien zodat hij op zijn pootjes terecht komt. Meestal, niet altijd ...

Kat heeft tijd nodig om die draai te maken, er is een minimale en maximale hoogte waartussen kat genoeg tijd heeft om te draaien en de landing niet te hard is. Maar als DA tevreden is, en kat vrolijk rond sjouwt, dan is er niks aan de hand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 21:35 



 
Profiel   

DA heel tevreden :j

Ik moet alleen in de gaten houden of hij genoeg eet en drinkt, maar hij is niet misselijk geweest, geeft geen pijn, is net zo vrolijk als anders, en hij is goed onderzocht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 21:40 



 
Profiel   

Gelukkig heeft ie zo'n lieve mama <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 22:51 



 
Profiel   

Dank je wel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 23:13 



 
Profiel   

Zooooooo dan...dat is schrikken.

Gelukkig alles goed.

Wat zul jij een hartverzakking hebben gehad zeg :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 23:38 



 

Dat is goed schrikken zeg! Had je het raam
Helemaal open of op kiepstand? Wij wonen op de 2de etage en ik ben ook altijd bang dat een van de kittens zich iets bedenkt en door het kiepraam kruipt. Met horren zou ik alsnog goed opletten. Wij hebben in de balkondeur ook een hor zitten. Ik dacht dat deze hor er wel voor zou zorgen dat de 2 boefjes niet het balkon op konden. Ze bedachten zich alleen dat ze tegen de hor aan omhoog konden kruipen waardoor de hor er uit viel. Gelukkig zag ik het op tijd voordat ze op het balkon waren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 23:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen