Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Simba was uit het raam gevallen!!

 
Profiel   

Ja echt :oo ik dacht dat hij minstens alles gebroken had.......

Nog hoor, ik bibber nog steeds na := Simba niet, die is allervrolijkst :D


_lauraaa_ schreef
Dat is goed schrikken zeg! Had je het raam
Helemaal open of op kiepstand? Wij wonen op de 2de etage en ik ben ook altijd bang dat een van de kittens zich iets bedenkt en door het kiepraam kruipt. Met horren zou ik alsnog goed opletten. Wij hebben in de balkondeur ook een hor zitten. Ik dacht dat deze hor er wel voor zou zorgen dat de 2 boefjes niet het balkon op konden. Ze bedachten zich alleen dat ze tegen de hor aan omhoog konden kruipen waardoor de hor er uit viel. Gelukkig zag ik het op tijd voordat ze op het balkon waren.

Helemaal open, ik heb het nooit op kiepstand, ik ken de enge verhalen van katten en kiepramen.

Met honden kan je dat ook gewoon doen, die kijken wel uit, maar katten denken blijkbaar ook dat ze bovennatuurlijke krachten hebben :=

Nou zat ik ook wel heel raar te kijken dat hij helemaal niks had, hoe dat kan.....inmiddels wat bijgeleerd over vallende katten, maar alsnog wel bijzonder vreemd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 23:49 



 
Profiel   

Haha ik ken het gevoel, je zal inderdaad nog wel even de bibbers hebben. Die van mij is 2 jaar terug van 2 hoog naar beneden gevallen? Gesprongen? Geen idee poes was ineens weg... die kwam er iets minder goed vanaf maar niet ernstig gelukkig, een paar dagen mank en een wondje op haar kin
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 00:13 



 
Profiel   

Och...... mooie poes zeg, wauw! Jij zal ook wel even de bibbers gehad hebben :(:) niet leuk hoor :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 00:20 



 
Profiel   

Oh! Wat een avontuur! Maar alles goed gelukkig. En dat personeel, tja als ze professioneel genoeg zijn, kunnen ze dat opzij zetten. +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 00:37 



 
Profiel   

Zo professioneel was het personeel 8-)

Simba was er niet over te spreken trouwens dat hij mee moest naar de dierendokter :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 00:43 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Zo professioneel was het personeel 8-)

Simba was er niet over te spreken trouwens dat hij mee moest naar de dierendokter :')


:')

Nee dat snap ik. Hoe kun je hem dat ook aandoen >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 00:57 



 
Profiel   

Val je uit het ram en dan moet je ook nog naar die enge dierendokter. Nee snap dat hij daar minder over te spreken was. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 06:20 



 
Profiel   

Simba heeft een strenge mama ook :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 07:50 



 
Profiel   

tamary schreef
Lukasje schreef
Oh nee ! Dat is schrikken! Was hij dan echt slecht terecht gekomen want meestal weet een kat zich in de val toch handig te draaien zodat hij op zijn pootjes terecht komt. Meestal, niet altijd ...

Kat heeft tijd nodig om die draai te maken, er is een minimale en maximale hoogte waartussen kat genoeg tijd heeft om te draaien en de landing niet te hard is. Maar als DA tevreden is, en kat vrolijk rond sjouwt, dan is er niks aan de hand.


:j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 07:57 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Simba heeft een strenge mama ook :')


Echt ? >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 07:57 



 
Profiel   

Sorry Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 08:11 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Simba heeft een strenge mama ook :')


Bemoeizuchtig personeel bedoel je }>


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 08:18 



 
Profiel   

_O-

Ja dat is nu eenmaal als je een mama bent. Dan hoort dat erbij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 10:30 



 
Profiel   

Jeetje wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig is hij in orde. :j

Ik heb het hier gehad met Lucifer, hij zal max een half jaar geweest zijn. Hij was boven zo idioot aan het racen en gek doen, dat hij uitgleed en de hele trap naar beneden klapte. Die had geen tijd om te draaien, en ik zag het gebeuren maar er was echt niks aan te houden. Heb alles uit mijn handen laten vallen en ben nog nooit zo snel van een trap naar beneden gegaan. Hij keek mij alleen heel ergerlijk aan dat ik zo overdreven deed. :+
Toch een ritje dierenarts, want hij was echt flink van de trap geklapt (en bonkend over de trap heen gegaan), maar die konden gelukkig niks vinden. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 10:39 



 
Profiel   

Ohhhh dat is ook echt niet grappig :oo

Echt goed dat hij niks had
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 11:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen