Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Finlay, red merle border collie pup

 
Profiel   

Ik wilde jullie ook nog graag voorstellen aan mijn nieuwe team lid :)

[ img ]

Finlay is 21 april geboren, een border collie zonder papier en zover ik weet red merle, maar ik zag laatst dat er ook andere kleuren merle bestaan, dus wellicht klopt red niet helemaal. Ach, ik vind hem prachtig <3

Waarom teamlid? Bedoeling is, als het lukt, om hem samen met de paarden mee de shows in te nemen. Als dat niet lukt is het ook niet erg, maar zou wel tof zijn om een mooie show in elkaar te kunnen draaien met paard en hond :) Daarnaast gaat hij natuurlijk veel mee naar stal en gaat hij ook mee als ik bij klanten les ga geven. Dat is ook de reden dat ik nu voor een pup gekozen heb, ik kan mijn eigen uren plannen en hij kan bijna altijd met me mee, dus ideaal. En tot op heden gaat dat ook super, hij heeft al heel wat lessen bijgewoond. Tzt kan hij denk ik zelfs wel zonder mij les gaan geven :+ :P

Nog een paar foto's natuurlijk <3

Hier zie je zijn tekening nog iets beter
[ img ]

In de auto ligt hij normaal in een bench, maar omdat we nu de auto vol hadden paste de bench niet en mocht hij los mee. Zo ligt ie overigens ook vaak in de bench te slapen <3
[ img ]

Hij is ook al een keer met paard en wagen mee geweest, in het begin vond hij het wel even spannend, vooral het draven, maar uiteindelijk vond ie het prachtig!
[ img ]

En met het warme weer zijn we ook voor het eerst bij natuur water geweest, dat heb ik geweten :')
[ img ]

Als je dorst hebt... Llevado vroeg zich af wat er in zijn waterbak hing, Finlay was niet echt onder de indruk :+

[ img ]

En nog een poseerplaatje om het af te sluiten <3
[ img ]

En voor wie graag nog wat bewegend beeld ziet, in deze video doen we de kennismaking met de paarden en zie je de making of van de eerste foto :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 22:06 



 
Profiel   

Wat een super lieve pup! Zijn uitstraling is om bij weg te smelten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 22:30 



 
Profiel   

Wat een schatje zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 22:33 



 
Profiel   

Het lijkt me echt een boefje, vreselijk knap maar volgens mij heb je je handen er best vol aan niet? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 22:39 



 
Profiel   

Jaaa Finlay!! <3 Kan niet wachten om te zien wat je met m van plan bent! Ik ga jullie in ieder geval volgen! :D

(Pootje van Bouke!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 22:53 



 
Profiel   

Oooooh verliefd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 22:54 



 
Profiel   

Hee wat leuk! Volgens mij volgen wij Finlay op Instagram :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 22:55 



 
Profiel   

Ohhh te lief! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 22:58 



 
Profiel   

Thanks!

En klopt, Finlay heeft zijn eigen Instagram, kan ik lekker foto's spammen }>

Op zich valt het nog mee met hoe overigens hij is. Voor mij wel mijn eerste echt eigen pup, dus weinig vergelijking, maar ik had me vooraf iig een veel ergere voorstelling gemaakt van een pup. On the other hand... Hij is pas 14 weken, wat niet is kan nog komen :+ maar hij loopt eigenlijk al super braaf los mee, is super sociaal, speelt natuurlijk graag, snapt de nee al heel prima, kan al zit, af, poot links en poot rechts, rondje draaien, begin dood liggen, begin plaats, begin blijf. Scheelt denk ik wel dat hij veel mee gaat en dus veel mee maakt. Veel prikkels, veel snuffelen en spelen. Anders had ik ook niet voor een border collie gekozen, ben niet heel gehecht aan mijn meubels maar ook geen zin en geld om nieuw te kopen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 08:33 



 
Profiel   

Ik ben verliefd! Wat een prachtig ventje <3


Ps. Ik vind jouw video's echt heel leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 11:14 



 
Profiel   

Minoes schreef
Ik ben verliefd! Wat een prachtig ventje <3


Ps. Ik vind jouw video's echt heel leuk!


Wat leuk om te horen! Dank je wel!!!

Ik heb nog een aantal foto's en ik dacht, wellicht is het leuker om ze in 1 topic te verzamelen dan telkens nieuwe topics aan te maken :)

Deze foto's zijn op de hei gemaakt een maand geleden. Helaas stond de witbalans van mijn camera niet goed, maar ik vind ze desondanks toch leuk :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En 1,5 week geleden, witbalans goed gezet en pup lekker los op een veldje. In het begin lag ie continu naast me, maar uiteindelijk ging ie toch wat rondwandelen en spelen, helemaal toen hij een stok gevonden had :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Wel grappig om te merken dat zijn vacht momenteel echt aan het veranderen is. Op zijn rug heeft ie al een hele nieuwe vacht en die is niet alleen qua structuur anders, maar ook qua kleur, heel apart. Hij begint donkerder te worden, iets wat je ook in zijn gezicht ziet. Als je de kleur rondom zijn ogen vergelijkt met de kleur bij zijn oren zie je echt verschil. Benieuwd hoe hij er over een paar maanden uitziet :D

btw, Finlay is ook op instagram te volgen via @life.of_finlay

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 10:19 



 
Profiel   

Ja, ik ben verliefd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 11:02 



 

Hij is echt prachtig Daniƫlle! En lief natuurlijk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 11:20 



 
Profiel   

Wat een leukerdje *D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 20:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen